Kletskoppen hahhahha Ik schrik net wakker zeg, jeetje hahahaha Echt erg! Nouja kan beebje lekker groeien zolang ik rust en slaap toch!
als jij klavertje twee verschillende hartslagen hoort waarvan de een langzaam is (die van jou) en de andere sneller dan is dat echt je kindje. dit is de reden waarom ik geen dopler wil...en omdat hij echt lelijk is. (al twijfel ik nog steeds) je maakt jezelf bijna gek hiermee. maar zoals ik het lees is het echt je kindje die je hoort.
Ik heb net geluisterd en geteld. Ik haal het niet hoor! Het gaat te vlug om te kunnen tellen maar ik kom na 2x tellen net boven de 100 elke keer. En dan luister ik naar mijn eigen hart en die is zoooo rustig en klinkt zoooo anders. Het hartje wat ik hoor gaat sneller. En ik heb mijn hele buik gehad en hoor NIET mijn eigen hartslag in mijn buik. Nergens niet, alleen dus dat snelle hartslagje tussen mijn navel en schaambeen en dat is dus de baby!
thanx bam en majo! Oja iemand die yoga gaat doen? Ik snap alleen niet tot wanneer je het beste dit kan doen? Tot hoever je zwanger kan zijn? Lijkt me niet tot het eind. de vrouw bij ons doet 3x 4 lessen waarvan een module kracht, concentratie en ademhaling is.
Ik twijfel tussen yoga en zwemmen. Ik heb bij Denyce gym gedaan vanaf uh 24 á 26 weken geloof ik tot 32 weken als ik het goed herinner. Volgens mij is dat met yoga ook zoiets.
hallo, ik plas me raak voor moeders voor moeders. maar wie kan me vertellen tot hoeveel weken je doorgaat met verzamelen. heb natuuurlijk wel papieren erover maar die moet ik eerst even weer opzoeken. misschien kan iemand het me hier vertellen.
muppie volgens mij week 16 bamjolan kijk het rooster en zie mijn twijfel 23/9-30/9-7/10-11/11 (O)ntspanning week 43,44, 45 en 46 is er geen les 18/11-25/11-2/12-9/12 (K)racht 16/12-6/1-13/1-20/1 (C)concentratie Ik vind dus de 23 sep beginnen al zo vroeg. Maar ik weet niet hoe haar rooster loopt na concentratie. Vast tot ein feb. Maar zou ik dat nog redden? 15 maart is de data....ik wil niets missen. Zeker niet te ontspanning...want daar doe ik t voor. hahahaaa die komt dus dan van eind jan tot begin feb. Klavertje> je moet niet alles tellen maar een aantal en dat keer iets...nouja dat las ik mega veel pagina's terug. hihi
Klaver, dan zal het je kindje zijn! Ik tel ook gewoon een hele minuut hoor.. ennuh hij gaat vaak zo snel dat je het niet eens kunt bijhouden Chrissie, ik ga GEEN zwangerschapscursus doen......ook geen yoga oid..niets!
Op de site van moeders voor moeders staat: Wanneer kan ik me aanmelden en hoe lang kan ik deelnemen? Aanmelden kan vanaf het moment dat je over tijd bent tot en met uiterlijk de 11e week van de zwangerschap. Deelnemen kan vanaf de 6e tot en met de 16e week van de zwangerschap. Je kunt dus minimaal 5, en maximaal 10 weken meedoen.
@MamaKitty: het is idd niet bij te houden ) haha. @Chrissie: ik denk idd als ik het op die andere manier had gedaan, dan was ik er vast wel aangekomen. Maar het ging zo snel. Mijn eigen hartslag kon ik wel gewoon bijhouden die was heel relaxt. haha. Dit leek wel een bouwplaats, bonk, bonk, bonk, bonk, bonk.....hahaha
Kep nog niets gehoord van Wish.......heb dr een sms gestuurd een half uurtje geleden, maar nog geen antwoord....maak me toch wel druk...
@Chrisse, jouw buik is wel te vergelijken met die van mij. Heel langzaam zie je hem groeien haha. Binnenkort ook maar weer eens een nieuwe maken
Sja, ik heb bij zwangerschap nr 1 meegedaan met MvM. Wilde het nu weer doen, maar mocht niet mee doen ivm hernia operatie van 2 jaar geleden.... Ik moet ook weer eens een buikfoto maken. Doen we maandag!