Dank je wel Twinnie... Ik heb geen ervaring met de kleding van Prenatal zelf.. Wel met de babykleding van 7 jaar terug zeg maar... en dat bleef altijd heel mooi.. Zwangerschapskleding haal ik bij Miss Etam.. of C&A
ik heb een ding daar is geen olie of iets dergelijks voor nodig. zit een soort panty zeg maar over het microfoontje. het gaat mij meer om de plaats waar ik moet luisteren. hoor ik niks met dit ding koop ik wel een andere, een nieuwe met gebruiksaanwijzing. word niet nerveus hoor dat ik niks hoor, vind het gewoon irritant!
Kun je voor geboortje kaartjes gewoon naar een drukker gaan?!? Je kunt veel via internet bestellen maar op de één of andere manier lijkt me dat niet echt prettig...
Ja hoor... alle drukkers hebben boeken staan... voor geboortekaartjes... huwelijken... kerst noem maar op.. Je kan bij de meeste drukkers een aantal boeken even mee naar huis nemen... dan kan je op je gemak even de kaarten bekijken... Ook staan er dan al vaak teksten in dat je ideeën kan opdoen.. en namen Maar het geeft je dan ook meteen even een idee hoe het kaartje is in het echt en met tekst... Ik had nu 3 boeken bij me en ik mocht ze ongeveer een week of 2 in huis houden... Moest ik maar even zien.. Je geeft wel je naam, adres en telefoonnummer aan ze door natuurlijk. Maar dan kan je op je gemak kijken... Prijzen staan voor in de map zodat je de prijs zelf al een beetje kan berekenen... Wel even kijken of je een goed gevoel hebt bij de bewuste drukker... De drukker die ik heb had ik bij de kaartjes van mijn dochter ook.. Is echt een drukker voor particulieren.. Heel fijn en persoonlijk..
Hoi meiden! @jacky, gelukkig is het idd bijna weekend kun je lekker bijslapen haha, ik verheug me er ook al op @Sofieke, welcome back! leuke vakantie gehad? @Princess, suc6 op school! Ik hoop dat de autorit goed gegaan is @Noor,gefeliciteerd met je mooie echo! Geniet er maar lekker van dat ene weekje verschil maakt niet zo uit toch @bamjolan, Allereerst gefeliciteerd met je 12 weken!!! weer een mijlpaal bereikt wat cool dat je je beeb ws al voelt wel balen van dat bruin/roodverlies rustig aan doen dus! @Ilona, jakkes zeg dat je dat gezien hebt als ik het al hoor vind ik het al vreselijk. @Chrissie, gelukkig gaat het al wat beter met mijn buddy @Mamavansimon, sneu he als je kindje ziek is maar wel genoten van de knuffelmomentje dus hihi @xanadoo, gefeliciteerd met je 14 weken!!! @Shenoby, ik gebruik babyolie werkt super, maar begrijp dat je dus een andere hebt? @Wish, wat een lief kaartje gelukkig hoef je dus niet te kiezen! Zooooo veel bijgelezen haha. Hier gaat alles prima, gister nog even naar het hartje geluisterd en voor het eerst viel die af en toe weg en kwam er veel herrie voor in de plaats ik denk dus dat de beeb zich bewoog haha wel grappig
Leuke kaart hoor Wish! Ja wij gaan de kaarten bestellen bij de drukker om de hoek waar wij 2 jaar geleden ook onze trouwkaarten besteld hebben. Fijne drukker en drukproeven tot het gewoon perfect is. Wat is nou eigenlijk zo'n beetje de tijd om te gaan kijken voor kaarten? Tekstvoorbeelden en NAMEN ... hahaha daar had ik nog niet aan gedacht. Zit wel telkens bij de VK op de kaarten te kijken die daar hangen!
Wanneer jij er zin in hebt! Je kan er best nog even mee wachten maar ik ga ook binnenkort al kijken vind het sowieso erg leuk en ik ben iemand die alles op tijd geregeld wil hebben hihi
Shenoby die had ik ook 6 jaar geleden bij mn kids, maar daarmee hoorde ik t hartje pas vanaf 23 á 26 weken.
@Jacky - Geen idee wat de tijd is om te kijken naar kaarten... Ik ben nogal kieskeurig en een kaartje moet mij echt meteen aanspreken.. Dus ik had zoiets van... Ga vroeg kijken dan heb ik nog even Maar in het eerste boek dat ik bekeek thuis op pagina 12 stond mijn kaartje! Hhahaha Ik ga ook nog even op het internet kijken voor teksten hoor...
jaa gevonden. elke keer een paar hartslagen en dat schiet het weer weg. kan het gewoon horen bewegen! bedankt! @bamjolan die van mij heet bebesound maar zoals ik van jou begrijp is die dus heel moeilijk om mee te luisteren, hoorde net echt een paar hartslagen maar dan heel vaag in de verte. verder heel veel darm geplop enz. nou ja dan ga ik gewoon een andere halen,
Heee goed zo Shenoby... Super...! Heb je het berichtje nog gelezen dat de kans groot is dat we elkaar 31 oktober in de wachtkamer bij de echoscopist zien ?
Ja soms ben ik best erg maar ach voel me nu gewoon goed weet ik veel hoe dat over een paar maanden is. En het is allemaal ook gewoon echt leuk Dus zou zeggen gewoon doen hoor!
@ wish jazeker heb ik die gelezen. ga heel goed opletten. en anders roep ik gewoon door de wachtkamer wish .... wish ben jij hier?