Hoi allemaal, kreeg net een brief van het UWV dat ik maandag de 16e langs moet komen omdat ik nog steeds in de zw loop. Vind dit zo raar, want voor me vakantie kreeg ik te horen dat ik over geplaatst werd naar een andere afdeling en ze me eerst zouden bellen. Maar ja ik ga gewoon heen en ik zie het wel verder. Mij beebiesite is trouwens: http://babyhandschick.beebiesite.nl/ag meerdere meiden dat ze hem hier hadden neergezet.
@Chrissie, ik heb ook een berichtje bij jou achtergelaten Ook een hele leuke site hoor En idd heerlijke slips die van de hema hahaha @Shenoby, gefeliciteerd met je broer! @Lisabeth, welkom en gefeliciteerd! Als je je gegevens naar Wish stuurt in een pbtje zal ze je op de lijst zettten @Noor83, het kan idd weleens zo zijn dat het kindje er iets langer over doet om zich in te nestelen, helemaal niets om je druk over te maken hoor. Je kindje wilde voor zichzelf gewoon een extra lekker nestje maken (gelijk heeft hij/zij als je er 9 mnd moet zitten hihi) @mieke1981, gefeliciteerd met je 12 weken!!! Ik geloof dat je foliumzuur tot de 10e week moet slikken. Ik slik het nu nog steeds (heb multivitamine) en dat kan geen kwaad. @Bamjolan, wat leif dat je buurvrouw de commode in elkaar komt zetten! Hoe is het met het bloeden al wat minder? @Dancinglady,welcome back! Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad! @xanado,wat raar van de UWV, ik zou er idd gewoon naartoe gaan en afwachten wat ze gaan zeggen. Ik zal ook eens even op jullie beebiesite gaan spieken Nou hier is al het behang eraf! Jippie haha. Het was een klus maar het is af, scheelt wel dat het een klein kamertje is
hoi shenoby..balen dat jij je nu zo misselijk voelt zeg. Echt met spugen? Wij hebben ons kamertje! Kijk maar op mijn site.
ja ben echt aan het spugen als een reiger. als ik denk aan iets vies, iets vies ruik of zie of soms zomaar, ga ik over mijn nek. word er helemaal gek van! dacht dat dat een kwaaltje van de eerste 12 wkn was dus ik kneep me al in de handen dat ik nergens last van had gehad.
@Shenoby; vervelend dat je zo ziek bent, weet er helaas alles van. Hopelijk duurt het niet lang! Hier al 3 dagen niet gekotst hihi onder invloed van emesafene weliswaar, maar toch! Vandaag drukke dag gehad en nu alweer lekker moe. Vanavond lekker een avondje bankhangen dus. Fijne avond allemaal!
@ chrissie: heb een berichte achter gelaten op je site. @snoopy: zal ook even gauw bij jou kijken. zag jullie berichtjes bij mijn site. echt leuk dat jullie reageren. @shenoby: wat klote dat je moet spugen allemaal. balen dat je het nu krijgt. als ik jou was zou ik effe langs de huisarts voor emesafene. echt fijn hoor die tabletten.
vandaag gewerkt. had eigenlijk late diensten maar kon gisteren nog ruilen met een collega die niet lekker was en die had dagdiensten. blij dat ik het heb gedaan want ze was ziek. laten in het weekend vind ik drie keer niks. alleen erg jammer dat ik om 1 uur migraine kreeg en nog tot half 4 moest werken. gelukkig was het toen een uurtje rustig en kon ik even rustig gaan zitten. nu gaat het op zich wel maar doe nog even lekker rustig aan. dus heerlijk bankhangen met laptop en mn site pimpen.
hallo, hier nog een maartmama! ben 15 maart uitgerekend. lees al een tijdje mee op dit forum, en vind het hartstikke leuk! vorige week echo gehad, en alles gaat goed met de kleine uhmm...wie moet ik nou ook al weer een bericht sturen voor op de lijst? en wat moet er allemaal in dat bericht? thanxxx
@marr Wat leuk, gefeliciteerd en welkom hier! Wat fijn dat je al zo'n mooie echo hebt gehad, dat geeft weer wat rust he... Als je je gegevens even pb't naar Wish zet zij je op de lijst. Meld even je (nick)name, woonplaats of gebied, leeftijd, hoeveelste kindje en als je het leuk vindt de uitkomst van de chinese kalender (zie links bij geslachtskalender)! Ik krijg het net ineens enorm in mn rug... Heb al even gegoogled en t schijnt er bij te horen... Ga zo maar lekker in bed liggen met een warme kruik en een lekker boek, en dan vroeg slapen!
Marr welkom! Shenoby vervelend dat je zo beroerd bent! Ik ben ook nog steeds heel misselijk, ik spuug dan niet maar wel t gevoel van... brrr Ik heb vanavond mijn uitzetlijst eens erbij gepakt van de kraamzorg waar ik aangemeld ben. Heb gelukkig nog wel een aantal dingen zelf!
Joehoe! Vandaag 12 weken! Voelt toch wel als een mijlpaal. Wij gaan vandaag naar de babydump, koopzondag en babykamer actiemaand. Ben benieuwd, heb er zin in!
Haha, dat zou wat zijn, denk alleen niet dat we naar dezelfde gaan. Zie dat je in Limburg woont, wij gaan in Friesland....... Veel plezier!
hahahahaha.. nee denk het idd niet Ik laat straks wel wat weten wat we gekocht/besteld hebben.. Ik kijk er echt naar uit! \/
Ons kamertje komt ook van de babydump. Ik kan hem niet in me album plaatsen je moet echt even kijken op mijn site. Ik vond de service slecht want we kregen wel 3 verschillende mensen die ons hielpen. Volgens mij krijgen ze provisie op het aantal kamers die ze verkopen! Ze hebben bij ons een foutje gemaakt. lekker voor ze. We hebben 50 euro extra korting gekregen, en reiskosten maar ook de 50 euro textielkorting. NANANNA...wij hebben lekker niets gezegd want we vonden ons slecht geholpen. Alleen hun garantie is heeeel goed wat betreft het leveren en terugbrengen als er wat gebeurd en als je het kamertje tegenkomt elders en het is goedkoper krijg je dat ook vergoed. Yes 13 weken! Als iemand bij het shoppen een bugaboo tegenkomt...beetje leuke prijs. Kost nu 830 euro! Oja over 2 weken komen de 2009 kleuren binnen zeiden ze bij een winkel. Dan gaan vast de 2008 kleuren in de aanbieding...ff wachten dus meiden!
Goeiemorgen meiden! Gisteravond een verjaardag gehad en was zoooo gezellig waren pas half 3 thuis hahaha dus ben net pas wakker. @Ravi, gefeliciteerd met je 12 weken!! en veel plezier bij de babydump (blijft een vreemde naam haha) @Florida, ook veel plezier bij de dump! @Chrissie, gefeliciteerd met je 13 weken!!! @marr, welkom hier! Wij hebben de kinderwagen van easywalker besteld. Vonden we een mooie wagen en hij komt als beste uit de test van de consumentengids. We hebben hem besteld vis postbank rentepunten en dat scheelde enorm in de prijs. (krijgen hem wel cadeau maar toch)We zijn nu 318 euro kwijt (inclusief verzendkosten) alleen moet ik nog de voetenzak en luiertas bestellen.