Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Gelukkig kwam je er zo achter. Raar idd als erop staat THT 10-09
    Maar met kip is het zo gevaarlijk soms ruik je het dus niet en je schijnt er zooooo ziek van te kunnen worden. Vooral nu je zwanger bent is het gevaarlijk.
    Ik zou als ik jouw was even je hele koelkast beetje schoonmaken want hoorde gister op tv dat het andere producten ook kan aantasten. Al zat het nog dicht maar toch ff opletten.

2. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ooh ged... ik ga ff met chloor aan de slag bah!

3. Gezond

Gezond Niet meer actief

Haahahah... ja we gaan daten bij de echoscopist in de wachtkamer! Wordt een gezellige boel...
    Vriendin van me gaat ook mee met haar dochter... mijn dochter mee..
    Wordt een gezellige boel zo op een vrijdagmiddag hahahhaah..

Aaaaaah wat lief bamjolan zo een tekening!

4. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ wish ik voeg je even toe op hyves.
    dan herken ik je misschien :)

5. meisje1988

meisje1988 Bekend lid

10 mrt 2007
    675
    0
    0
    Meiden wat kletsen jullie een hoop zeg. Ik heb echt geen tijd om alles bij te lezen, dus hoop dat het allemaal goede berichten zijn! In ieder geval bedankt voor de felicitaties voor mn mijlpaal hihi.... Tot snel weer he!

6. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Zo, net even lekker pizza gegeten :oops:
    Had ik zo'n trek in....

Dadelijk weer even sporten!

7. Gezond

Gezond Niet meer actief

Tis wat met die zwangere meiden en pizza's hahahaha

Is goed Shenoby... Herken ik jou ook ;)

8. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    WOW een jongen Wish, wat leuk dat je al een voorlopige voorspelling hebt.

Ik zag net op de lijst dat ik volgens mij als allerlaatste van de maart mama's de eerste echo krijg. :( Nog 1,5 week nu. Moet even mijn geduld weer vinden, dat ben ik ergens verloren deze week.
    Maar "gelukkig" veel kwaaltjes dus voel me wel zwanger.

Trouwens een vriendin van me is nu via hormoonbehandeling voor de 2e keer in verwachting. Ze heeft al een tweeling van 4 jaar en nu blijkt ze weer een tweeling te dragen. Alleen nu bij de 6 weken echo klopte 1 hartje wel en 1 (nog) niet. Dus volgende week heeft ze weer echo om te kijken of de 2e wel/niet levensvatbaar is. Ben echt benieuwd.

Liefs Bloesem

9. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    wat is het hier rustig vanaaf... zkr allemaal al weekend aan het vieren :D
    Dat ga ik nu ook doen! Eerst ff lekker koppie thee en mn favoriete soapie kijken jaja hier is een gtst verslaafde :oops:

10. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    Hi, nou er is weer flink wat afgekletst vandaag :)

@Bamjolan; Gefeliciteerd, 12 wkn! Echt super joh :D En wat lief dat jouw dochter al voor jou wil zorgen en dat met 5,5 jaar, hihi echt al een grote meid hoor!

@Chrissie; korstjes en wondjes heb ik nog niet gehad, heb alleen belachelijk veel (ontstoken) pukkeltjes enzo die ook niet willen genezen :x

@Wish; echt een heel erg leuk geboortekaartje zeg :D Hihi, ik heb het er al met mijn man over gehad, maar die vindt het te belachelijk dat ik daar nú al naar wil kijken, hij heeft zoiets van, dat zien we in januari wel. Daar moet ik nog even op inpraten dus ;)

@Bloesem; balen idd dat je zo lang moet wachten op de echo, ik weet hoe je je voelt. Je wil zoooo graag die bevestiging hè... Sterkte nog die 1,5 week, nog even geduld dus O:) Wat een akelig verhaal van jouw vriendin. Ik bleek woensdag ook een tweelingzwangerschap te hebben gehad, maar ik heb nooit van het bestaan van de tweede geweten, dus dan is het 'minder erg'. Ik was helemaal euforisch dat ik de baby zag en het hartje klopte en daarna zei ze van oh, het was waarschijnlijk een tweeling. Het tweede vruchtzakje was bij mij zo goed als leeg, dus de vk dacht dat het tweede embryo niet ver ontwikkeld is geweest. Toch een raar idee dat het er in eerste instantie 2 waren.

Nou, mijn schooldag is hartstikke goed gegaan! Had nog wel tussendoor een emesafene gepakt, maar heb me in weken niet zó goed gevoeld. Hihi, en dat moest natuurlijk gevierd worden met de MAC :oops:

11. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    Dank je wel Princess.
    Geweldig dat vrouwen altijd wel weer een reden kunnen bedenken om iets lekkers te mogen eten haha. Ik ben daar zelf ook heel goed in!

12. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Zo hee ik kom net bij de HP vandaan met de oudste.
    Was gevallen met dr bord eten, scherf in dr knie.
    Is nu geplakt.
    T is een tuttebol, was dr eigen schuld, ze wou niet eten, gaat ze miepen met dr bord en lopen, zei nog kijk nou uit, en hoppa bord kletste op tafel, die brak in 2 en die punt in dr knie.
    Ze is verder een harde, speelt gewoon verder met een half bloedend knie haha toch maar ff naar de HP gegaan met dr.
    Nu lig ik weer op bed, wat een dagen heb ik zeg LOL

13. Arti13

Arti13 Niet meer actief

De angelsounds is echt geweldig! Heb nu elke dag even geluisterd. Ik hoor ook dat beebje erg bewegelijk is. Echt superleuk!

14. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Goedenavond! Onze 12 weken echo was helemaal leuk! Lig mooi op schema! Kindje spartelde mooi! Ben helemaal blij!

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    gefeliciteerd hartewens! :D

16. Gezond

Gezond Niet meer actief

Heee meiden...

Gefeliciteerd hartewens met je mooie echo! Super...

Ik duik mijn bedje in... Ben bekaf...!

Welterusten...

17. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    hallo allemaal,
    nog even een berichtje van mij. heb een nieuwe site gemaakt. had eerst een punt. maar vind een echt beebiesite leuker. dus vandaar. ben er nog wel allemaal mee bezig maar er staat al wat op. kom gerust even kijken en laat wat achter in het gastenboek. dat zou ik helemaal top vinden.
    www.beebiesnippe.beebiesite.nl
    kun je ook zien hoe ik eruit zie bij de stamboom. haha.
    slaapse allemaal. maak er een goeie nacht van. hoop ik ook te doen.

18. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Muppie leuke site!
    Leuk om gezichten te zien, zo weet je een beetje met wie je kletst haha

19. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    @bamjolan, dan schrik je toch wel even zeg! gelukkig liep het nog "goed" af.

@Hartewens, gefeliciteerd met je mooi echo! geniet er maar lekker van :D

@muppie,leuke site hoor zal gauw een berichtje achter laten ;)

En voor wie benieuwd is wij hebben ook een eigen site :D
    www.liefwondertje.beebiesite.nl en ook ik vind het leuk als jullie een berichtje in het gastenboek achter laten ;)

20. meisje1988

meisje1988 Bekend lid

10 mrt 2007
    675
    0
    0
    Goeiemorgen meiden!

Hier alles goed? Wij hebben allemaal drukke dagen, dus kom altijd snel even 's ochtend en 's avonds hier kijken, de rest van de dag geen tijd. Maar over het algemeen allemaal leuke berichten hier...

@Hartewens, gefeliciteerd met je mooi echo, geniet ervan!

@Muppie en Snoop 1983 Leuk zo'n site, ik ga snel even kijken.

Deel Deze Pagina