pfff moet zo werken maar ben zo benieuwd hoe het met bamjolan is. kan pas vanavond na 23 uur weer op de pc. balen. ik hoop zo dat het goed is.
ik heb pech met me telefoon...shiittt krijg een berichtje zegt ie: geheugen vol. Als het een berichtje van haar was....hoop dat hij snel nog een keer komt.
oh maar 2 pagina's terug had ik hem al veranderd. toen ik mn eerste bericht had gestuurd. daarna al bericht gestuurd met zo mn banner is weer aangepast. hihi maar geeft niet
Zoo als was dan toch bezig zijn om foto's te plaatsen van onze katten heb ik die van ons ook in mijn album gezet. Doerak heet ie en het is een echte doerak haha. Dit is een oude foto hij was hier 1 geloof ik nu is ie alweer 2,5
ik ben zo stikjaloers als ik al die poezen zie. Mijn man vindt ze stom. Daarom heb ik cavia's. Die piepen wel heel leuk hoor!
@mamakitty,ja het is ook een lieverd hoor @chrissie, wij hebben ook cavia's gehad. Mijn zus kreeg er een voor haar verjaardag toen bleek dat ze zwanger was en hadden we ineens allemaal kleine caviaatjes erbij haha. Vind het ook wel leuke beestje hoor!
snoopy> gaat makkelijk he bij die cavia's! En ze doen het gelijk allemaal. Ik had kleine hamsters, nou die waren eerst lelijk. Heb pip in mijn album gezet. Woezel staat er niet in. Die was bij het foto's maken ziek en zag er niet uit.
snoop wat een stoere kat! wij hebben naast onze 2 poezen ook nog 2 honden. en hebben we nog 4 pony's gehad. maar die moesten we weg doen toen ik zo ziek werd van de endo. mis mijn paardjes nog steeds
Speciaal even in huis gekomen om te kijen hoe het met bamjolan is... Maar nog geen nieuws dus... He kmoet ook weer weg... balen... Ik heb nu een kat en een caafje...! Hihihhi en pip lijkt op onze Kyra... Kzal van Kyra ook es een foto maken
Jeetje, wat erg nieuws van bamjolan! Ik hoop zo dat ze nu meer weet en dat ze positief nieuws heeft.... Echt belachelijk als je zulke collega's hebt! Zijn gewoon geen woorden voor en hier kan ik me ook heel boos om maken! Tegenwoordig moet je echt alles zwart op wit hebben, wil je in je recht staan! Hoop echt dat we zo iets van haar horen! *DUIM DUIM DUIM* @ grieperige meiden: lekker rustig aan doen en gauw weer opknappen! Huisdieren zijn toch altijd wel fijn om te hebben, of het nu een kat, cavia of hond is. Ik ben met een kat opgegroeit (toen ik 23 was, was het beestje 21 en hebben we haar moeten laten inslapen). Dit was echt een supertijd. Zo lief, aanhankelijk en een echte binnenkat. We hebben zelf een hond (kooiker) en is 5 jaar. Een enorm lief beest, dat me lekker gezelschap kan houden. Hoop zo dat het straks met de baby ook goed gaat, want ik moet er niet aandenken dat we haar weg moeten doen. Nog even over buikjes gesproken: ik heb nu nog geen buik, maar dat komt denk ik omdat ik wat stevig ben. Buik zal dus nog wel even wegblijven... Kijk er wel naar uit dat het begint te groeien hoor! Liefs!