Wanneer is ie gemaakt dan Kitty... want het moet wel vanaf eind week 12 begin week 13 En de hoek moet er natuurlijk ook net goed op staan he... Kijk Rieks heeft echt even ingezoomd natuurlijk Ik wou het perse weten ja.. haahha
12w3d.... maar niet zo groot als bij die van jou...ik DENK dat ik wel een hoek zie, maar is dat niet van het voetje ofzo?
Hahahaha snoopy... Kijk dat doet het nou met je als je het weet he dat het kan en als je weet hoe je het kan zien hahahaha Wat denk je dat ik hier rustig op de bank kan zitten terwijl ik weet dat wij hier Rieks hebben die het zo goed kan zien hahahaha
haha ja, naja we zijn nu wel zo van we hebben het er met 20 wkn nog weleens over. Misschien dat we toch niet kunnen wachten Je gaat ook denken van als zo iemand zegt ik heb het allang gezien van is het dan een jongen want daar zie je het sneller lijkt me. Maar nu is er volgens mij nog helemaal geen sprake van een echt piemeltje haha.
Oke...als ik goed kijk, zie ik een hoek, MAAR een hoek van ja hoe leg je dat uit uhm...zeg maar grote wijzer op 12 en kleine wijzer op de 4.......Dus alsof het 4 uur is, zo'n "hoek"
Dan zou je ook een jongen krijgen geloof ik maar misschien nog even 1,5 week geduld hebben nog een meid erbij zou ook super zijn toch
hahahaa...gelukkig is mijn echo nog te klein voor al die onzin. Hihi..zou wel leuk zijn als... nouja, heb me nog steed ziek gemeld. Ze zijn niet blij maar ze hebben pech net zoals het werk bij bamjolan. AAN JEZELF DENKEN is ons motto!
Goed zo Chrissie! Snoop, maakt mij geen zak uit...nog eenmeid lijkt me super (lichte voorkeur) maar een jongen...ook gaaf!
Nog een ander vraagje... Bij wie van jullie is er nu al sprake van een mooie haarbos? Bij mij valt het namelijk alleen maar uit mn borstel zit iedere keer helemaal vol. Ach het zijn ook allemaal maar fabeltjes haha behalve dokter Rieks dan he