goedemorgen allemaal... slecht geslapen hier... zucht.. Oooh dat is even schrikken bamjolan...Tis wat met die kinders he Gelukkig is alles weer goed.. Als ik hier naar buiten kijk wordt ik zoooo verdrietig... Tis regenachtig somber weer... Hoe kom je dan die dag door he?
Goeiemorgen meiden! Hier is het ook maar somber weer maar wij gaan behang eraf halen vandaag dus daar vind ik het dan wel weer goed weer voor haha. En ik geloof dat het na het weekend weer beter gaat worden Fijne dag allemaal!
Ooooh ik moet eerst die hele kamer nog opruimen en alles moet eerst nog naar zolder... Vervolgens moet de computertafel nog weg en de kasten naar de sloop... Zucht.. En als dan de kamer leeg is kan ik ook eens beginnen... Maar zie er zoooo tegenop om met het opruimen en uitruimen te beginnen...
Ja dat kan ik me goed voorstellen, is toch ook weer een heel gesjouw. Maar heb je niemand die je daar bij wil helpen dan, met zn 2en of meer gaat het toch stukken snelller
Kmoet es ff kijken.. moeder is hartpatient dus trap op trap af is niet zo een optie... vriendin is aan het verhuizen.... pffff.. Kzal mijn oog es laten ronddwalen
Nee dan kun je je moeder beter niet vragen idd. Misschien iedere dag een beetje doen maar juist de aanzet ertoe is niet leuk dat ken ik van opruimen haha. Ik ga ff douchen
ik zie ook al op tegen het opruimen...zucht Zoveel opbergruimte in huis heb ik niet. Vraagje: wie slaapt er nog zo steeds slecht door de druk op zijn blaas? Iemand tips?
snoopy ik heb wat achter gelaten op je leuke site! mooie onderbroek...echt hema! (heb ik ook..zitten zo mega lekker!) Muppie ga ook bij jou kijken en wat achterlaten, kee.
@snoopy - Ja ik moet maar gewoon stappie voor stappie beginnen... Maandagmorgen maar @chrissie... Ik slaap nog wel steeds slecht... niet elke nacht.. maar vannacht moest ik ook weer 2x plassen... en ik kom dan niet meer in slaap.. pfff
hallo dames. nou de verjaardag is weer achter de rug, nu vanavond op verjaardag bij mijn broertje. die is al weer 16 geworden. vannacht heel slecht geslapen werd echt overal wakker van. en nadat ik de eerste 12 weken nergens last van had ben ik nu vreselijk misselijk. overdag hou ik geen eten binnen. dus ik ga maandag eerst maar even naar de dokter voor zon tabletje. zo vandaag weinig online druk druk druk. goed weekend iedereen!
Ik heb mn weblog trouwens maar open gezet zodat men niet meer hoef te registreren om te kunnen lezen haha
ja, ook een maartmama hier! Ik ben 12 maart uitgerekend, 11 maart volgens de eerste berekeningen maar 12 maart volgens de eerste echo!
Dag dames! Lisabeth welkom! Whis, alles in je eentje doen is ook geen doen. Zo te lezen is het overal wel een beetje zo, je moet een begin maken. Mijn man is de kamer helemaal aan het strippen. Erg veel werk. De logeerkamer staat helemaal vol spullen, moet ik nog uitzoeken, maar kan ook de puf niet vinden om te beginnen. Lig ook hele nachten wakker. Vaak plassen en dan niet weer in slaap komen. En overdag als ik even ga liggen moet ik binnen het uur plassen. Dus echt bijslapen lukt ook niet. Ben dus bekaf. Voor morgen de hele dag vrij gepland. Hopelijk kan ik een beetje bijtanken. Moet zo aan het werk, wordt een druk dienstje ben ik bang.
Hallo dames, weet iemand van jullie hoe het nu kan dat ik volgens de echo een week korter zwanger ben? De vrouw in het ziekenhuis zei dat ik misschien een verlate eisprong had, maar dat lijkt me niet aangezien ik deze heel sterk voel. Ik weet niet zo goed waarom maar nu maak ik me daar dus weer zorgen om...
goedemorgen dames, Hier hebben we vandaag de 12 wk grens gehaald, jippie, nu lekker genieten. weten jullie eigenlijk tot welke week je extra foliumzuur moet slikken?
@Noor, ik heb wel eens gehoord, dat het vruchtje in het begin wat langer tijd nodig heeft om in te nestelen. Dan stopt het ook even met groeien/delen. Ik zie nu dat je dan even ver bent als mij! Bij mij op de echo was het juist 3 dagen eerder/langer. Maar ik houd gewoon de 22e aan, zoals het eerst was. Je kunt het toch niet precies weten. (dan komt het ook beter uit met mijn verlof haha, kan ik mooi tot de voorjaarsvakantie blijven werken en telt het als 4 weken, maar is het dus 5 weken van te voren.) Ook ik ben druk bezig om het toekomstige babykamertje uit te ruimen. Dat is nogal een karwei, het is nu mijn computerkamertje met alle spullen voor school, mappen vol en kasten vol boeken. Dus eerst de zolder vrij gemaakt zodat daar de boel naar toe kan. Ga nu maar verder!
Wij gaan ook binnenkort beginnen met het opruimen van het toekomstige babykamertje, het is nu nog de gitaarkamer van mijn man!
Noor het zegt niets dat je je eisprong voelt. Die voelde ik ook altijd en bij mn dochter liep ik ook een week achter, terwijl ik mijn ei voelde en ik 1 inseminatie had gehad. Nu dito, ik weet wanneer mn ei was en toch loop ik een week achter, nu inmiddels loop ik nog maar 3/4 dagen achter op de oude datum. Dit weekend komt mn buuf de commode in elkaar zetten en kan ik tzt de spulletjes gaat verzamelen. Rompers heb ik al in overvloed haha
I'm back! We hebben een heerlijke tijd gehad in Duitsland. De omgeving waar we zaten was erg mooi en heuvelachtig. We hebben veel rondgereden en een aantal dorpjes/stadjes bezocht. Ook zijn we naar een roofvogelshow geweest. Ik mocht een uil aaien, dat vond ik wel bijzonder. Verder hebben we ook veel tijd genomen om lekker te relaxen en te genieten van het zwembad Ik had me voorgenomen om helemaal bij te lezen na de vakanties, maar het zijn meer dan 100 pagina's geworden! Dus mochten er belangerijke dingen zijn die ik heb gemist willen jullie me dan ff bijkletsen? Ik zie dat velen al druk zijn met de babykamer. Wat leuk allemaal (maar wel veel werk he) en zodra iemand foto's heeft show ze maar