Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GL013

GL013 Bekend lid

27 sep 2007
    676
    0
    0
    Tilburg
    Hé meiden!

Pfff... Wat een week achter de rug hier! Simon is hartstikke ziek geweest, sinds gisteren weer een beetje beter aan het worden. Zielig, je kunt dan zo weining voor hem doen! Hij heeft veel gehuild, en dat zijn we niet gewend van hem, wel veel knuffeltijd met mama dus! ;)

Gisteren heb ik het eindelijk op mijn werk verteld, en ze reageerden gelukkig hartstikke positief! Nog wel spannend, want mijn contract loopt 23 januari af, en mijn verlof gaat tussen 30 jan en 12 feb in, maar ik heb goede moed!

Volgens mij voel ik de beeb ook al! Las hier dat meerdere mensen dat hebben, ik voel ook echt van die duidelijke plopjes, heerlijk!
    Ik ga overigens geen zwangerschapsgym doen, heb dat met Simon gedaan en dat viel zó enorm tegen... Ga over een paar weekjes beginnen met zwangerschapszwemmen, dat lijkt me echt heerlijk! En belangrijk, om echt even de tijd te nemen voor de zwangerschap, anders schiet dat er een beetje bij in denk ik met de kleine man die hier het hele huis onveilig maakt! :)

Ik ga eens huishouden, Simon slaapt eindelijk, anders komt het er niet van. Vanavond een BBQ met werk van manlief, maar volgens mij houden we het niet droog...
    Dag meiden!

2. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Chrissie fijn dat het wat beter gaat!

MamavanSimon heerlijk he die plopjes hihi
    Zwemmen lijkt me ook gaaf maar weet niet of ik dat mag met die bloedingen.

3. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

zouden die plopjes dus echt je baby zijn?
    Ik zei gisteren tegen mijn mannetje...ik voel die plopjes niet meer...sinds ik dus grieperig ben. Ik hoop dus dat mijn plopjes darmen waren en geen kindje. Maar heb wel nog pijnlijke borsten enzo en druk op me blaas in de nacht.
    Ik maak me niet gek...ik maak me niet gek...alleen een dopler kopen komst steeds meer in me kop nu.

4. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik voel die plopjes ook echt op de plek van de baarmoeder, ik weet dat die van mij al heel hoog ligt, gaat boven mn navel uit, de vk heeft dit ook gecheckt maandag.
    En precies daaronder voel ik het haha
    Wel appart, ik voel het al een paar dagen maar leek me zo stug.

5. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    @chrissie81 nee hij staat niet in de folder want ik ging voor die jas van de folder maar die was al uitverkocht. Ik probeer er even een foto van te maken.

6. Sweetlakecity

want voor 10 euro ilona wil ik best naar de zeeman. Lekker boeiend waar ik mee loop als hij maar leuk is.
    Als mensen vragen waar heb je hem gekocht zeg ik gewoon: klein boetiekje. Hahahaa

7. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    @ Wish, ohhh wat leuk dat jij al een beetje een idee hebt wat het worden zal. Een jongen, fijn seg! Na een leuke meid, nu een leuk kereltje. Gezellige boel wordt dat bij jou!

@ Mamakitty, las ik het nou goed dat jij bij Jan Koning een echo gaat laten doen? Ik heb volgende week mijn nekplooimeting bij hem, hij werkt nl ook op het screeningscentrum hier in het Rivierenland ziekenhuis in Tiel, en daar moet ik dus naartoe voor de screeningsecho's. Weet van een meid waarmee ik kletste op dit forum tijdens mijn zwangerschap van mijn kleine meid dat hij echt super is. Heel grappig ook naar het schijnt. Zal ik je dat volgende week eens laten weten! En als jij me dan op de hoogte houdt van jou echo bij hem en het was leuk dan laat ik misschien ook een pretecho rond 16/17 weken doen om het geslacht te weten!

@ Bamjolan, goed seg dat bij jou nog alles helemaal goed zit. En yes, 12 weken! Zie je wel dat jij een klein vechtertje hebt!

@ Princess, leu joh die foto van je kat. Grappig seg, samen zwanger!

Aan alle andere dames het is een beetje uitgebreid reageren na een weekje weg en mijn geheugen is ook net een vergiet. Dus neem het niet persoonlijk! :(

Vanmiddag even lekker met dochterlief winkelen. Het kind heeft echt een winterjas nodig en een paar nieuwe sloffen want ze heeft altijd zo van die koude voetjes van rond te kruipen. Dus ondertussen kan mama natuurlijk ook eens spieken voor zichzelf! ;) Heb echt nood aan een leuk slaaphemd want op één of andere manier passen mijn oude slaapdingen niet meer. Spannen zo rond mijn buik... pffff!

8. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    De foto's van de jas staan in mijn album. Leuke sjaal en klaar. Deze jas is in het bruin maar ze hadden ze ook in het zwart.

9. Sweetlakecity

lijkt wel de folder jas.
    Ik keek daarnet ff op internet daarvoor.
    Ik vond die folder jas ook wel leuk.
    lekker simpele jas. gewoon perfect.
    Vanavond ff naar de stad hier...of morgen.

10. Hallo allemaal.

@Wisch gefeliciteerd, het word een jongen!

JAJA VANDAAG 14 WEKEN!!!!!!!!

Nou vandaag gaan we lekker rustig aan doen, want heb heel veel last van rare steekjes.

Maandag naar de vk en hopelijk mogen we dan voor het eerst het hartje horen.

11. Sweetlakecity

trouwens weer een andere vraag.
    Hebben jullie ook dat korstjes of wondjes erg lang blijven zitten en het duurt even voordat ze weggaan?
    had een snee in mijn hand bij mijn muis zo''n 3 weken geleden. De wond is eindelijk weg de korst ook maar het plekje blijft gevoelig.
    Of een korstje van een muggenbeet blijft lang zitten.

12. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    Kijk net in de folder en inderdaad dat is hem haha gisteren was het nog een andere folder sorry.

13. shenoby

shenoby Niet meer actief

hallo allemaal,
    iedereen die vandaag een echo heeft succes.

@bamjolan 12 wkn gefeliciteerd!

nu heb ik gisteren een soort angelsound van iemand over genomen. hoor ik niks. alleen maar ruis en geborrel.
    zat geen gebruiks aanwijzing meer bij dus kan iemand me zeggen hoe ik dat ding moet gebruiken?misschien dat ik iets verkeerd doe.

14. Sweetlakecity

heb je wel gel?

15. Gezond

Gezond Niet meer actief

Heee hoi meiden..

Dank jullie wel allemaal voor de lieve felicitaties!

Ik heb foto's van het geboortekaartje in mijn album gezet voor degenen die nieuwsgierig zijn;)

Noor gefeliciteerd met je mooie echo...

Bamjolan... gefeliciteerd met je 12 weken!

16. Sweetlakecity

ooo wowie wish!
    Zelf geknutseld?

17. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Shenoby ik gebruik bodylotion dat ik op mn buik smeer en dan glijd de AS er overheen, dan hoor je veel meer, je moet ook een beetje drukken.

Leuk kaartje Wish! :D
    Ik twijfel uit 6 kaartjes haha

18. Gezond

Gezond Niet meer actief

Dank je Chrissie en Bamjolan! ;)

Nee niet zelf geknutseld hoor.. Zelf gescand uit het grote geboortekaartenboek hahaha

Maar om een beetje een idee aan jullie te geven moest ik em dus even in drieën doen ;)

19. twinnie

twinnie Actief lid

13 jun 2008
    304
    0
    0
    Hi hi meiden!

Wat een leuk gekletst en leuke berichten. Ik hoop dat het goed gaat met Bamjolan en leuk geboortekaartje Wish!

Hebben jullie ook kleding van Prenatal eigen merk? Ik vind dat de kleding niet mooi blijft, hebben jullie die ervaring ook?

xxx

20. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik heb trouwens vaak maar 1 kaartje die ik leuk vind... is nu dus ook weer zo.. Had ik bij mijn dochter ook al hahaha

Dus ik kan met een gerust hart de boeken terugbrengen naar de drukker... ;)

Deel Deze Pagina