Is het nog gelukt met de geboortekaartjes wish? daar ging je toch ook boeken van halen? Denk dat wij dat ook binnenkort gaan doen lijkt me zo leuk al heb ik al een beetje een idee van wat ik wil. Kreeg net een belletje het behang is binnen Dus nu kunnen we beginnen met behang eraf halen jippie
Oh leuk Snoop! Ik wil ook zo graag beginnen, maar ja, we wachten nog 2 maand of we een ander huis kunnen krijgen (huur) en anders beginnen wij ook... Geboortekaartjes: ga ik pas december een beetje naar kijken of januari
ja dan kun je beter nog even wachten idd. Ach we hebben ook nog tijd zat haha maar het is allemaal zooooo leuk
Ik heb al geboortekaartjes in mn favo staan hahaha Trouwens ik weet niet wie t LEUK vind, maar als iemand van de groep een kaartje van ons wilt ontvangen als de kleine er is, moeten je t rond de tijd maar een gilletje geven, laat er genoeg drukken haha
Klopt ik ben namelijk stik jaloers en het liefst zou ik nu ook een echo willen! HEEEEL GRAAG want ik kan slecht tegen verassingen. Wie weet met 16 weken. dus bedoelde t echt niet gemeen.
Verdorie....ik wil ook aan de kamer beginnen! Ik wil behang eraf trekken! hihi Wish, wat denk je van mijn "hoek"? Ik heb wel een geboortekaartje gevonden die we beide heel leuk vinden, maar ja, we wachten nog ff, hebben nog ff de tijd he, dus...kijk rustig verder
@Snoopy.. Ja ik heb 3 boeken meegenomen.. en van wat ik gezien heb vind ik met iets chocoladebruin wel heeeel erg mooi Oooh spannend... Ik moet de babykamer nog helemaal leeghalen en dan moet ik verven..
BAM IK WIL EEN KAARTJE! Degenen die van mij een kaartje willen... geef je adres maar via pb door... en je komt op de lijst! Ook even de naam dan he.. Anders heb ik een adres en een nickname hahahaha.... Ach lieve Chrissie.. Ik bedoelde het ook niet zo... kzie dat ik de smiley vergeten ben... maar die had er achter gemoeten.. En jij krjig ook snel een echoo meis... Onthoudt dan gewoon de informatie die ie je gegeven heb.. print het desnoods uit en neem het mee met echofoto... kan je het laten zien en wie weet kan degene die jouw echo maakt er ook zo naar kijken... @Kitty... jouw foto nog niet gezien.. Die in jouw album staat.. volgens mij staat daar de bewuste hoek niet op hoor...
Ja das waar! Heb ook wel zoiets van ik voel me nu nog goed en wie weet hoe dat over een paar maanden is. Dus vandaar dat we al beginnen aan de babykamer
Oke ik moet nu echt nodig stofzuigen en echt zooooooo geen zin in :x Maar ja de kabouters doen het helaas niet
Ben eindelijk thuis, er kwam weer van alles tussen. Sorry. Dat is inderdaad wat wij gaan bespreken, ga je verder onderzoeken of niet. Wil je de rest van de maanden in onzekerheid blijven ja of nee. Mijn man begon net aan het idee te wennen dat er een 3de bijkomt en nu dit bericht. 1 ding is wel zeker wij zullen nooit (zomaar) de zwangerschap beeindigen, al helemaal niet voor een kindje met alleen het down syndroom.
Hoihoi, Ik ben 12 weken zwanger! Heb 17sep een 2e echo, ben benieuwd hoe het zal gaan. Heb sinds vannacht een zeurende pijn in mijn baarmoeder, denk aan bandenpijn maar ik weet het niet zeker. Het maakt me wel ongerust, wie heeft dat ook gehad rond deze periode? Liefs
Hey wish, een jongen! Leuk joh. Ohh wat gaaf dat je het al weet! geniet van het nieuws! en natuurlijk al die leuke spulletjes die je nu kunt kopen. Weet je al een naam? Wij hebben voorlopige namen. Dat klinkt een beetje raar, maar beide in een beetje een opwelling gekozen en we willen zeker weten dat we ze straks ook nog leuk vinden. Over een week of 15 "evalueren" we ze. Voor een jongen Stijn, en voor een meisje Evy. Groetjes Judith
Jaaaa Wish van jou wil ik er ook een ahahha Weet je wat me gelukt is? Ik heb baby's hartje opgenomen op mn cam! Ik ga het geluid straks ff online zetten hihihihihi
Oke, spannend Blue....ik wens je heel veel suc6 en sterkte, want het is idd niet makkelijk... heb het bij zwangerschap van mijn dochter, 3 weken in onzekerheid gezeten omdat een domme gyn toen zei dat we grote kans had.....tenzij zij toen nog geen eens de nekplooi mocht meten (deed ze met 10 weken al)... Judith, Stijn vind ik persoonlijk geen mooie naam. Evy vind ik wel mooi. Wij hebben nu voor beide 2 namen die we mooi vinden...nu nog kiezen...mja, dat doen we aant eind wel Mommy2be, ja ik! Erge bandenpijn......en heel normaal. Gefeli met de 12 weken mijlpaal! Wish, je hebt pb en we wachten rustig tot over 1,5 week. De foto in mijn album is ook erg wazig he... BAM, leuk!