@MamaKitty: kun je ons dan wel vertellen of er een geslacht is gezien of dat het nog niet te zien was?
Klaver, ja ze weet wat het is (onder voorbehoud he, want het is erg vroeg). Meer vertel ik niet, want ze wil het graag zelf vertellen straks!
Ja mooi toch! Ik ga met 16 weken naar iemand die het dan al kan zien, dat vond ik al vroeg Vind het wel super hoor.....zo vroeg al weten wat je krijgt! Dus hopelijk zien ze het bij ons ook zo snel..... En Wish? Die kan nu lekker blauw of rose kleertjes kopen
Even heel snel, drukdruk en even heel ego. IK BEN VANDAAG 12WEEK ZWANGER! sorry voor ego, maar dit is echt een mijlpaal! Zo en nu snel naar mijn werk..
Hartewens gefeliciteerd! Super! Judith...wachten is altijd moeilijk he Ik nog 1,5 week wachten........en dat vind ik al lang! haha
vms neusspray zou het helpen? Een bruistablet vitamine C raadde me ze aan. heb keelsnoepjes. Heb vsm druppel tegen verkoudheid en griep Vsm tabletten tegen keelpijn. verse sinasappelen Voorgeperste sinasappelen met kiwi Nou...kom maar naar apotheek Christa mensen! Wahahaaa Ik wilde morgen wel weer werken maar ik ga ze straks maar bellen met het nieuws. Beter van niet. Maandag nieuwe ronde nieuwe kansen. Mijn oren ploppen zo. ben bang op een holte ontsteking.
Nou ben net bij de vk geweest, niets bijzonders *gaap* gewogen, bloeddruk gemeten, echo besproken en kon weer gaan. Ze gaan pas ná 12 wkn naar het hartje luisteren, maar dat maakt niet uit, ik heb het gisteren zien kloppen Mijn bloeddruk is overigens vrij laag, normaal heb ik altijd 120/80 ofzo, vorige keer al 120/65 en nu 100/60. Vk zegt dat het niets uitmaakt, maar vind het maar vreemd. Hihi, ik mag van mezelf dus wel lekker dropjes eten die helpen ook goed als ik misselijk ben van een lege maag I Wish...Wish was here!!! Ben ook héél nieuwsgierig. @Hartewens: Gefeliciteerd!!
Ik denk Chrissie dat je er met deze middelen weer helemaal bovenop komt. Gezonder kan bijna niet! @Princess: meid, alles was toch weer goed? Ok, je kon het hartje niet horen maar je hebt het denk ik wel zien kloppen op de echo? Fijn dat alles weer goed was. En een lage bloeddruk is niet zo erg joh. Dat schijnt heel gewoon te zijn in het begin van je zwangerschap, hij gaat later vanzelf weer omhoog! Lekker dropjes eten, maar eh wel met mate he?
@Mamakitty: heeft wish er toevallig ook bij gezegd hoe laat ze weer online denkt te zijn? 't wordt een meisje... of zou Kitty bewust eerst blauw hebben geschreven? nee, vast weer een meisje WISH, WISHING YOU WERE HERE!
Whoehahaha Chrissie...ik denk dat ik ff bij jou langs kom Princess...sja, vk bezoekjes zijn vaak niet echt zo interressant..ennuh mijn bloeddruk is lager **gaat bankliggen**
PROEST...ja....jij maakt het helemaal leuk! hihi Geef mij maar de schuld Ze moest nog veel doen, dus tijd weet ik niet.... mja, denk over een uurtje wel....
Hihi, ja hoor O zal me gedragen. Ik heb het hartje gisteren idd zien kloppen op de echo, dus hoefde het ook niet te horen hoor (maar was stiekem toch leuk geweest, hihi). En die bloeddruk, de vk zei zelfs dat tie keurig was en idd het is helemaal niet erg, vond het gewoon vreemd @Mamakitty; idd, niet interessant haha. Ik vond de vorige keer wel heel interessant, maar dat was natuurlijk de eerste keer. Mss dat het daarom wat 'tegenviel', maar goed het belangrijkste is natuurlijk dat het allemaal goed zit
Meiden, ik ga zo ook ff bankliggen...weet niet of ik nog online kom voordat Wish terug is.....dan lees ik het later wel... Ben zo moe!
Heee allemaal... hup achter de pc Ik ben terug! En ik weet wat het wordt! Het was heeeeeel duidelijk te zien...............: een kindje! Nee meiden.. ff serieus... hij kon het zien en hij heeft me uitgelegd hoe hij het zo vroeg kan zien.. speciaal voor jullie ook hier... Hij heeft het zelfs op het echobeeld uitgetekend! Dus let op! Eerst even alles typen....
In t ziekenhuis hier kunnen ze ok t geslacht zien rond 16 weken Hoop dat ik dan nog een controle heb haha dat ze het kunnen zien