Limmeke meid wat rot voor je zeg. Ik gooi iig wat HCG in je collectebus! Hier niet heel veel klachten eigenlijk. Behalve misselijk zijn, maar niks vreselijks op t moment. Ik weet niet wie er zo misselijk is maar wat ik wel weet is dat je oa misselijk wordt van het dalen van je bloedsuikerspiegel. Dus toch proberen te eten hoe moeilijk het ook is. En ook als je even geen trek hebt toch even iets tussendoor pakken. Het schijnt dat vanillevla goed helpt maar ik heb t zelf nog niet geprobeerd Meiden ik heb niet zoveel tijd om hier te schrijven sorry. Wel jammer want zo leer ik jullie natuurlijk niet echt kennen. En vooral jullie leren mij niet kennen. Nou ja misschien wordt het in de toekomst beter! doei!
Ik doneer ook hoor! *** hcg*** Er kwam net gewoon al vocht uit mijn (.) vorige week al eens onder de douche maar nu gewoon op het droge laat maar zeggen hmmz morgen maar even melden vind het wel snel (weet dat het geen melk is maar toch) Misschien doen daarom mijn borsten ook zo zeer er ontwikkelt zich al aardig wat, sta je niet altijd bij stil.
@ Limmeke; Wat vreselijk! Dan klopte jouw voorgevoel dus wel! Ik had zo gehoopt van niet. Veel sterkte meid. Ik zal aan je denken. @ Ilona85 en mamakitty; succes morgen met de eerste afspraak! Ik las net dat vanillevla goed is tegen misselijkheid. Ik at het voorheen zelden, maar van de week toevallig een pak gekocht. En niet te versmaden! Ik vind het plots superlekker, net als Vifit. Het was mij niet opgevallen dat het misschien tegen de misselijkheid was. Maar vandaag wel een kommetje op en voelde mij vandaag fit genoeg om te sporten. Dus misschien heeft het wel goed effect. Morgen maar weer nemen
Ik kom even heel stiekem om het hoekje kijken hier.... Heb net getest (zie album) en verklaar mezelf nog niet officieel zwanger, maar kwam hier alvast spieken... Want je weet maar nooit...
Overzicht Maartmama's 2009 !!Graag het overzicht niet zelfstandig aanpassen zie info onderaan de pagina!! 01-03-2009 Radna - Achterhoek - 25 jaar - 2e kindje 02-03-2009 MamaKitty - Brabant - 29 jaar - 2e kindje Snoopy 1983 - Zuid-Holland - 25 jaar - 1e kindje Ster - ? - 32 jaar - 2e kindje eefjepeefje - ? - 29 jaar - 1e kindje Ilona85 - Dordrecht - 23 jaar - 1e kindje 03-03-2009 Melisar - ? - 39 jaar - 2e kindje 04-03-2009 Broddels - Noord-Holland - 29 jaar - 1e kindje 05-03-2009 Tante29 - Brabant - 29 jaar - 1e kindje Morgaantje - ? - 29 jaar - 1e kindje Klavertje - ? - 28 jaar - 1e kindje xxnijntjexx - Twente - 29 jaar - 1e kindje 07-03-2009 Tezzz - Achterhoek - 31 jaar - 3e kindje Twigger82 - ? - 25 jaar - 2e kindje Yvonnee - ? - 24 jaar - 2e kindje Amanda23 - Arnhem - 23 jaar - 1e kindje 08-03-2009 Florida13 - Zuid-Limburg - 27 jaar - 1e kindje twinnie - Zwolle - 25 jaar - 1e kindje MamaVanSimon - ? - 28 jaar - 2e kindje 09-03-2009 Daphne1980 - ? - 28 jaar - 2e kindje mamasan - Breda - 30 jaar - 2e kindje Luanti - Brabant - 27 jaar - 1e kindje Lynnami - Panama City - 32 jaar - 1e kindje Liftrasa - ? - 25 jaar - 1e kindje 10-03-2009 Jacky78 - Haarlem - 29 jaar - 1e kindje Tumtummetje - ? - 21 jaar - 2e kindje Mimu - ? - 27 jaar - 1e kindje Xanado83 - Alphen aan den Rijn - 24 jaar - 1e kindje Muppie - Overijssel - 24 jaar - 1e kindje BMD - Aalsmeer - 29 jaar - 2e kindje Anja24 - ? - 25 jaar - 1e kindje 11-03-2009 Bab29 - ? - 29 jaar - 2e kindje 12-03-2009 maart09mama - ? - 36 jaar - 3e kindje sabrina24 - Purmerend - 26 jaar - 2e kindje Zwiep - Amsterdam - 33 jaar - 1e kindje 16-03-2009 Wishgirl - Schoonebeek - 34 jaar - 2e kindje Chrissie81 - ? - 27 jaar - 1e kindje 17-03-2009 Bam-Jolan - Delft - 25 jaar - 3e kindje 20-03-2009 Jenna85 - Overijssel - 22 jaar - 2e kindje 22-03-2009 MiaMel - ? - 19 jaar - 1e kindje Totaal 36 maart 2009 mama's: verrassing: 0 jongen: 0 meisje: 0 geheim: 0 Afsprakenlijst: juli 10 juli: Ilona85 - 1e intake vk, 09.30 uur 10 juli: MamaKitty - huisarts-verloskundige, 08.30 uur 11 juli: Twigger82 - 1e echo 12 juli: Mamakitty - 1e echo 14 juli: Tante29 - 1e echo 15 juli: radna - 1e echo, 15.30 uur 16 juli: Morgaantje - 1e echo 16 juli: Klavertje - 1e echo 16 juli: Snoopy1983 - intake vk, 11.00 uur 17 juli: mamasan - 1e echo, 15.30 uur 18 juli: Snoopy1983 - 1e echo, 09.10 uur 21 juli: Ster - 1e echo 21 juli: Florida13 - intake vk, 12.10 uur 22 juli: Wishgirl - 1e echo, 16.00 uur 22 juli: Ilona85 - 2e echo, 14.15 uur 22 juli: Amanda23 - 1e intake vk, 11.05 uur 22 juli: Jacky78 - intake verloskundige 24 juli: Yvonnee - 1e echo 24 juli: Tante29 - 1e intake verloskundige 26 juli: Broddels - 1e echo, 9.40 uur 28 juli: Melisar - 1e echo 28 juli: muppie - 1e intake verloskundige, 16.20 uur 29 juli: MamaVanSimon - 1e echo 29 juli: maart09mama - 1 echo 29 juli: Xanado83 - intakegesprek verloskundige, 08.10 uur 30 juli: Zwiep - 1e intake vk, 17.15 uur 30 juli: Bam-Jolan - 1e echo bij gyn, 14.15 uur augustus 01 aug: Luanti - 1e intake verloskundige, 11.30 uur 04 aug: Tezzz - 1e echo, 10.30 uur 04 aug: Tumtummetje - 1e echo 05 aug: xxnijntjexx - 1e intake vk, 13.40 uur 05 aug: Xanado83 - echo, 08.00 uur 06 aug: Bab29 - 1e echo 07 aug: twinnie - 1e echo, 09.15 uur 07 aug: muppie - 1e echo, 16.30 uur 14 aug: Mimu - 1e echo 18 aug: Zwiep - 1e echo, 17.40 uur 21 aug: Bam-Jolan - afspraak verloskundige, 13.30 uur 8) Buddylijst 8) Hier gaan we aan beginnen als de lijst voor maart 2009 zo ongeveer compleet is... Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! Maart 2009 mama's die ons helaas vroegtijdig hebben verlaten.. *Sanne, *Draadje, *Limmeke Sterretjes twinkelen in de nacht, die houden over ons de wacht.. In onze gedachten: Is nog niet het geval en laten we hopen dat dit ook niet zal gebeuren!! ---GEBOREN--- Nog niet van toepassing Plaatsing, wijziging of afspraak op de lijst? Kortom alle gegevens die op deze lijst voorkomen... Stuur dan een PB door naar Wishgirl. De lijst blijft dan netjes en up-to-date.
wishgirl, zie trouwens dat sommige jaartallen niet kloppen..... bij sommige maanden staat 2008 ipv 2009... Groetjesss
Zo dames... kweet niet wat er allemaal geschreven is... heel veel in ieder geval! Ik ben vanmiddag en vanavond weggeweest... even tussendoor thuis geweest en lijst aangepast omdat we helaas ook triest nieuws hebben en ik wilde het ongemak zo snel mogelijk iets verminderen... @Limmeke, lieverd... ik heb je van de lijst gehaald en ik hoop voor je dat je ook deze keer weer een plekje kunt geven. Neem er de tijd voor om het goed te verwerken meid! Ik hoop voor je dat het heel snel zal lukken om een kindje in je armen te mogen houden! Het is je zo ontzettend gegund! DIKKE KNUFFF En natuurlijk mag je hier blijven schrijven als je dat graag wilt... tenminste van mij wel ))) De rest weet ik niet meer.. sorrie
Nou doe jij het niet doe ik het wel bij deze ben je officieel zwanger verklaard gefeliciteerd hihihi @Limmeke ja vrijdag al, maar vind het moeilijk ok het leuk te vinden hier hetgeen wat jou is overkomen
Ik ben het met Twigger eens... Jenna85 is bij deze officieel tot zwanger benoemd! Ik zie ook een duidelijke streep... Als je de gegevens even in een pb naar me stuurt Jenna zal ik je op de lijst zetten...
Meiden! Lief! Ik heb Wishgirl een PB gestuurd, maar toch nog stiekem onder voorbehoud. Zal nog even duren voordat het doorgedrongen is!
Jij gek! Natuurlijk vind je het leuk! Mijn tijd komt wel weer, en zo niet, dan niet en is het ons gewoon niet gegunt. Tot die tijd leef ik gewoon lekker met jullie mee en slurp jullie echofotos op.. kwil dikke buiken zien!
Jenna - tis hier al wel doorgedrongen hoor meid... hihihi Je staat op de lijst! Nu nog even een nieuwe banner... en meid.. kijk aan!
@Limmeke: HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG Heb je hier even genoeg aan meid?
Ik ben vandaag naar het ziekenhuis geweest en heb daar gesproken met een dokter over mijn medische verleden (niet ovuleren en baarmoederhals kanker). Volgens haar ziet het er tot nu toe veelbelovend uit omdat ik heel veel HCG in mijn bloed heb. Ik heb een afspraak op 22 july om 8:30 met de GYN. Volgende week aan het einde van de week moet ik bellen om een afspraak te maken voor de eerste echo. Ik heb begrepen dat de eerste echo rond 10 weken gedaan word tenzij om medische redenen eerder aanbevolen word. De tweede echo is tussen 22 en 24 weken. dit is tevens de laatste voor een normale zwangerschap. Hoe zit dat in Nederland? hoeveel echos krijg je daar? en wanneer?