Hahaha nee ikke niet! Had trouwens ook dikke bovenbenen zie ik nu pas hahahahaha Ben kei benieuwd naar onze buikjes allemaal!
Ja me 2! Maar damn, ik heb nu al straie he.....niet normaal..zijkant van mijn buik is net een krater...en dan moet ik nog 25 weken........zucht...
Ooh echt? Jeetje das idd wel snel! Ik merk nu wel dat mijn oude striae uitrekt, het ziet er nu veel witter uit zeg maar, valt best op. Maar heb nog geen nieuwe erbij.
Mooie buikjes hoor dames! Zal binnenkort ook eens eentje van de mijne maken. Ik moet v/d week veel werken dus het duurt ff. XX
Hoi meiden! @Bamjolan, balen dat je weer bent gaan bloeden @mamakitty, wauw wat een mooi buikje en wat leuk de kinderkamer in draakje style, dat boxkleed wilde ik gaan kopen en heb ook wat spulletjes van draakje vind het zooo lief. Ben je er al uit welke kleur wagen het gaat worden? Ik wacht nog even met een nieuwe buikfoto, ik zie het zelf wel maar vergeleken bij jullie is het nog niets haha
Snoop, juist wel laten zien je buuk meis...Bam en ik hebben al kids he, dus bij ons groeit ie dan ook sneller...maar ben zeker heel benieuwd naar jouw buukie! Jaleuk he draakje...ik vind hem zoooo lief! Ik denk toch dat het de aqua blauwe gaat worden...die vinden we beide vrolijk en leuk voor meisje en jongen! Ze hebben ook een strawberry (rood) maar die lijkt op plaatjes heel leuk voor een meid, maar in het echt vinden we hem echt tegenvallen.... Als het eenmeid word, compenseer ik het wel met een rose maxicosi en rose luiertas
Wish we hebben een heerlijke vakantie gehad. Ik ben ook zo ontzettend moe. Ik zou wel hele dagen op bed willen liggen (wel met een laptop dan he, maar die heb ik niet) Lin fijn dat je goed geslaagd bent bij de babydump. Mooie foto's Ravi en Florida jullie hebben ook mooie foto's van de babykamer. Het valt me op dat wit bij velen erg populair is. Ik wil denk ik hout en wit. Wij kiezen niet voor een tummytub. Ik heb er nooit 1 gebruikt, maar het lijkt me gewoon niks. Bamjolan wat erg dat je bloed verliest. Ik hoop dat alles goed is met de kleine. Hoe gaat het nu met je? Wow mamakitty wat een buik heb je al! Mijne mag er trouwens ook best wezen, ik zal binnenkort weer een foto plaatsen. En als ik dan die buiken zie van 40 weken schrik ik er bijna van. Ik kan me gewoon nog niet voorstellen hoe het is om rond te lopen met zo'n buik. Leuk dat je alles in het draakjes thema hebt voor de kamer. Ziet er leuk uit. Die rompertjes met zo'n draakje zijn ook schattig he. Die zag ik pas bij prenatal. Ik ga er vandoor, ik moet aan het werk. Vandaag weer mijn eerste dag sinds maanden. Ik zie er wel een beetje tegenop. Gelukkig hebben we geregeld dat ik alleen middagen hoef te werken, dat scheelt toch weer.
Nou ik ben weer terug bij de ha vandaan en heb een verwijsbrief voor de fisio mee gekregen. En ze heeft aan geboden dat als ik wil ik elke week wel even langs mag komen om me gal te spugen omdat ik me zo klote voel, en omdat het in m'n relatie ook niet al te best gaat op dit moment wil ze ook nog met me vriend praten. Ben ook nog even langs het zwembad geweest om te kijken welke dagen ze zwangerschapszwemmen hebben en ik denk dat ik er toch maar vroeg mee ga beginnen want zwemmen is ook goed voor je rug. Meiden wat een mooie buikjes! Vergeet zelf elke keer een buik foto te maken maar zal het vandaag of morgen eens aan me vriend vragen of hij er 1 wil maken. En voor de babykamer gaan wij voor sesamstraat maar hoofdzakelijk bert en ernie.
Dancinglady, ja ik wil graag van jou ook een foto zien! Ennuh die rompertjes met draakje hebben we ook al Sja, ik had aan het eind echt pijn aan mijn buik hoor....leuk vond ik het toen niet meer haha.... Werkze!
Xanado....gelukkig dat je huisarts je wil helpen. Ik wil je heel veel sterkte wensen! En laat je vriend eens op internet lezen hoeveel last je kunt hebben van je zwangerschap. Ook emotioneel. Ik ook hoor, ik ben regelmatig sjagarijnig enwil van niemand iets weten en zoek soms ruzie........ Mja, min vriend weet dat en ik ook en als ik dan zo doe, gaan we beide ff onze eigen weg, want we wetenbeide dat ik het niet expres doe en dat ik dat ook niet wil, maar ja, al 4 maanden doodmoe zijn, plus lichamelijke ongemakken, plus hormonen.......sja...dan wil het wel he
Zo ik ben weer terug van weggeweest. Ik ben begonnen aan mijn nieuwe baan. Doordat ik 's avonds steeds misselijk ben en ook erg moe van de indrukken van mijn nieuwe baan ben ik er niet aan toegekomen om op het internet te gaan. Toen ik hier voor het laast was, waren wij op bladzijde 208, nu zijn jullie ruim 200 bladzijdes verder. Ik wil het niet allemaal teruglezen, want dan ben ik over een maand nog niet klaar met lezen! Ik hoop dat het met iedereen goed gaat en dat iedereen mag genieten van de zwangerschap. Ik ben inmiddels 15 weken zwanger en vind het echt supersnel gaan. Ik voel mij ook elke keer iets beter en dat zorgt ervoor dat ik er meer van kan genieten. Mijn werk reageerde goed op het nieuws. Dus dat viel alles mee. Nu moet ik mij goed gaan bewijzen zodat ik volgend jaar zomer een vast contract krijg. Ik heb het in elk geval erg naar mijn zin. Liefs, Broddels