Hoe zou het zijn met Bamjolan? Hoop zo dat alles goed gaat. En die baas van Bamjolan mogen ze wel een heropvoeding geven over normen en waarden,.. Ben niet echt Balkenende fan hoor, maar dit slaat alles. Mijn buik ziet eruit als 20 weken zwanger Snap het niet want dit is mijn eerste kindje en het gaat echt supersnel! Hopelijk krijg ik vandaag de angelsound binnen,...! Ik voel me verder goed,.. haalt het niet lekker voel percentage iets omlaag. Hoop wel dat iedereen die zich niet lekker voelt, snel weer beter is. Liefs Judith
hallo lieve maart-mama's, ik kom even stiekem hier gluren of er al nieuws is over bamjolan... maar helaas. ik maak me eigenlijk wel heel erg ongerust alle bam-mama's en meiden die bam-mama willen worden hopen heeeel hard dat alles goed gaat. zou een van jullie ons op de hoogte willen houden? ons clubje staat hier http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... start=1740 alvast heeeel erg bedankt! liefs van loopy
Zoooo ik ben inmiddels terug... En nog geen nieuws van bamjolan?! Dit voelt niet goed meiden... echt niet... Tis al 5 uur geweest... en ze moest er om half 2 zijn...
Ik vind het ook maar niets Mss kan iemand haar ff sms-en? En Bam-mama's als wij hier iets gehoord hebben, laat ik het jullie wel even weten.
Normaal was Bam altijd snel met meldingen doen....misschien hebben ze haar nu toch in het ziekenhuis opgenomen (om er dus zeker van te zijn dat ze echt bedrust neemt....) Laten we er het beste van hopen De duimen draaien op volle toeren! Hopelijk meld ze zich snel met goed nieuws!
Ik krijg net sms-je van Kitty... Zal jullie ook uit het lijden verlossen... Het preciese verhaal moet bamjolan hier dan maar zelf doen... maar in spanning zitten is ook niks... Het gaat goed met het beebje van bamjolan... Wel hematoom dus en ze zou ook mogen werken, maar laten we hopen dat ze dat niet gaat doen... Rest moet ze zelf maar vertellen
Gelukkig goed nieuws Ben wel benieuwd naar het hele verhaal maar we kunnen allemaal weer ademhalen dus!
pffff..klopt ze wil de rest zelf vertellen. We moeten als buddy's goede afspraken maken van wat zeggen we wel en niet. (het is ook nieuw dus neem niemand het kwalijk)
Had je dus net een pbtje daarover gestuurd haha. Sorry meiden ik weet (samen met chrissie en mamakitty)het al vanaf half 3 maar ik heb gevraagd of ze het nieuws zelf wil vertellen en dat wilde ze en ze zou ook wel snel online zijn volgens mij. Maar al die berichtjes dat jullie je zo zorgen maakten zat me niet lekker dus heb haar opnieuw gesmst en verteld dat iedereen zich zorgen maakt maar nog niets terug gehad. Even kijken hoe we dit voortaan gaan doen maar ik vind het niets als ik al iets weet en andere zich zorgen maken.
Nee oke.. en ik ben heel geen buddy van haar... Maar ja.. iedereen maakte zich wel ongerust en er was nog steeds geen nieuws... Vandaar dat ik het even snel gedaan heb... Maar laat heel graag de eer aan haar buddies over hoor Maar tis dan wel fijn... dat zodra je iets weet en je bent in staat om het op het forum te zetten het ook even te doen... Als het lukt he Maar iedereen is nu even uit de spanning.. We kunnen allemaal weer rustig ademhalen!
Ja ik zat dus ook echt te twijfelen wat moet ik doen maar het was op zich goed nieuws en wilde het haar niet ontnemen om het jullie zelf te vertellen...en ze zou het gauw vertellen begreep ik Meiden ik hoop niet dat jullie boos zijn omdat we het al wisten maar niets gezegd hebben
Nou ik hoop ook niet dat er iemand boos op mij is dat ik het dus verteld heb... Maaar misschien was een berichtje van: alles is goed... ze komt het zelf vertellen wel even handig geweest...! Toch? Ik bedoel.. hier is nu onder andere het hele buddie-idee voor... Dat mensen niet zo lang in spanning zitten.. Tja als de buddies het wel weten, maar die mogen ook helemaal niks zeggen dan schiet het ook niet echt op natuurlijk... Maar ja... zo zie ik het... Maar... sorrie dan dat ik het verteld heb... Ik wist ook niet dat ze alles zelf wou vertellen.. Ik wou alleen maar goed doen..
Tuurlijk neemt niemand je dat kwalijk wish,ik had idd misschien even moeten zeggen alles is goed rest verteld ze zelf maar omdat ik begreep dat ze zo online is heb ik daar even mee gewacht. Maar idd een buddy is ervoor om te zorgen dat de andere meiden niet te lang in spanning zitten. Sorry dat ik bij deze mijn taak als buddy niet goed heb aangepakt
Lieve meiden Alles is goed hoor, ik kom er dadelijk even op terug, vriendin gaat net de deur uit en ik ga even snel eten!
Ik denk dat we een afspraak moeten maken dat als er nieuws is, dat de buddies het ff neerzetten, tenzij degene waarover het gaat denkt dat ze binnen een uurtje online is....zoiets? *zo gaan Wish en ik het iig wel doen vanaf nu*
ja idd, en dat begreep ik dus ook uit haar sms dat ze er zo was. En ik was ook niet hele tijd op forum dus zag al die berichtjes pas later en ook dat ze zelf dus nog steeds niet gereageerd had. Maar het belangrijkste: alles is goed!!!!