Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Maar ze moest nog best veel dingen doen toch? Of zou ze het je per sms laten weten? Ik denk trouwens een meisje

2. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ja ze zou me sms-en.

3. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

jaaa gebeld.
    Ik ga de 23e sep dus al.
    Ze was heel vriendelijk en gaf als idee aan dat ik na 20 jan wel de rust heb en dus geen verplichtingen meer heb en bv mee kan doen met herhaling lessen.
    het beste was te beginnen met de ontspanninglessen dus de 23e sep.
    Dus...dat doen we maar. ;)

4. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    @MamaKitty: maak me ook wel zorgen om Wish....misschien staat ze in de file of moest ze nog een boodschapje doen. Is het ver bij haar van huis vandaan?

5. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ik hoop zelf dat het allemaal uitgelopen is daar, tis in een ziekenhuis he...en geloof me, de minuut dat ze het zkh uit loopt, smst ze al ;)

Chrissie, leuk joh. Hoop dat je er wat aan hebt!

6. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    Leuk hoor Chrissie, ik zie het zelf niet zitten om yoga of gymnastiek te doen. De meesten doen het ook voor de gezellgheid. Haha heb er gewoon geen zin in.
    Maar jij kan al redelijk snel aan de slag! Leuk hoor!

7. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    @Chrissie om nog even terug te komen op je grieptopic, ik vind dat altijd zo irritant he als mensen op een ander onderwerp over gaan. Je vraagt toch heel wat anders. Anders was je titel wel: heb ik griep of wat anders?
    Naja lekker laten kletsen...

@mamakitty, hmmm meestal is ze wel snel naar jou toe. Was dit nou ook haar eerste echo?

Ik heb nog steeds geen idee wat ik ga doen gym/yoga of wat dan ook, eigenlijk wil ik niets ik bedoel een zwangere meiden groepje heb ik hier al en ik denk dat als het op de bevalling aankomt dat het misschien weer anders loopt als wat je geleerd hebt. (ik val nu niemand af die er wel voor kiest hoor! ieder zijn eigen keus :D )

8. Sweetlakecity

ze zeggen dat yoga meer is dan gym.
    Mijn vk noemde gym meer thee drinken en kletsen.
    Ik ben wel een zweverig type dus zal vast wat aan yoga hebben. Deed altijd al pilatus.

snoopy> weer iemand gereageerd op het griep topic. Nou...ze zijn wel langzaam met sluiten deze keer. Heb t echt aangevraagd. Voel me zo snel aangevallen de laatste tijd...hoop dat hij dicht kan.

9. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Nou ze heeft gesmst. Het was uitgelopen daaro.
    Alles is goed! Ze verteld STRAKS zelf alles.
    Kan ff duren he, want ze moest aardig wat doen.

10. Sweetlakecity

ooo leuk. ben benieuwd bij wish.
    Comp blijft aan.

topic is gesloten, gelukkig.

11. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    ja Lotte heeft m gesloten...mooi zo!

Haha ja, ik weet het, ik weet het ;) hihi
    Ah, denk dat Wish wel op schiet hoor......

12. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    ik zat te denken aan zwemmen of yoga. alleen lijkt me yoga beter voor me omdat ik heel snel hyperventileer en flauw val. :pale: met yoga leer je toch om te gaan met je ademhaling.
    mmm zal vanmiddag eens de vk vragen wat ze me aan raad. alleen er is volgens mij bij mij in de buurt geen yogaclub (of hoe noem je het)

haha ja mamakitty zwanger. merk het echt wel. ook op het werk. dan bedenk ik me wat en wil ik het gaan doen en dan ben ik het al weer vergeten. sta ik eerst een half uur na te denken. als ik het dan weer weet sta ik in mezelf te lullen. haha :oops:

13. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ahhh Super! ohw ben zoooo benieuwd :D Ik hoor t vanmiddag wel want moet weer aan het werk mijn lunchpauze zit er weer op even nog een spreekuurtje doen en dan boodschapjes en dan ben ik er weer!

@Chrissie, mooi zo!

14. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    wat stom. ik zat eens in mn eigen fotoalbum te kijken en daar stond alleen de foto van een positieve test in. terwijl ik eeuwen geleden heb gezegd dat ik de echo er in zou zetten. dus nu alsnog gedaan. jeetje ben echt zwanger. haha.
    binnenkort (ja als ik het niet vergeet) zet ik er buikfoto's in. maar heb nu nog hele rare buikfoto's haha durf ze er niet in te zetten.

15. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Prachtig! :D

16. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    jippie ben over de 100 berichten die ik hier heb geplaatst. \:D/ haha. merk wel dat jullie veeeeel verder zijn daarmee (de meesten geloof ik) maar toch. best goed.
    :thumup: :thumup:

17. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    @MamaKitty: heeft Wish jou wel de uitslag verteld dan? *ben zooooooooooo benieuwd!*

18. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    meiden. veel plezier nog vandaag.
    (jeetje blijf aan het tikken, heb er lol in)

ik ga even shoppen nadat ik zo even internetbankier. haha effe checken hoeveel ik kan uitgeven. wil even kijken naar een broek met elastiek voor het werk. en natuurlijk nog wat kleine dingen (heb alles op een briefje geschreven anders kom ik met niks thuis) en moet een kraamkadootje kopen. leuk leuk leuk. direct zelf even snuffelen.

19. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    JA IK WEET HET! :D
    Maar zeg niets, want dat moet ze zelf vertellen.... ;)

20. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Muppie, veel plezier met shoppen!
    En gefeli met je 100e berichtje ;) haha

Deel Deze Pagina