Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bedank Wish,
    Hoop morgen het hartje voor het eerst te horen.
    Meteen even een afspraak maken bij de ha want me rug wordt niet echt minder.
    En zijn er dames die al last hebben van de hormoontjes kwa huilen om niets of om kleine dingen.

Nou ik wel heb het even helemaal gehad de hormonen gieren door me lijf en ga tekeer tegen iedereen die me lief is en waarom? ik heb geen idee, en zit gvd de hele dag al te janken om de kleinste dingen of om niets.

Soms denk ik wel eens "Leuk he zwanger zijn"
    niet dus.
    Maar ja nog even door zetten hopelijk gaat het snel weer over.
    Want heb nu continu ruzie met me vriend en vrienden.

Sorry voor me geklaag maar zit er even helmaal doorheen en heb niemand om mee te praten.

2. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Xanado die hormonen weten wat! Pff ik word er ook gek van!

Bij mij begint er een zeur gevoel in mn buik op te komen, het zit er constant iig...alsof ik ongie moet worden ofzo... hopelijk niet opnieuw bloedverlies!

3. Bam ik wordt er niet alleen gek van maar ben het echt zat nu.
    Ben bang dat ik mijn relatie met m'n vrienden zo naar de klote ga helpen. ( mijn vrienden hebben zelf geen kinderen en vinden dat ik me aanstel in een heleboel dingen)
    En ben die ruzies zo zat!
    Ohh heb zo'n zin om de hele straat bij elkaar te schreeuwen!

Ohh en bam ik hoop ook voor je dat er niet weer een bloeding komt.

4. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Vreselijk dat gevoel meid, kun je het je vrienden niet op een ander tijdstip uitleggen? Desnoods met info van het net wat een zwangerschap met de (as) moeder doet?
    Lijkt me heel kl*te vooral ruzie met je partner :(
    Probeer ondanks dit alles goed te blijven praten.
    Sterkte meis!

5. Ach ja praten met me vrienden heeft geen zin heb ik al op meerdere momenten geprobeerd maar helpt niet.
    En vandaag heb ik gewoon niemand om tegen te klagen en te zeuren want me vriend was vanmiddag pas om 4 uur thuis en ligt sinsdien in bed te slapen, voel me nu gewoon alleen.

Hopelijk voel ik me morgen wat beter want hier wordt ik zo moedeloos van.

6. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    @Ravi, heb je je vermaakt bij de dump? Ik zag in je album een kamertje en kinderwagen staan...

Wij hebben vandaag ook het kamertje en de kinderwagen (maxi cosi mura 4) gekocht. Zie mijn album! ;)
    Ook de babyfoon gratis. Plus 50 euro bezine geld eraf en 50 euro textiel korting?!

En wat een blunder van de dump : had een hele leuke knuffel van playgro (18 euro) en een flessenuitkoker appartaat (20 euro) samen met nog wat andere spulletje gekocht (speentjes, flessen enzo) en de knuffel en flessenuitkoken zijn ze vergeten af te rekenen! Mooi meegenomen toch....

7. superstar82

7 sep 2008
    5
    0
    0
    bso leidster
    lelystad
    hoi allemaal

ik ben 13 of 14 maart uitgerekend hihi ligt er aan aan wie je het vraagt
    volgens echo 14 maart en VK 13 maart

groetjes

8. Dreamerfly

Dreamerfly Bekend lid

23 mrt 2008
    693
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Hulpverlener
    Noord-Groningen
    Dag allemaal,

Weer eventjes geleden dat ik heb gepost. Ik heb regelmatig wel gelezen, maar het goed reageren op alles zal nu niet lukken.(vergeetachtigheid speelt z'n rol hier in mee ;) )
    Princess had mij op de hoogte gebracht van jou Bamjolan; wat een spanning heb jij te verduren(gehad) Ik hoop ontzettend voor je mee dat alles goed mag blijven gaan! Sterkte toegewenst hier in!

Alle nieuwelingen welkom! Wat mooi om te zien hoe ver de meesten van jullie al weer zijn; ik kijk er erg naar uit om ook een paar weken verder te zijn! Maar geduld, geduld ;)
    Vrijdag de echo, wat nu snel dichterbij komt! Spannend, maar ik kijk er ook erg naar uit!

Ik voel mij nog steeds goed zwanger qua symptomen; elke dag misselijk(met vlagen en wel goed te handelen) en snel moe! Sinds een ruime week ook last van hoofdpijn en een soms drukkend gevoel in het hoofd. Zou dat met een lage bloeddruk te maken kunnen hebben?(ook af en toe last van wat zwart voor de ogen) Ik ben ook echt een koukleum op het moment, maar gelukkig heb ik een vriend die een goede verwarming is ;)

Ik hoop dat alles verder goed met jullie gaat?!

9. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Dreamerfly dankjewel meis!
    Momenteel gaat het goed, hopelijk blijft het zo!
    De misselijkheid herken ik maar heb er ook een honger gevoel bij, ik eet de hele dag door :oops:

Superstar82 welkom!
    Wishgirl 'beheerd' de lijst, je gegevens voor de lijst kun je naar haar pb'en :)

Nou meiden, ik ga nog even brood roosteren :oops: :oops:

10. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Morgen!

Ik moet vanmiddag naar de bedrijfsarts....ben benieuwd :|

11. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    goedemorgen,

@iedereen met afspraken
    veel plezier vandaag!

@bamjolan
    succes bij de bedrijfsarts!

12. meisje1988

meisje1988 Bekend lid

10 mrt 2007
    675
    0
    0
    Goeiemorgen meiden, kom even snel een berichtje typen en moet dan weer weg... Wij hebben t gisteren tegen alle naaste familie en vrienden verteld en hebben echt superreacties gehad, voelde me helemaal speciaal, hihi... Dus ik ben vandaag nog ietsje blijer dan normaal! Tot snel allemaal meiden

13. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Leuk he nu je het verteld hebt.... kun je er nu echt vol van gaan genieten!

Oh meiden, ik heb gisteren de schommelstoel opgehaald voor in de babykamer... en hij is echt leuk. We gaan hem wel nog even schuren en opnieuw schilderen, maar hij is nu al leuk!
    Kijk maar eens in mijn album. Hier staat een soortgelijke schommelstoel in en de kinderwagen die we uitgezocht hebben.

14. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

florida ik had ook zo een positieve blunder! 50 euro extra korting. Wahahhaaaaa

Vandaag weer werken na mijn griep. Ben benieuwd.
    Mijn man is nu ziek :( Ook griep.
    xxx

oja ben gisteren naar een para beurs geweest...zij dacht ook dat het een meisje zou worden. Mijn gevoel is ook heel sterk dat het een meisje is.

15. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Spanned Crissie!
    Ik heb ook een gevoel van een meid, denyce denkt een jongen en jadey een meid haha
    Succes met werken!

Zo lekker al die koopjes blunders haha overkomt mij nou nooooooit LOL!

16. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Nou ik vloei weer opnieuw :(
    Zat niks in mn verband, ga plassen en tis weer kermis, een helderrood stolsel :| pfffff word er zoooooo leip van!

17. Goedemorgen allemaal,

@Bam, nee niet weer hopelijk blijft alles goed gaan met de kleine.

Nou kom net bij de vk vandaan maar zo'n controle steld ook niets voor even voelen toen het hartje gehoord, dat vond ik wel super, het klopte 144 slagen pm vond het best nog wel spannend want ze moest goed zoeken.

Straks moet ik naar de ha voor me rug en eens kijken wat er verder met me aan de hand is want zit echt niet lekker in me vel.
    Voel me weer zo kut!

Nou meiden hopelijk voelen jullie je wat beter en geniet van de zwangerschap.

18. Noor83

Noor83 Actief lid

12 jun 2008
    186
    0
    0
    @Bam

Nee toch, ik hoop dat alles goed is met de baby..

Ik moet vanmiddag weer gaan werken na 3 weken vakantie..Ik heb er echt geen zin in..vandaag dus aan baas en collega's vertellen dat ik zwanger ben

19. Dreamerfly

Dreamerfly Bekend lid

23 mrt 2008
    693
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Hulpverlener
    Noord-Groningen

Jakkes wat vervelend meis :( . Kan je voor een controle-echo komen of moet je het afwachten? *Geeft knuffel*

20. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik heb vrijdag weer een echo...duurt op deze manier wel lang maarja, vind t ook zo vervelend om steeds te bellen.
    Heb verder ook geen buikpijn.

Deel Deze Pagina