Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Bamjolan goed dat je met iemand gaat praten. Ik vind het zo vervelend voor je. veel sterkte!

kitty die film lijkt me leuk. Die moet ik ook nog eens zien.

Lin chocolademelk is heerlijk. Ik drink het dagelijks!

Net weer contact gehad met mijn werk. Nu heb ik er toch een wat minder gevoel bij...Ik kreeg allemaal vragen waarom ik ziek thuis blijf, ze denken dat er meer speelt dan alleen de zwangerschap. Onzin dus. Verder werd er gezegd dat overgeven geen reden is om thuis te blijven. Ik weet niet hoe dat bij jullie zit, maar ik kan niet overgeven en daarna vrolijk werken alsof er niets aan de hand is. De tranen lopen dan over mijn wangen en ik voel me dizzy als ik geen eten meer in mijn lijf heb.
    Ook moet ik binnenkort naar de bedrijfsarts. Wat als zoiemand beweert dat alles goed gaat en ik voel me slecht?
    Ik word er niet goed van, als ik me goed voel was ik vandaag zeker wel gaan werken. Zucht...

2. Lindajelsma

Lindajelsma Actief lid

10 jul 2008
    156
    0
    0
    Hier schijnt de zon ook heerlijk. 't Waait alleen een beetje hard, maar dat geeft niks. Van de zon word ik gewoon vrolijk....:D
    Chocolademelk..... mmmm, ik vind het echt zo lekker (maar wel pukkelveroorzaker). Gelukkig zijn we als zwangeren dan weer goed ingedekt natuurlijk!

Gelukkig is het op mijn werk allemaal wat makkelijker. Ik werk op een logeerhuis en als ik ziek ben, dan kijken we of we binnen ons team een oplossing kunnen vinden voor mijn dienst. Lukt dat niet, dan hebben we een lijst met invallers. Dat is ideaal. Ik vind het erg jammer dat er soms zo licht over een zwangerschap wordt gedacht. Het vergt zoveel energie van je en als je dan ook nog eens echt ziek bent, gaat het natuurlijk 3dubbel op.
    Ik kan me er 'gelukkig' niks bij voorstellen.

Meiden, ik moet weer even wat eten.... :D

3. Gezond

Gezond Niet meer actief

Trouwens... even wat anders...

Ik ben dringend op zoek naar adapters voor een Quinny 2000 Millennium zodat ik de kinderwagenbak op het onderstel kan plaatsen...

Ik kan ze nl. nergens terugvinden... te koop via de winkel zijn ze niet meer en ik heb geen geld voor een nieuwe kinderwagen..

Als ik de adapters 2e hands niet kan vinden zal ik echter wel een nieuwe kinderwagen moeten kopen... ;-(((

4. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    @Bamjolan; niet aan jezelf gaan twijfelen hoor! Jij bent echt veel sterker dan je zelf denkt. Als ik jouw verhalen zo eens lees, ben je een geweldige moeder en vinden jouw dochters dat ook. Heel knap van je dat je hulp hebt gezocht, ik weet zeker dat je er wel weer uit komt. Soms voel je je even rot, is heel vervelend, maar ook begrijpelijk (zeker met alle stress in jouw leven op dit moment!), probeer jezelf alleen niets te verwijten. Hopelijk is het bij de bedrijfarts goed gegaan. *Héle dikke knuffel*

@Wishgirl; mss is het een idee om een oproep te plaatsen op het forum? Er is een forum: 'Te koop gevraagd'...

@Mamakitty; geweldige film! Lekker zwijmelen :D

@Xanadoo; hopelijk kom je eruit met je vriend. Hij zal toch wat verantwoording moeten gaan nemen...

@Dancinglady; nou, ik had ook echt NIET kunnen gaan werken hoor, toen ik zo misselijk was. Overgeven en je dan niet meer misselijk voelen is echt anders als hele dagen ziek zijn. Dat moet zo'n bedrijfsarts wel weten! Succes morgen. Mocht het zo zijn dat je toch moet werken, vraag dan Emesafene aan de dokter (krijg je die niet, kan je altijd Suprimal kopen, zit dezelfde werkzame stof in, maar dan zónder vit. B6 ;)). Deze werken bij mij echt hartstikke goed. Ik neem ze nu op advies van de vk élke dag in en ik voel me weer helemaal mens :D Beterschap!

Hier ook een echte chocomelk verslaafde, heb bedacht dat er veel calcium in zit en dat is goed voor de botontwikkeling hè :p

5. Gezond

Gezond Niet meer actief

@Princess - Heb ik ook gedaan ;)
    Nog geen reactie..

Ik vind het ook gewoon zonde... Ik heb alles compleet op zolder staan... behalve de adapters... en doordat ik die niet meer heb moet ik een heeel nieuwe kinderwagen kopen.. zucht...

6. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    :( ohw, haha, had niet gekeken... Balen dat je nog geen reactie hebt gehad, maarrr, je hebt nog even de tijd hè ;)

7. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ja dat is wel zo... we hebben nog even... Maar ja... de kans dat ik alleen die adapters krijg is ook niet groot.. Hoort wel echt bij een kinderwagen he...

8. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    :oops: weet eerlijk gezegd niet eens wat het is, maar zal duimen voor je!

9. Gezond

Gezond Niet meer actief

Dank je wel princess...

adapters zijn een soort steuntjes waarmee je dus een kinderwagenbak bijvoorbeeld op het onderstel kan vastzetten...

Zonder die dingen kan dus de kinderwagenbak er niet op staan..

10. Lindajelsma

Lindajelsma Actief lid

10 jul 2008
    156
    0
    0
    @ Wish: ik heb even via google gezocht en kwam op de volgende site: www.babyboet.nl
    Hier zijn losse adapters te krijgen. Je moet alleen zelf uitzoeken wat voor soort je nodig hebt. Het is een restpartij, dus ik zou dan wel snel zijn.
    Hoop dat het lukt.

Liefs Linda.

11. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik heb ze even gemaild of ze ze hebben...

Dank je wel Linda!

12. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    Hey dames,
    Hier alweer een werkdag erop zitten, nu nog om 19.00 uur ouderavond en dan kruip ik lekker op de bank. Mijn rug doet zo'n zeer na zo'n lange dag. Morgen de fysio maar eens bellen, kijken als ik daar terecht kan. Met de zwangerschap alles goed, alleen slaap ik de laatste paar nachten zo slecht, ieder uur heb ik de wekker wel gezien, bah werd er gek van. Fijne avond dames.

13. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Bedankt lieve meiden!

De bedrijfsarts zag ook dat er veel meer angst bij me speelde.
    Deze week mag ik thuis blijven, afhankelijk van de echo vrijdag hoor ik hoe of wat over volgende week.
    Ze belt me volgende week maandagmiddag op daarover.
    Ze wilt toch proberen om me voor een paar uurtjes te laten werken, ik zei al dat ik 2uur licht werk prima vind en dat wou ze evt. wel regelen begreep ik.
    Heb natuurlijk weer zitten janken daar :rolleyes:
    Sinds ik voor de stoelgang ben geweest vanmiddag (hard!) heb ik een harde bal op de plek van de baarmoeder, een harde buik ook te noemen alleen blijft ie zitten, zal wel weer goed zijn bij mij loopt momenteel toch alles anders haha ik ga na het eten even lekker douchen, misschien helpt dat.

14. Gezond

Gezond Niet meer actief

@bam - Ik wil je niet bang maken hoor... maar als ik jou was zou ik even met de vk overleggen...
    Als ik nl. hoor dat je daar nu een harde bal hebt na persen.. dan denk ik meteen aan dat misschien het hematoom wat gegroeid is ofzo?
    Ik zeg niet dat het zo is... Maar ik zou even bellen en horen wat je vk denkt dat het is...

Fijn dat de bedrijfsarts in ieder geval met je meedenkt... En als hij/zij het advies naar het bedrijf geeft dat je echt maar 2 uurtjes per dag lichte werkzaamheden mag doen dan heeft je werkgever zich daar aan te houden.. Doet ie dit niet heb je reden om naar huis te gaan!

15. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik sta nu onder de gynaecoloog... ik voel me een zeikerd om steeds te bellen :(

16. Gezond

Gezond Niet meer actief

Lieverd... gewoon bellen... kan jou het schelen...
    Het gaat om je gezondheid en om die van je kind...
    zeuren doe je dus niet....

Maar je moet het ook zelf weten... maar als ik jou was had ik gebeld...

17. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik kijk het even aan, het doet verder geen pijn, als ik lig of half lig voel ik hem zitten als ik erop voel met mn hand.

18. Gezond

Gezond Niet meer actief

19. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Hier trouwens vannacht ook mega slecht geslapen :( , moest naar de wc en kon daarna niet meer slapen,ja om 6 uur maar toen moest ik er bijna weer uit.

Las vanmiddag nog even op het forum hier en toen las ik over warme chocomel en gelijk ook genomen heerlijk hihi en het was er ook echt weer voor buiten :D

@bamjolan, fijn dat je gesprek met de bedrijfsarts goed verlopen is! Enne je bent echt geen zeikerd hoor als je weer belt,ik zou het ook gewoon doen ook al is het voor niets.

@Wish, heb je al contact opgenomen met Quinny zelf? Ik heb dat ook gedaan bij easywalker omdat ik van de nieuwe bak van de wagen de kap zo laag vond en wat bleek hadden ze nog bakken liggen van het vorige model en in de goeie kleur :D

20. Gezond

Gezond Niet meer actief

@snoopy - lekker he die warme chocolademelk... Je wordt hier op ideeën gebracht joh hahaha
    Ik ga vanavond een koppie bouillon nemen denk ik.. Van koffie savonds krijg ik zo een maagpijn en dan kan ik niet slapen...
    Tis prutweer... ja... Ik moest vanmiddag even naar de school van mijn dochter om een ouderhulplijst weg te brengen en even met de juf voor aankomende donderdag overleggen.. Ik ga nl. in de klas daar helpen appelmoes te maken ;) Leuk!
    Maar in ieder geval.. Ik kwam dus echt kletsnat aan en kletsnat terug.. En ik woon nog geen 2 minuten lopen van school vandaan... Zucht...

Ja contact gehad met quinny zelf.. Ze zijn er gewoon niet meer...
    Antwoord van Quinny: Mevrouw we gaan hier echt geen onderdelen bewaren van overjarige modellen. Het model waar u het over heeft is al 8 jaar oud! Het maximale wat we bewaren is 3 jaar...

Daar kon ik het mee doen...
    Kheb dus volgens mij een antieke kinderwagen hier staan...

Deel Deze Pagina