*** AFSPRAKENLIJST MORGEN !!! *** 05 sept: Joyce82 - vk, 13.20 uur -------------------------------------- Joyce heel veel plezier morgen bij de vk!
Ben tussen m'n eerste buikfoto en deze van vandaag ook nog weer een kilo afgevallen, dus zal toch wel door de beeb komen denk ik Totaal ook 3 kilo kwijtgeraakt. Had ik trouwens al verteld dat mijn vk NIET weegt? GE-WEL-DIG! Succes morgen joyce! Slaap lekker dames! Liefs Tezzz
@princess, wat leuk een echofoto van je kat raar idd dat ze eerder bevalt terwijl je al veel langer zwanger bent hihi @Joyce, veel plezier mrg bij de echo! Meiden ik ga mn bedje weer opzoeken! Tot mrg!
Tja... t leven is niet eerlijk hè @Tezzz; hihi, dus er is nog hoop voor mijn buik Hij is nu ook al wel wat opgezwollen hoor, maar dat zijn echt m'n darmen 's ochtends is het veel minder dan 's avonds. Moet nog ff geduld hebben dus...
Goedemorgen allemaal, Heb niet zo heel lekker geslapen... Heb de klok vaak gezien (elke keer wakker). Nog een paar uurtjes (stuk of 8) en dan weekend. Lekker even bijslapen! @ Joyce82 veel plezier bij de Vk vanmiddag!
Hoi dames, Terug van een weekje Texel! Heerlijk uitgerust en vooral uitgewaaid! Ga even lekker bijlezen wat jullie allemaal beleefd hebben! Liefs, Sofie
Hey meiden, ff snel Wish feliciteren: Dus misschien een JONGEN! Gefeliciteerd meid, ik heb je verhaal gelezen. Heel boeiend. Ik wist niet dat het zo ging. Andere meiden: ik houd het ff kort want het ik ben op mijn werk. XX Klavertje.
Zooo, wat een rust hier deze ochtend @Joyce82; veel plezier bij de vk Ik ga vandaag weer naar school, pfff gelijk tot 6 uur, maar hoef maar 1-2 x per week dus mag niet klagen. Hopelijk gaat het goed, zonder kotsen/misselijkheid enzo moet vrij lang in de auto zitten en dat is niet mijn grootste hobby de laatste tijd... Fijne dag allemaal!
Goedemorgen! Ik heb gisteren mijn eerste echo gehad en het zag er allemaal super uit! Ik ben zo blij, ik was alleen een week korter zwanger dan ik dacht, nu 11 weken en 5 dagen. Dus zo maar even mijn banner aanpassen.. Liefs Noor
Morgen meiden, Zo de dag is weer begonnen. Sofieke hoe was je vakantie? Jacky vervelend zeg dat je zo slecht hebt geslapen, gelukkig kun je het weekend wel lekker bijslapen Princess succes op school! Ik heb echt het idee dat ik de baby gewoon al voel, hele lichte plopjes, voelt als een zenuwtrekje. Heel vaag maarja Jadey voelde ik ook al met 12 weken, nouja toen wist ik t zeker haha had die plopjes toen al rond 10 week.
Gefeliciteerd Noor! Jammer van het weekje, maarja ooit moet ie eruit hihi Ik heb btw ook weer veel bruin/rood verlies, ik pies t nu ook gewoon uit en veel ook gadver.
@jacky78, ook ik slaap erg slecht. 1000x wakker geworden. Normaal lig ik altijd op mijn buikje, en dat gaat nu niet meer... echt niet leuk... ach ja, nog maar een paar maanden ..
Ben ik nog een keer Volgens de echo ben ik vandaag 12 weken zwanger! Ik liep tenslotte 3 dagen voor Ik ga gewoon lekker mijn banner aanpassen!
hallo dames, hier alles goed. Lekker mijn huisje aan het schoonmaken, de ergste rotzooi van de badkamer is gelukkig weg. Krijg ik eindelijk weer wat orde in mijn huisje. Ga maar zo verder heb nu nog de energie. Groetjes, fijne dag dames.
Princess, geweldig die echo van je kat zeg! Super! Joyce, have fun bij de vk! Sofieke, hoe was je vakantie? Wlecome back! Noor, mooi dat alles goed was...ach en dat ene weekje.... Bam, gefeli met je mijlpaal! En super dat je beebje voelt! Mieke, wel een foto laten zien he als het klaar is! Hier alles goed, al ben ik nog steeds moe moe moe....
*Kom weer eens om de hoek kijken* @wish wat leuk een ventje! Heb gisteren een leuke winterjas gekocht bij de zeeman. Niet die met knopen maar een lange jas met een rits die twee kanten op gaat en ook nog eens wijd bij de buik valt ideaal en dat voor 10 euro. Gelijk het tuniekje uit de folder erbij gekocht echt leuk ga toch maar eens vaker daar kijken! Helaas was er wel gelijk een domper er sprong een vrouw van de 2 verdieping naar beneden vond dat zo eng en zielig voor haar kon ter plekke wel janken. Heb er heel de nacht aan gedacht hoe het met haar zou gaan en of ze nog leeft en dan al die mensen erom heen brrr ik durf dan echt niet te blijven staan om te kijken.
Ilona vreselijk zulke dingen! Mijn moeder woont in een flat waar dat heel vaak gebeurd maar dan van 16 hoog, wat het aanricht is niet te beschrijven, ik durf daar ook nooit zo goed te komen bij die flat brrrr Heb het 2 keer gezien, nee het bezrogt je een flink trauma.
@ilona getver zeg. Hopelijk dat het huiskrantje wat nieuws brengt? Goed nieuws..2 verdiepingen? Moet te doen zijn zonder echte schade? staat die jas van de zeeman in de krant? Ik zoek ook een nieuwe namelijk. @princess stoer die poezen echo. ja het is er echt maar eentje...hihi. Voel me trouwens een stuk beter! Alleen van die brandende ogen en snotneus. Nou na het weekend kan ik er weer tegen aan want alles wat op mij lag te wachten ligt nog steeds op me werk en vast nog meer. (door de functieverandering heb ik niet echt van die collega's die denken goh wat doet Christa precies en misschien kan ik ook wel post openen en ordenen...zucht)