Goeimorgen meiden! @Meisje1988, gefeliciteerd met je 12 weken!!!!!! en veel plezier met vertellen @mamakitty, ja dan schrik je wel even gelukkig kon je hem toch vinden!
@meisje - gefeliciteerd met je 12 weken meid! lekker genieten... @shenoby - tja... wat zal ik zeggen... euh.... Ik hoop dat ie wat zien kan Maar ja.. je weet natuurlijk niet hoe het kindje ligt he... Bel anders even en zeg dat ze een foutje gemaakt hebben.. ze hadden je bij hem moeten indelen en niet bij die mevrouw @Kitty... - Ik blijf op die bank liggen! Stay foot! hiihihih Ik ben vandaag 13 weken! Yahoo....
Ik ben ook heeeeel benieuwd.. hahha Ik ben niet zenuwachtig voor of het wel goed zit... maar of ik te horen krijg wat het wordt hihiihhi... En tis lang geleden dat ik bij de echoscopist geweest ben... bijna 8 jaar... Dank je wel!
Wish..gefeli met 13 weken! Whoehoeeeeeeeeeeeee! (ik maandag alweer 15!) IK ben ook heel benieuwd of je het vandaag weet wat het is......super spannend!
Blue, hier even een tabel die ik gevonden heb: Kans op Down syndroom bij verschillende leeftijdscategorieën. 25 jaar 1 op 1350 30 jaar 1 op 900 35 jaar 1 op 400 40 jaar 1 op 100 45 jaar 1 op 30
Ik denk een JONGEN Wie doet er mee? Wat krijgt Wish vandaag te horen, mits beebje er goed voor ligt dus he
Ik word in december 30, dus ik heb die leeftijd voor mezelf aangehouden, dus heb ik kans van 1 op 900. Mijn combinatietest-uitslag was: 1 op 5000! Das dus echo (nekplooimeting) + bloed + leeftijd en daarvan het risico.
@Snoopy1983, dank je wel! @Mamakitty, inderdaad dan is het even schrikken. Zeker omdat je m anders zo snel kan vinden.... Maar gelukkig toch gevonden! Ben je al een beetje gewend aan je dochtertje op school?!
Meisje1988, uhm..het went idd wel snel moet ik zeggen, maar elke keer valt het wel op, dat ik als laatste wegga als alle mama's allang weg zijn hihi...de juf zit me dan ook echt weg te kijken, maar ik kan gewoon geen afscheid nemen van mijn meisje....al kon ik dr vanmorgen wel wat met dat eeuwige getreuzel van dr...aaaaargh...om 07:30 haal ik dr uit bed. Om 07:40 zit ze beneden aan dr brood met melk. Om 08:20 moet ik het weghalen (bijna alles omdat ze weer bijna niets heeft gegeten)......
Veel plezier Wish! Dames met de 12 en 13 weken grens gefeliciteerd! Is het trouwens altijd zo dat een gyn de 16 weken grens aan houd? De gyn die ik met de 6 weken echo had zei dat de eerste 16 weken afwachten waren en die met t bloedverlies zei dat ook....
@Bamjolan: ligt er volgens mij maar net aan. Sommigen houden 13 weken aan en anderen weer meer. Ligt denk ik ook aan je geschiedenis. (Ik heb nooit een mk gehad en 2 gezonde zwangerschappen, dus de gyn had bij mij na de echo met 9 weken al wel het vertrouwen geloof ik ) maarreh...als jouw grens bij 16 weken ligt, begin je toch ook al aardig op te schieten toch? Jij kalm aan doen, dan gaat het vast helemaal lukken!
dag dames, Even een vraagje: een vriendin van mij en ik zijn beide zwanger. We schelen mekaar 4 dagen. Nu hebben we met de angelsound naar beide beebjes geluisterd. Wat ons opviel is dat het beebje van mij een altijd langzame hartslag heeft, en die van haar gaat altijd als een trein! Wat is "normaal" . Ze zeggen dat een langzame hartslag een jongetje wordt of niet (ik weet het, t is een fabeltje, maar toch zijn we nieuwsgierig, hahaha) iemand ervaring? Liefs, Florida
Florida, wee je zeker dat je je beebje hoorde en niet he eigen hartslag? Je moet echt een hartslagje horen als een stoomtreintje of een paardje wat rond rent zeg maar, als het langzamer is, is het die van jezelf.... Kun je zo testen: als je een langzame hartslag hoort, adem dan eventjes niet, dan hoor je dat die hartslag nog langzamer gaat...dan weet je zeker dat jij het zelf bent. In het begin kun je adhv de snelheid nog niets zeggen over jongen/meisje, later in je zwangerschap (eind) kan dat wel zei mijn vk.
Kan best hoor ivm die miskramen, ik zou t niet weten. Ja gelukkig schiet het voor mij op maar en blij als ik eenmaal op 20 weken zit haha
Thanks mamakitty, ik ga het straks maar gelijk proberen... Maar is wist helemaal niet dat je ook je eigen hartslag daar kon horen? En het vreemde is dat ik altijd die hartslag hoor, en niks anders. Ik kan me ook niet meer herinneren hoe de hartslag was bij de echo.