Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekie26

Miekie26 Actief lid

8 mrt 2008
    192
    0
    0
    Twente
    Wish jij ook veel succes en plezier!

Ben nu al zenuwachtig haha, ik voel me goed en heb net t hartje nog gehoord met de angelsound maar toch..
    als morgen de echo goed is gaan we het aan iedereen vertellen en moet ik van mezelf ook echt gaan genieten ;)

Anderen ook veel plezier natuurlijk!

2. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Wat fijn om te horen dat voorlopig alles goed is Bamjolan. Blijft natuurlijk spannend, maar kindje doet het goed toch?
    Niet gaan werken hoor! Denk aan jezelf.
    Succes & sterkte.

De angelsound is nog niet binnen, morgen dus. En joepie, morgen weer verwarming & warm water!

3. bleu

bleu Actief lid

2 apr 2008
    455
    0
    0
    Bamjolan :thumup: Fijn joh !
    Voor de meiden die nog steeds misselijk zijn, ik leef met jullie mee.

Ik heb vanmiddag de verloskundige aan de telefoon gehad met de mededeling dat ik een kans heb van 1.110 op een kindje met Down.
    Zij vertelde mij dat ze een afspraak gemaakt hebben voor in het ziekenhuis voor a.s woensdag voor een gesprek wat te doen ? niks? vlokkentest? vruchtwaterpunctie?
    Van het hele gesprek heb ik alleen het begin gehoord dus ik bel ze morgen wel even terug. Er gaat op dat moment ook zoveel door je heen.
    De verloskundige zij mij wel dat ik haar gewoon kon bellen ook s'avonds als ik nog vragen had maar ik bel morgen wel. Het een nachtje laten bezinken is soms ook niet verkeerd.

4. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Jeetje, dat is wel schrikken! Ik hoop dat je morgen wat meer duidelijk krijgt. Succes.

5. Nou ben blij dat ik dus niet de enige ben.
    Ik ben gelukkig blij dat mijn vriend er hetzelfde over denk als ik want hij is laatst lekker tekeer gegaan tegen vrienden.

Ik krijg ook telkens de vraag van en wanneer ga je weer aan het werk, als ik dan zeg dat ik voorlopig nog thuis blijf krijg je echt rare gezichten.

Nou ik heb alles voor me kleine over hoor en heb ook weinig tot geen contact meer met die meiden, ben al blij dat ik alleen misselijk ben en niet hoef over te geven.
    Buiten de pijn in mijn rug om dan.

6. Lindajelsma

Lindajelsma Actief lid

10 jul 2008
    156
    0
    0
    Meiden met afspraken voor morgen: veel plezier en veel succes! Kom maar op met mooi en goed nieuws! :D

@Judith1982: laat het inderdaad maar even bezinken en dan morgen bellen. Duim voor je dat het goed komt.

Ik ga nu nog even met mijn mannetje van de avond genieten en dan niet al te laat op bed (zo rond 21.30 - 22.00 lig ik echt wel!). Alvast lekker slapen en nog een fijne avond.

Liefs Linda.

7. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Lekker raar laten kijken, al is t vervelend! :D

De echo gaf ipv 11+2 nu 11+5 aan!
    Gek hoor, eerst loop ik een week achter, data bijgesteld en nu loop ik maar 4 dagen achter op de 'oude' datum dus laatste menstruatie data.

8. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Jeetje dat is schrikken, ik weet eerlijk gezegd ook niet wat normaal is voor iemand van jouw leeftijd?

9. bleu

bleu Actief lid

2 apr 2008
    455
    0
    0
    Snoopy ik weet het ook niet meer.
    Mijn hoofd is leeg op dit moment.
    De Nekplooi was 1:13 afgelopen maandag, goed dus.
    Ik had deze uitslag dus totaal niet verwacht.
    Ik vraag het morgen wel na.
    Echt heel druk maken doe ik niet hoor.
    Het is zoals het is en komt zoals het komt. ;)
    Ga m'n bedje zo opzoeken ben helemaal op.
    Slaap lekker allemaal !
    O'ja voor allen die morgen een afspraak hebben heel veel suc6, geniet ervan.

10. Gezond

Gezond Niet meer actief

@miekie26 - hihiih ik herken het die zenuwen... stel dat het dan toch morgen niet goed is he.. Je weet het niet... Maar het zal allemaal wel goed zijn joh...
    Gewoon nu al lekker genieten joh...

@Judith - oooh lekker meid... weer verwarming en warm water... Ik heb vanavond de verwarming weer aangehad hoor.. brrrr

@bleu - Is dat echt zo een verhoogde kans op down? Ik heb geen idee eigenlijk hoe hoog of hoe laag iets is qua die waarden..
    Ik hoop dat het allemaal zal meevallen meid...
    Succes alvast!

11. Gezond

Gezond Niet meer actief

Meiden... ik ga mijn bed opzoeken... des te eerder is het morgen ;)

En dan snel douchen morgenvroeg.. en tegen 9.15 uur ongeveer zachies aan die kant op ;)

Welterusten en tot morgen allemaal!

12. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Trusten!
    Ik ga ook mijn bed opzoeken ben zoooooo moe.
    Voor iedereen die mrg weer een echo heeft of naar de verlos moet heel veel plezier!

Slaap lekker allemaal!

13. shenoby

shenoby Niet meer actief

@bleu wat zal je in spanning zitten.
    ik denk dat je het inderdaad gewoon over je heen moet laten komen.

@bamjolan fijn dat het goed is met je beeb,
    rustig aan doen en KIES VOOR JEZELF!
    jij bent zelf degene die de grens moet trekken.

@ wish heel veel plezier morgen
    ik ben eerlijk gezegt een klein beetje jaloers op je.... nu moet ik wachten tot 20 wkn.
    maar mijn gevoel zegt toch dat het een jongetje word.zoek eingelijk alleen bevestiging.

14. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    @Blue; sterkte meid, kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent! 1:113 is toch maar 1,13% mss voor jou leeftijd hoger dan gemiddeled, maar nog steeds heel erg laag toch. Wellicht zullen ze met je willen overleggen of je verdere stappen (vruchtwaterpunctie ofzo) wil ondernemen? Hopelijk heb je snel duidelijkheid!

@Xanado83; Gelukkig heb je een begripvolle vriend. Mijn man probeert er wel begrip voor te hebben, maar vindt het toch wel moeilijk om mee om te gaan. Ik voel me soms goed en dan ben ik vrolijker, doen we iets leuks en soms kan ik niet meer dan misselijk op de bank hangen. Ik kan er al geen peil meer op trekken en hij ook niet :( Hopelijk is je rugpijn snel over, dat is ook echt heel erg vervelend!

Nou, morgen weer naar de vk. Zal waarschijnlijk het hartje wel niet kunnen horen met mijn naar achtergekantelde baarmoeder :) maar ik teer nog wel even op de echo!

15. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    goedemorgen allemaal,
    pfff ben al een tijdje wakker. kan gewoon neit meer slapen. niks aan. maarja niks aan te doen.
    vanmiddag naar de verloskundige voor controle. heb er zin in en tegelijk zenuwachtig. mn ma gaat gezellig mee.

@bamjolan: jeetje wat was het schrikken. gelukkig is alles goed met je kindje. en ik denk ook dat het beter is als je niet gaat werken. scheit aan je baas. jij voelt je lichaam het beste. dikke knuffel van mij.

@rest die naar vk,gyn of echo heeft veel succes en plezier.

16. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Goedemorgen allemaal!

Hier een die gisteren weer eens heerlijk gesport heeft. Jeetje wat kan dat je je een energie geven. Voel me weer kiplekker!

@ blue
    da's schrikken inderdaad, zeker als je het niet verwacht. Zou gewoon vandaag even bellen om te vragen wat voor soort afspraak ze nu hebben gemaakt en waar het door komt dat de kans hoger is....

@ iedereen mer afspraken vandaag
    Veel plezier en kom snel met goed nieuws terug he!

17. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Murnin' ladies...

Allereerst alle ladies met echo's en andere afspraken vandaag HEEL VEEL SUC6 ENGENIET ERVAN!
    *En Wish.....je gaat niet weg bij die vent voor je wat weet he* ;) :)

Blue, ik zou me niet al teveel zorgen maken als ik jou was.
    Omdat je 36 bent, nemen ze je leeftijd ook mee en daardoor word het risico ook hoger. Stel je had precies hetzelfde onderzoek gehad maar je was 29, dan was je risico veel kleiner geweest, want ze nemen leeftijd altijd mee.
    Volgens mij is deze kansberekening bij jouw leeftijd trouwens prima......
    Ik HAD een lijstje en daar stond op bij leeftijd 30 dat je pas risico had met 1 op 999. Daarna werd het dus steeds lager omdat je dan meer risico hebt qua leeftijd..dus misschien was het bij jouw leeftijd wel 1 op 800 of 750! Dus nee, ik zou me niet te druk maken.

Hier nog steeds doodmoe... :( Echt extreem....
    Gisteraaf begon ik ineens spontaan te janken doordat ik zo oververmoeid was.....vriendlief heeft me daarna meteen in bed gestopt....

Zo dochterlief weer naar school brengen en ga ik weer op de bank...lijkt me beter. Overdag slapen doe ik niet, want dan word ik altijd mee moe wakker dan dat ik 's nachts slaap....

Gisteraaf voort eerst moeite met hartje vinden met Angelsounds....schrok me kapot.... :oops: Normaal zet ik m erop en dan heb ik m al. Nu was ik een aantal minuten aant zoeken en zette dat ding overal. Hoorde wel bewegingen,maar geen hartje...na een aantal minuten dus gelukkig wel! Pfffff.... 8)

Fijne dag meiden!

xx

18. meisje1988

meisje1988 Bekend lid

10 mrt 2007
    675
    0
    0
    Goeiemorgen meiden!

Ik had gisteren geen tijd om hier bij te lezen, maar heb heel wat spanningen gemist... Jeetje, ik dacht nu al; zou er op de volgende pagina al nieuws zijn over bamjolan? Maar gelukkig gaat nu alles goed, al blijft het allemaal wel onzeker natuurlijk! Je moet doen waar jij je goed bij voelt meid, als jij het niet ziet zitten om te werken moet je het zeker niet doen... Heel veel sterkte en alle geluk!

@Bleu Meid, natuurlijk is het schrikken... Maar zoals Princess het omrekent in procenten (ik kom zelf op nog minder uit, 0,88%) dan klinkt het al heel anders! Hoop dat je er na een nachtje slapen een beetje over hebt kunnen denken, en ik wens je heel veel succes bij je afspraak. Spannend wat je nu moet gaan doen, zeker omdat de uitslag zoals je zelf dacht best goed was.... Succes meid!

Nu nog even voor mezelf wat leuk nieuws.....
    Ik ben vandaag 12 weken zwanger!

Ik vind het echt een mijlpaal, al moet ik eerlijk zeggen dat ik nog steeds best bang ben omdat de echo nu 1,5 week geleden is, en ik graag zou weten hoe het nu gaat voor we het vertellen. Maar mijn man is volgende week weg, en dan kunnen we t pas met bijna 14 weken vertellen en dat vinden we allebei nog gewoon te lang duren. Dus we hebben tegen onszelf en elkaar gezegd, de kans dat het nu nog mis gaat is in principe ong net zo groot als heel de komende zwangerschap, dus we gaan het gewoon lekker vertellen en er van genieten! Voel me daar nu ook heel goed bij moet ik zeggen... Dus ik is blij, hihi :D

En meiden met echo's en afspraken vandaag, heel veel plezier!

19. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Meisje1988, GEFELICITEERD MET JE MIJLPAAL! SUPER!

20. meisje1988

meisje1988 Bekend lid

10 mrt 2007
    675
    0
    0
    Dank je wel, lief van je!

Deel Deze Pagina