tante 29, weet je wat ook fijen tussenoplossing is, deed ik bij eerste ennu bij broeken die te strak zitten ook, stiekje door knoopsgat en dan die om je knoop wikkelen, wel ff opletten bij sommige broeken gaat je rits dan wat eerder open staan maar zit wel stuk lekkerder en ruimer! met zwangerschapsbroekne kopen zou ik nog ff wachten als ik jou was, had ik pas echt nodig met eerste bij 21wk! en met t stiekje en rok in een maat groter redde ik t prima, die elastieken band is vaak heel groot en als je dan nog niet echt buim hebt zakt t constant af heel vervelend! nou ga er vandoor op naar den haag, mano naar oma! niet eveel schrijven moet ik zoveel bijlezen lieffs
@mamakitty, buddylijst houdt in dat bv tegen de tijd dat je gaat bevallen iemand als buddy hebt zodat wanneer je in het ziekenhuis ligt, of bevallen bent of iets anders is je je buddy een sms stuurt of belt zodat iedereen hier op de hoogte is
Ah ikke snappe Snoopy haha ff over positiebroeken, ik heb er al 3 gekocht hoor....en het is echt nodig want ik kan geen van min gewone broeken meer dichtkrijgen en met stiekjes etc erdoorheen...sja dat vind ik zo´n geneuzel....je hebt ze straks toch nodig......en ze zitten zooo lekker haha
Jeeetje... ik kan nog gewoon in mijn gewone broeken... nog heel niet nagedacht over positiekleding... Ik wil ook eerst die echo zien ik heb ook nog geen buikje... jaaa die van de zwangerschap van 7 jaar geleden hahaha maar verder nog niet
Ik heb ook al strakke broeken nu. Zat er ook aan te denken maar vind het nog eng wil ook wachten tot de 2 de echo met 8 weken zodat ik het hartje zie kloppen en vanaf dan mag ik van mijzelf echt 100% zwanger zijn en dan koop ik ook broeken nu maar s'avonds de knoop los of een joggingbroek aan. Net belde MvM mij terug en maandagavond komt ze langs. Ze zei ja het is nog wel pril maar vanaf 6 a 7 weken mag je toch mee doen? Ik heb er nooit over getwijfeld om mee te doen maar belde gisteren de infolijn van MvM en dat beviel niet zo werd gewoon afgesnauwt als je nog twijfelde zou ik het niet doen maar ja ik wil het graag voor een ander doen maar wat een raar w*f. De informatrice was wel heel aardig en dat scheelt weer een hoop vond het zo'n domper.
Mijn ervaring met MvM is dat de informatrices idd heel aardig zijn... Ach en ik denk ook wel weer... als je echt wilt helpen... doe je wel mee.. toch? Het doel is het belangrijkst denk ik dan...
idd ik heb ook alleen maar leuke ervaringen met MvM..afgezien dat ik deze keer niet mee mag doen dan, maar goed. Oh meiden, ik word GEK van die misselijkheid.... kan wel janken...
een slokje cola wil wel eens helpen tegen misselijkheid mamakitty... En anders even googelen wat je tegen die misselijkheid kan doen..
Tuurlijk maar vond het wel vreemd stel dat je wel twijfelde... Maar het is wel de eerste indruk die je krijgt. Maar goed hoef haar niet te spreken dus aghh maakt ook niet zoveel meer uit. Straks lekker plassen in de groene flessen kijk er nu al naar uit haha
omdat ik een rughernia operatie heb gehad. Tegenwoordig krijg je een vragenlijst als ze de 1e keer bij je langskomen...en als er ook maar 1x ja op staat mag je niet mee doen. Kijk maar bij forum zwanger en dan topic moeders voor moeders, daar hebben we heel de lijst geplaatst.
Mamakitty en anderen die misselijk zijn... Puur mama van VSM hebben speciaal voor misselijkheid in de zwangerschap korreltjes. En op deze site staan heel veel tips tegen vanalles... http://verloskundigen.nl.nu/ En dan bij tips!
Nou ik ben helemaal goed gekeurd en mag vanaf vandaag plasjes opvangen.... Kmoet er wel een beetje om lachen hoor... Maar het is gewoon iets wat je moet doen denk ik (als je mee kan doen...)
@xxnijntjexx - zo denk ik er ook over hoor nijntje... Maar je mag je bijdrage gaan leveren Ik heb net de lijst bekeken met vragen die ze stellen... en ik mag ook gewoon meedoen... tenzij ik plots niet meer zwanger zou zijn
Luitjes, ik denk dat het voor mij over is. Begin bloed te verliezen Dus ik ga jullie maar verlaten of mag ik toch nog blijven meepraten?
Hey meiden, Jeetje jullie hebben wat bijgekletst zeg in 1,5 dag! Ik ben al 2 dagen ziek thuis. Ik kon niet meer werken. Ik be nu echt de hele dag misselijk en kan echt niets beginnen. Weet je nog dat ik eerst nergens last van had? Nou krijg het nu dubbel en dwars. Eten word ik misselijk van, dus dat gaat wat moeizaam. Ik drink alleen water, van sap en thee word ik ook misselijk. En ik ruik echt ALLES. ZZZZZ. (pindakaas waar ik eerder dol op was/of dacht te zijn hoef ik nu ook niet) haha Nou ja, het hoort erbij. Nog ff terug te komen op mijn eerdere vraag. Ik heb zelf ook nog geen babydozen aangevraagd wil ook nog ff wachten tot we zeker weten dat het goed zit. Volgende week rond deze tijd de echo. Zooo spannend! Nou meiden, ik ga weer ff op de bank liggen. Begin weer wat licht in mijn hoofd te worden. Tot snel. XX Klavertje