Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shenoby

shenoby Niet meer actief

@bam.
    ik ook hoor ik had een poos terug een keer op het internet een hele mooie teutonia gezien.
    tenminste ik vond het mooi.
    was een wat ouder model 4 wiel en wat grotere bak als de anderen van tegenwoordig.
    haha heb ik voor 30 euries op de kop getikt!

2. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Lekker toch Shenoby!
    Beter dat het een wat ruime bak is!
    Ik had een Quinny bij mijn meiden en die konden na zo'n 3 á 4 maand de bak niet meer in omdat ie al snel te klein was, enne mijn dames waren echt geen grote haha

3. Noor83

Noor83 Actief lid

12 jun 2008
    186
    0
    0
    @snoopy83
    Wij gaan ook de easywalker sky bestellen via de postbank. Welke kleur heb jij gekozen? Ik vind dat zo moeilijk. Ik denk dat we de limegroene pakken, maar ik weet het nog niet zeker.

4. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Hier ook limegroen haha ;)

5. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Chrissie, mooi kamertje zeg! :D

Shenoby vervelend dat je zo misselijk bent en veel moet overgeven. Ik voel me de laatste dagen ook weer wat meer misselijk. Gelukkig hoef ik bijna niet over te geven. Sterkte meid!

Marr, welkom hier!

Wat zijn er veel dure kinderwagens he. Wij hebben het geluk dat we een kinderwagen van mijn oma krijgen, ik mag uitzoeken wat ik maar wil. Dus binnenkort gaan we eens shoppen met z'n allen. Ik weet nog niet welk merk ik wil ofzo, maar ik wil wel graag een donkere kleur. Zwart of donkerbruin/donkergrijs ofzo. Ik vind dat wel mooi staan :D

6. marr

marr Actief lid

19 mrt 2008
    184
    0
    0
    wij zitten er aan te denken een mutsy te nemen....iemand ervaring?
    de bugaboo vind ik ook erg leuk, alleen die prijs!

wil wel graag een compacte wagen, die ik makkelijk opvouw en dan nog past in mijn ieniemienie autootje!

heb een btje op internet gekeken, maar alles is nieuw voor ons pfff...moeilijk hoor hihi...

tjuuuuuus

7. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    wij krijgen de kinderwagen van mijn schoonouders, we mogen voor 500 euro uitgeven. Wij gaan waarschijnlijk voor de x-adventure pulse. Hebben afgelopen zaterdag bij babyplanet gezien, reed geweldig, lekker sportief, wij wachten tot die ergens in de aanbieding is, scheelt toch weer. Hier vandaag behoorlijk last van zuurbranden, bah wat is dat vies zeg. Lekker rustig zondagje, met de vieze weer buiten blijven we lekker binnen.

8. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Hai ladies!

Dancinglady, welcome back! Verte,l, hoe was je vakantie? En hoe gaat het met je?

Wij krijgen de kinderwagen van mijn schoonouders.
    We weten al welke we willen: de quinny buzz.
    De capri (aqua) vinden we beide mooi....of de zwarte....weten we nog niet......maar iig één van deze 2 kleuren....kan voor beide, jongen en meisje.
    Dus deze: (zwarte)

9. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Of deze:

Welke kleur vinden jullie leuker?
    Ik vind ze dus beide voor een jongen EN een meid kunnen.....

10. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    @mamakitty, als ik zou kiezen zou ik absoluut voor de blauwe gaan vind dat een super mooie kleur. Had hem in de winkel zien staan en dacht wauw dat is ook een mooie!

Zo ik ga weer naar een verjaardag haha ja een feestweekend!

11. shenoby

shenoby Niet meer actief

@mamakitty.
    ook ik vind de blauwe errug mooi.

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Mamakitty: ik stem ook voor de blauwe (en dat terwijl zwart mijn lievelingskleur is ;) ). Ik vind deze kleur blauw echt geweldig! :D

Zelf hebben wij de kinderwagen nog staan. Heeft toendertijd ik geloof 350 gulden gekost en hij bevalt me prima! Hij is heel donkerblauw afgewerkt met grijs en witte zeilbootjes. Best neutraal kleurtje dus, maar zeker voor de wintermaanden lekker warm. Hij staan nu geheel ontmanteld in de garage. Best handig want alle bekleding kan er dus af en is wasbaar (wat ook wel eens nodig is trouwens ;) ). Ik weet het niet zeker, maar volgens mij kan ik zelfs de kap nog wassen!

Het enige wat we moeten hebben is een ander ledikantje. Ik zou er heel graag eentje hebben waar je een zijkant van naar beneden kan schuiven (a la ziekenhuisbed). Dus als iemand er toevallig ergens eentje ziet? Mijn rug is namelijk niet al te best, dus het zou fijn zijn als de kleine er zelf uit kan kruipen als hij/zij wat groter is (maar dan dus wel alleen als ík het wil ;) ). Dus iets wat met klemmen naar beneden kan en niet eerst verbouwd moet worden.

Ik ben daar eigenlijk al jaren naar op zoek. Dus als ik binnen nu en een maand of 3 niks vind, ga ik zelf aan de knutsel!

Wat leuk al dat gepraat over babykamers! Hier moeten we puinruimen op de kamer die nu 'leeg' staat. Staat helemaal vol met speelgoed en rotzooi! Het is de bedoeling dat onze zoon daar gaat slapen, dus wil er wel een leuke kamer van maken (waarschijnlijk iets met Jungle of piraten ofzo). Ik ben eigenlijk niet van plan wat aan de babykamer te veranderen behalve een beetje opknappen (na 4 jaar zoontje is íe daar wel aan toe! :) )

Ben nog steeds harstikke verkouden en hoest en proest dag en nacht. Hopelijk is het snel over, dan kan ik eindelijk eens aan de slag met de enorme lijst die ik nog heb liggen aan dingen die ik nog wil doen!

Laterrrr!

Liefs Tezzz

13. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    Vandaag 15 weken!!
    Ik kom morgen ff verder kletsen. Heb nu weinig tijd.
    Iedereen nog een fijne dag!

14. Ravi

Ravi Actief lid

27 feb 2008
    394
    0
    0
    juf
    Mamakitty, ik vind de zwarte het mooist. Ik hou wel van een beetje neutraal.
    Wij zijn net weer terug van de babydump en goed geslaagd! We hebben het kamertje (zonder de kast) Laguna van TWF (staat op de site) een box, de kinderwagen, we hebben dus een zwarte, de Quinny Speedi, daar kregen we de maxicosi bij (je kreeg eigenlijk een andere, maar wij hebben een maxicosi uitgezocht) ook een zwarte. Dus de grote dingen zijn uitgezocht. In december wordt het geleverd.
    De winkel zelf viel idd wel een beetje tegen. Had het groter verwacht, en het was erg druk. Populair natuurlijk op koopzondag. Maar goed, wel geslaagd en daar gaat het om. Je krijgt wel veel korting, dus dat is wel heel fijn!

15. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Klaver gefeliiteerd!

MamaKitty ik vind de zwarte ook erg gaaf! :D

Ravi lekker dat jullie geslaagd zijn zeg!
    Kan me voorstellen dat het een heerlijk gevoel geeft!

Ik heb vandaag de commode in elkaar gezet, lekker rustig op mn gemakkie.
    Ben ook al de spulletje op zn plaats aan het zetten, wat ik al heb dan haha ik sta er echt versteld van dat ik het grote gedeelte al van vrienden heb gehad en wat ik zelf nog had.
    Krijg van een vriendin nog heel erg veel, haar kindje is er net uit dus dat scheelt :D

16. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik weet ff geen namen meer... maar er was iemand met 12 weken-grens en iemand met 13-weken en iemand met 15 weken grens...

Allemaal gefeliciteerd met deze mijlpaal!

Ik zat vanmorgen en voelde weer een heel zwaar gevoel in mijn buik... Het leek alsof het kindje tegen de wand van de baarmoeder aan drukte en zo naar boven bewoog... Kan dit kloppen?

Heb het een keer eerder gehad... Dacht toen dat het mijn darmen waren... maar vanochtend had ik het weer...

Verder... Iedereen een fijne dag gehad?

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Wish: je bent niet de enige. Ik heb ook al een paar keer gehad deze week dat ik dacht de beeb misschien al te voelen. Is nog zo vroeg he? Maar het is toch een gevoel waarbij je denkt 'anders dan anders'. :rolleyes:

@Ravi: Gefeliciteerd met jullie aankopen!

Wauw, wat zijn jullie allemaal fanatiek zeg! Ik ben al blij als ik de keet heb gestofzuigd :rolleyes: :)

18. Gezond

Gezond Niet meer actief

Nou precies Tezz... tis vroeg... maar ja... het voelt toch echt heeeeel anders als anders... En als het mijn darmen zijn moet ik dat toch de hele tijd hebben?
    Kheb wel vaak wat opgeblazen gevoel.. maar dat is heeel anders en dan doen mijn darmen nog niet zo...

19. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Hee wish, goed je weer te zien. Het kan best dat dat de baby is die je voelt. Wel leuk hoor :D

Kitty we hebben een goede vakantie gehad. Lekker rustig aan gedaan en de omgeving was prachtig!
    Ikzelf zou voor de kleur zwart gaan, maar ik denk dat die blauwe ook wel goed bij jou past.

Klavertje, 15 weken gefeliciteerd!

Ravi fijn dat je goed geslaagd bent vandaag!

20. Gezond

Gezond Niet meer actief

Heeee Dancinglady!

Terug van vakantie! Leuke vakantie gehad?

Deel Deze Pagina