Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Klaver, fijn dat je al wat minder misselijk bent!
    Ennuh die zwangerschapsdementie, daar heb ik ook heel erg last van!

2. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Chrissie, leuk hoor jullie site! Ennuh...mooi buukje hoor!

Whoehahaha LASSIE....brings back memories....mijn vriend heeft in de week nadat we wisten dat we zwanger waren dat boekje gelezen...erg leuk, hij las me eruit voor!

3. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    Nou ik het lees, de hartslag die ik hoor is ook altijd dezelfde en gaat ook niet zo supersnel. Ik luister ook eerst weleens naar mijn eigen hartslag, die klinkt echt heel anders. Moet je af en toe maar eens naar boven gaan met je Angelsound, dan hoor je je eigen hart. Daar hoor je ook gewoon het slaan van de kleppen van je hart.

Het hartje wat ik hoor is een stuk zachter en ook tamelijk rustig maar het zit wel op dezelfde plaats en ik denk niet dat het mijn eigen hartslag is ;)
    Dat zou ik toch een hele vreemde plaats vinden. Plus dat deze plaats ook de plaats is waar de VK altijd zoekt met de echo en doppler.
    Florida, het zal misschien wel per mens verschillen.

4. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

ja mijn ventje ook. Terwijl ik zelf al eerder dat boekje had verslonden stond ik ervan versteld hoeveel ik overgeslagen had en waarvan hij dubbel ligt.
    Langzamerhand krijg ik wel een hekel aan het boekje met zijn struisvogelpolitiek...gnagna.
    maar mannen vinden het boek fantastisch!

5. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Klaver, Uhm het hartje van beebjes gaan gewoon snel......tel maar eens een minuut lang......moet tussen de 130 en 160 zitten.....

6. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Hoe herkenbaar ;)

7. Sweetlakecity

zo bij ons was hij bij de laatste echo wel 162 zei ze. Jeetje...
    Ik twijfel nog steeds over die dopler maar ik vind het er zo raar uitzien bij de kijkshop. Wat een spaceding!

8. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    :) :) :) :) :)
    Maar tis wel heerlijk!

9. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    dat denk ik ook ja. ook ik heb met de angelsound bij mijn eigen hart geluisterd, en dat klinkt idd anders... Ik ga vanavond toch eens tellen hoeveel slagen per minuut ik hoor....ik zal maandag bij de vk een vragen hoeveel zij hem hoort per minuut en of het "normaal"is... Maar ik denk ook dt het bij iedereen anders kan zijn.....

10. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Kep toch ff gereageerd op je topic over griep.......... 8)

11. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Je hart horen op de plek waar die zit is anders dan in je lies of onderbuik. Daar hoor je namelijk het stromen van het bloed meer, ja god hoe leg ik dat nu weer uit.....nou ja, geloof me, je hart kun je in HEEL je onderbuik horen.....ik hoor vaak (lees bijna altijd) mijn eigen hart ook als ik naar de baby luister. En nogmaals: als je een langzaam hartje hoort, adem dan ff niet, dan hoor je dat die nog langzamer gaat en dat ben jij dus zelf!
    Hartje van beeb ligt tussen 130 en 160. Dus ff een minuutje meetellen.....
    En klinkt als een trein die over de rails hard gaat.

12. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    Ik ga ff hond uitlaten hoor! Tot zo!

13. bleu

bleu Actief lid

2 apr 2008
    455
    0
    0
    Hoi meiden, wat lief jullie berichtjes dat ik mij niet druk moet maken. Ik heb gelukkig ook goed geslapen en probeer het zoveel mogelijk van mij af te zetten.
    Ik heb net even de verloskundige aan de telefoon gehad (de schat had mij al de hele ochtend proberen te bereiken). Op mijn leeftijd is alles boven de 1.314 normaal. Ik heb 1.110 dat betekend dat het een 3 x een zo verhoogde kans is.
    Volgende week gaan wij na het WKZ om het te bespreken. Deze afspraak had de verloskundige al gemaakt.
    Het is dus nog even afwachten hoe of wat.. maar ik ga nu gewoon lekker verder met genieten van dit kleintje in mijn buik en laat mij door dit bericht niet van de wijs brengen.
    Op naar de 15 weken !

14. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Wat ga je bespreken dan? Of jullie verder onderzoek gaan doen? (zoals vruchtwaterpunctie)? En als je dat gaat doen en de uitslag is niet goed...wat ga je dan doen? Of denken jullie daar nog niet aan?
    (niet lullig bedoeld trouwens, maar ben benieuwd omdat wij zelf ook een nekplooimeting hebben laten doen)
    Ik zou zeker genieten van je kindje hoor!

15. bleu

bleu Actief lid

2 apr 2008
    455
    0
    0
    hoi mamakitty, ik kom hier later vanmiddag op terug. Ik moet nu snel naar school want ik ben overblijfjuf.

Tot straks !

16. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Okidoki! Tot straks....
    ik ga er ook vandoor, dochterlief ophalen van school....
    Ben dr rond 13:30 weer ff...

17. Sweetlakecity

mamakitty heb gevraagd of ze die griep topic willen sluiten maar toch bedankt voor je reactie.

18. Niet meer actief

Waar kan ik dat topic vinden Chrissie?
    Enne Beterschap!

19. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    Ben er weer...

@Mamakitty: door jou begin ik nu wel te twijfelen hoor! Ik ga straks maar ff tellen...

Ik kan ook niet elke keer naar de VK rennen om naar het hartje te laten luisteren. Die zit niet in de buurt. Ik ga pas over 2 weken.

Je hebt me wel onzeker gemaakt...sorry dat ik het moet zeggen...:(

Ik dacht gewoon dat het t juiste hartje was. En verder voel ik me nog net zo misselijk als voorheen. Dus het zal toch niet in 1x weg zijn?

20. Sweetlakecity

majo bij gezondheid. ;)

Deel Deze Pagina