Ben ik blij dat ik niet de enige ben. Het enige is dat ik hem dus nu niet meer alleen durf te laten gaan. Want wat ik van m'n vriendin begreep is dat hij om 9 uur s'morgens op het punt stond om naar huis te gaan en iemand hem nog wat te drinken aanbood(opdrong) en dat hij daardoor toch weer is gebleven. Ik vertrouw hem verder echt 100% maar z'n vrienden zouden hem er ook op kunnen wijzen dat het een keertje genoeg is. Terwijl ze tegen mij zeggen dat hij z'n verantwoordelijkheden moet nemen enz. Laat ze dat dan tegen hem zeggen en niet tegen mij.
Daar heb je gelijk in maar opzich als we in de buurt van huis zijn vind ik het niet erg om eerder en alleen naar huis te gaan want ik pak de auto en hij komt lopen.( bied hem ook altijd aan om hem te komen halen maar dat wil hij nooit.) En praten ik zal het vanavond als hij niet hoeft te werken het er nog wel en keer over hebben. En over mijn verhaal kwijt kunnen hier, ik vind het heerlijk maar ben ook bang dat mensen me een zeur of een aansteller vinden want zo behaldelen sommige vrienden van me mij ook. Doen alsof ze het niet erg vinden maar onder tussen tegen andere lopen zeiken dat ik me aanstel enz.
Hoi meiden... Ik ben weer ff online Vanmorgen nadat mijn dochter naar school was nog even weer mijn bed ingedoken en geslapen... niet normaal... Maar ik ben nu nog moe... Ik zit te gapen achter de pc... zucht... En ik moet eigenlijk vanalles gaan doen... Bwegghhh ik dacht dat ik me beter zou voelen na 12 a 13 weken... Maar niet dus... Vanmorgen was ik ook weer misselijk... @Mamakitty - gefeliciteerd met je 15 weken! @Xanado - heb het niet helemaal gelezen maar ik vind van wat ik gelezen heb dat je gelijk hebt... Ik bedoel... Ouder worden hoort verantwoordelijkheid bij... ook nu al... ook voor de man.. simpel! @Dancinglady - bah... wat naar dat je nog steeds zo ziek bent... Gelijk heb je hoor door thuis te blijven @broddels - leuk je weer te zien meid... En wat super dat ze goed reageerden op je werk... Goed je best blijven doen nu dus Ik zal nu best mensen vergeten.. sorrie...
heyyyyyyyy meiden hier ben ik weer ben de laatste tijd zo druk dat ik amper tijd heb voor de pc. vandaag alweer 15 weken zwanger het gaat super goed nog steeds. vandaag afspraak gemaakt voor de 20 weken echo en over 3 weken krijgen we de geslachtsbepalende echo SPANNENDDDD verder druk met werken en de kleine jong hiero die naar een nieuwe school is. verder zal ik zo een beetje proberen terug te lezen allemaal. voor iedereen een dikke knuffff
heey dames. Bamjolan, schrikken hoor steeds dat bloedverlies. Hopelijk gaat het gauw over. Xando, wat een rare vent heb je, sorry dat ik het zeg. Maar hij heeft ook zijn verantwoordelijkheden. Dikke knuf, hopelijk trekt ie nog een beetje bij. Straks weer aan het werk en vanavond voorlichting bij verloskundige. Ga dus paar uurtjes eerder weg van mijn werk. Verder ben ik in een jankerige stemming. Ineens, dus zal wel hormoontjes zijn. Vrijdag een weekje op vakantie, heb er zin in!
Alweer bloedverlies bam? Meid... daar wordt je toch niet goed van? Ik wist het wel als ik jouw was.. Ze konden mij een boom in op dat werk!
T verloopt gewoon heel erg raar, dan ben ik er bijna vanaf, is t lichtbruin en dag erna niks meer te zien in maandverband, vervolgens ga ik plassen en weer bruine klonters in toilet, vervolgens veeg je weer een rode sliert af wat niks is (zeggen ze). Heb wel steeds een zeurgevoel in mijn buik. Deze bloeding duurt nu al vanaf woensdag en de vorige was na een paar dagen al gewoon weg. Ik vind t gewoon kl*te! Ik ga ff een nieuwe topic opnene bij werk, moet zo naar de arts.
heeel veel succes bij de arts meid... en dik het desnoods een beetje aan... Je hebt wel een kindje waar je aan moet denken he.. en die anderen doen het niet voor je hoor... ik vind het een raar iets en ik heb het gevraagd aan een excollega van me die gynaecoloog is en die zegt dus ook... een hematoom is niet zonder gevaar... Je moet er echt rekening mee houden... Werken oke... ligt wel aan de grootte van de hematoom en de plaats waar hij zit , maar als je werkt... dan met mate... Heeft een werkgever er geen begrip voor en kan hij/zij je niet geven wat voor jou het beste is dan is in de ziektewet gaan de oplossing en een must! Overigens... Ik heb geen namen genoemd
bedankt meis... heb weer een heel fijn emotioneel moment voel me kl*te. Kan woesndag bij mn psych terecht....
Graag gedaan... Ik had zoiets van... : Hmmm kheb de contacten nog... Nu wil ik het weten ook En dan geef ik je graag door wat een andere gyn ervan denkt... Ik kan me zooo voorstellen dat dit slopend is en voor stress zorgt meis... en dat is ook niet goed he... Zeg dat ook tegen je arts... Dat je gewoon gek van de stress wordt op deze manier... En de stress waar je werkgever voor zorgt... en je lichaam... En zeg ook dat je woensdag naar je psych moet... Overigens wil ik dit even aan je kwijt: Ik vind het super van je dat je er met iemand over gaat praten! Wat een verstandig besluit! Meis heeeeeeele dikke knuff van mij... En kom op he... Je bent een sterke vrouw! Je kan dit! Je gaat gewoon nu even je mannetje staan... kee?
Hallo allemaal, Ben lekker vrij na het weekend gewerkt te hebben. Op het werk kan ik niet mee lezen, dus had weer heel wat te lezen vandaag. Nu ook niet alles gelezen. Ik hoop dat alles goed met jullie gaat! Ik las net in de laatste berichtjes dat Bamjolan weer vloeit: heel vervelend zeg en ik hoop nog steeds dat alles straks een keer voorbij is en dat je heerlijk kunt genieten van je beebje. Hier gaat alles goed. Af en toe wel misselijk (vooral als ik behoorlijk trek krijg). En ben ook nog best wel moe. Ik kijk erg uit naar de tijd dat ik weer fit wordt. Dan doe ik tenminsten nog eens iets thuis..... Verder ga ik binnenkort maar eens kijken of ik iets kan vinden op sportgebied. Het lijkt me heerlijk om iets aan beweging te doen, maar weet niet wat..... Ik zal nu even wat chocolademelk maken (melk en nesquick). Dat is zoooooo lekker! Later! Liefs Linda.
Ooooh meid... wat zeg je nou...?! Nu heb ik ook zin in warme chocolademeld.. Hmmm zo eentje uit de senseo.... zucht...
Ik wil me gewoon anders voelen dan nu. Ik loop een tijdje bij de psych omdat ik dingen moeilijk kan verwerken, omdat ik ze onzeker ben e.d. Maar ik zit nu gewoon helemaal vol door mn werk, ik kan dit niet lang. Ik vind t oneerlijk tegenover de baby, tegenover mijn andere lieve meiden. Ik wil t ouderschap gewoon niet verkl*ten, iets wat mijn ouders wel hebben gedaan Ik voel me nu gewoon heel rot.... Sorry
@bam - ach meissie... Het is zooo begrijpelijk... dit zijn ook de momenten waarop het gewoon even echt zwaar is om alleenstaande moeder te zijn... Maar lieverd... Kijk eens naar je meiden... Zijn ze niet blij als je naar ze kijkt.. Als je die stralende ogies ziet... ? Jij verkloot heeeelemaal niks... Je bent er voor je meiden zoveel als je kunt! En weet je... kinderen voelen aan dat dat genoeg is.. Je meiden komen toch niets te kort meid? Denk aan jezelf... en aan je gezin en meer kan je niet doen lieverd! Zeg vanmiddag anders ook gewoon hoe je je voelt en dat je het allemaal alleen moet doen.. Dat zal echt meewegen meid... En zeg ook maar dat je werkgever geen begrip heeft voor jouw gezondheid.. maar enkel en alleen denkt aan het feit of ie personeel mist ja of nee.... Kop op he! En je weet het he... Je mag me altijd bellen als je dat graag wilt...! Als ist midden in de nacht...
@ Wish.... lekker hé?! @ Bam: ik vind het echt heel vervelend dat je je zo rot voelt! Wilde dat ik een stukje van je kon overnemen. Vergeet niet dat jij niet schuldig bent, al kan ik me wel indenken dat het zo voelt. Bovendien haal ik uit je verhalen dat je een hartstikke goede moeder bent, jouw meiden zullen dat ook vinden. Ze zorgen voor je op hun eigen manier. Dat is prachtig. Geniet dan ook van de momenten dat je samen met ze bent! En je mag ze best laten weten dat je verdrietig bent, dat je je rot voelt. En ook van die onzekerheid mogen ze weten. Ook al zijn ze heel jong, vaak kun je best wel veel met ze bespreken (op een kinderlijke manier). Ze zullen dingen vragen, geef zo eerlijk mogelijk antwoord. Ik heb hier heel wat neergetypt. Misschien heb je er helemaal niks aan, misschien wel. Ik hoop dat je de gesprekken met de psych nuttig vind en dat je ook volhoudt om te blijven praten! Je bent een vechter en jouw beebje ook! Ik ga voor jullie samen duimen! Voor nu een hele dikke knuffel! Liefs Linda.
Ja heeeerlijk hahahah... Heb er echt even van genoten... Mag ook wel met dit weer.. bwegghh.. tis snertweer... Succes bam!