Wish fijn dat je auto weer een jaar vooruit kan en dat je lekker hebt geshopt. Idd die werkgevers! :x Ik zou donderdag weer aan het werk gaan, maar ik ga morgen bellen dat het gewoon niet gaat. Ik denk dat het tijd wordt dat ik wat meer voor mezelf ga opkomen, want ik raak er steeds meer gestresst van. Bovendien is het zo dat ze me niks kunnen maken toch. Ik voel me echt ziek.
twinnie, ben net weer beter van de griep. Wat extra weerstand...wahahaahaaaaaa Ik ga 4 okt geslachtsbepaling doen. Ik ga ff wish pb-en.
Volgens mij zijn werkgevers een soort irritant virus... Ik begrijp het ook niet.. Ik dacht dat we in een land leefden waarin een vrouw gewoon geaccepteerd werd en dus ook het zwangerzijn... Maar dat valt dus wel even tegen..
Bij mn vorige baas heb ik NOOIT last gehad toen ik zwanger was en me ziek melde! Wel toen ik van leidinggevende veranderde en MK kreeg, toen had ik ineens na zoveel jaar 3 klachten in 1 maand, terwijl ik nooit klachten had....zegt genoeg..
ha allemaal, wat veel berichten weer in 1 dag @bam gelukkig voor je dat alles goed is met de kleine! kan je ondanks alles wel een btje genieten nu? hebben jullie ook nog zo'n onwerkelijk gevoel? ik nl wel....heb 2 weken geleden de echo gehad, en die was helemaal ok...maar toch betrap ik mezelf erop dat ik me onbewust elk moment van de dag afvraag of alles nog wel ok is met de kleine...erg onzeker dus!..ook helemaal geen kwaaltjes gehad, alleen erg moe, maar da's alles.... kon ik maar elke dag even kijken binnen haha...
marr zou ook best een eigen echo apparaat willen hebben. Ik vraag me alsmaar af wat zou die kleine toch doen. Zeker als ik steken heb. hihi
Marr ik probeer wel te genieten, het is moeilijk maar het moet, ik ga het mezelf nooit vergeven als alles goed gaat en ik ben bevallen. Ik ga een zwangerschap zo missen haha bij de meiden ook gehad. Ik doe wat ik kan, gelukkig maakt het een hoop goed dat ik het hartje kan luisteren en ik al plopjes voel.
Ipv een doptone een eigen echo-apparaat... Nou als dat zou kunnen Hee vanaf morgen kun je bij Scapino je oude schoenen inleveren.. Per paar krijg je een waardebon met 10 euro korting die je kan inleveren bij het kopen van nieuwe schoenen.. Dit kan direcht tot en met 12 oktober a.s. Het maakt niet uit hoeveel schoenen je inlevert... En je steunt Kika er ook nog mee... Ik ga morgen even heen
chrissie....hey wij lopen gelijk. voel jij ook al iets bewegen dan? ikke nog niet hoor, over 3 weekjes naar de VL... ach ik ga gewoon genieten nu, PUNT!
@Dancinglady: hihi, niet goed opgelet. Alsnog succes wanneer je daar wél naar toe gaat @lin80: wat fijn voor je! Ik kan ook niet wachten om het hartje te horen @mamakitty: vervelend dat jij je zo depri voelt. Hoop voor je dat het snel weer over gaat! *knuffel* @Klavertje: wat een leuke verassing voor je vriend! Lijkt me erg spannend. Succes maandag! @Lindajelsma: Succes met je sollicitatie! @Twinnie: ik heb juist gelezen (Boek zwanger) dat je weerstand juist vermindert omdat je lichaam anders de baby aan kan vallen. Je hebt daarom ook veel meer kans op blaasontstekingen, vaginale schimmel- en bacteriële infecties, enz. Het is idd erg belachelijk dat een zwangere vrouw zo weinig begrip krijgt van de werkgevers/collega's, triest... @Wishgirl: mooie actie hihi, heb zondag al schoenen gehaald, maar ach, bij Scapino zijn ze niet zo duur hè Ik moet ook ff m'n hart luchten hoor. Ik ben in augustus gestopt met werken, na 8 jaar daar in de apotheek te hebben gewerkt. Nu was er een afscheidsfeestje georganiseerd, ik had een aantal data doorgegeven en vanmiddag belde t werk op dat het de 20e is, maar dat er maar 6 (van de 30!) collega's 'kunnen'. Ja, omdat ik ook al een vrijgezellenfeestje heb gehad en ze zijn natuurlijk óók al op mijn bruiloft geweest... Nou, echt, de tranen stonden in m'n ogen. Dacht altijd dat ik een hele goede band had met mijn collega's, maar dat valt kennelijk wel mee dus. Had echt de neiging om te zeggen, weet je wat, stik maar, dan maar geen afscheidsfeestje. Maar goed, die 6 die wel kunnen, wil ik toch wel zien. Maar voel me echt afgedankt Ach ja... ben igg blij dat ik daar weg ben en dan nog te bedenken dat ik me er zorgen over gemaakt heb dat ze op tijd vervanging konden vinden, pfffffffffffff. Ben er echt klaar mee, had gedacht dat ik nog wel gezellig langs wilde komen, maar dat doe ik nu dus ook niet meer.
@princess....wat toevallig, ik heb hetzelfde meegemaakt als jou: werkte ook 8 bijna 9 jr in de apotheek, had goed contact met mn collega's, bij mijn afscheid waren er maar 7 op komen dagen, van de 28! vond dit toendertijd ook niet erg leuk...maar dacht maar zo, heb de goeie stap gezet om weg te gaan daar, zelfs mn apo's kwamen niet opdagen! werk je nu weer in een apo? of ben je er helemaal mee gestopt?
Princess wat ontzettend belachelijk dat er maar 6 mensen komen zeg! Maar gelukkig zijn dat de 6 mensen waar je tenminste echt iets aan hebt. Hopelijk kan je met deze mensen toch genieten. Wish bedankt voor de tip!
Nee, ik ben helemaal gestopt. Ik ga volgende maand verhuizen naar Tsjechië dus het was nog niet eens zo dat ik het niet meer naar m'n zin had daar Denk ook niet dat mijn apo's meekomen, want daar heb ik ook problemen mee gehad ivm 'studieschuld'. Ze wilden proberen om geld aan mij te verdienen, ze vroegen alles van mijn studie terug aan mij (reiskosten, 100% studiekosten, enz). Voelde me ook echt gelijk NIET gewaardeerd, heb altijd alles gedaan voor ze en dan krijg je dit. Zij hebben subsidies enzo ontvangen, maar wilden toch alles terug. Uiteindelijk heb ik de reiskosten eraf kunnen lullen, omdat letterlijk in de CAO staat dat dit niet valt onder studiekosten. Nu doen ze weer moeilijk om de originele bonnen (die ik in heb geleverd voor de belasting en nu dus zelf in wil dienen) op te sturen. Ik betaal pas als ik die heb, dus die komen waarschijnlijk ook niet mee Werk jij nog steeds in de apotheek? Ik heb al bedacht dat ik er nooooooit meer ga werken. Zit nu in m'n laatste jaar Farmakunde en zit de komende 2 jr iig in Tsjechië, daarna heb ik m'n studie ook af en ga ik een leukere baan zoeken
He bah Princess... Dat is niet leuk... Als je er 8 jaar gewerkt hebt verwacht je wel wat meer idd... Maar goed.. wat je zegt.. die 6 die dan wel kunnen moet je het maar voor doen... Ik hoop wel dat je heel veel plezier zult hebben... Dat je met weinig bent wil niet zeggen dat je geen lol kunt hebben he
Ja, dat zal ook wel hoor. De collega's die wel komen, zijn ook echt heel gezellig, dus dat zit wel goed! Zal me er maar overheen moeten zetten, heb toch niets meer te maken met de rest.
Lijkt me idd niet leuk nee als het zo gaat. Maar de andere 6 hebben wel interesse, ook erg leuk natuurlijk Chrissie, ik zie dat jij 4 okt pretecho hebt, ik 6 oktober, een dag na de verjaardag van mn oudste meid haha
ik werk nog in een apotheek ja, hiervoor in een ziekenhuisapo, nu in een openbare bij mij in t dorp, moet zeggen dat ik het prima naar mn zin heb, heb 4 collega's, en 1 apo, een kleine apotheek dus... voorlopig zit ik hier best, alles valt makkelijk te regelen, leuke collega's en een superbaas, hij sprong bijna een gat in de lucht toen ik vertelde dat ik zwanger was. maar idd erg lukkig dat jou apo's zo vervelend doen over dat geld zeg..en dat allemaal achteraf!
ik heb me opgegeven voor zwangerschapsyoga Wilde toch wel 'iets' gaan doen, dit lijkt me wel wat. De start is in november, ben erg benieuwd of ik het wat vindt.... Ben ook bezig met een vakantie te boeken. Naar curacao! Heb vandaag een optieboeking gemaakt en hopelijk krijgen we morgen groen licht om definitief te maken (of te wel gaat de baas van mijn man zeggen dat hij het gaat betalen!) Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen. Mijn ouders komen morgen weer even een slaapkamer schilderen (wanden rollen met structuurverf). Dan kunnen we hopelijk volgend weekend laminaat gaan leggen! Verder moet ik zeggen dat ik me weer beter ga voelen (voor zover ik me al slecht voelde dan..) Had tot vorige week wel last van vermoeidheid, en dat lijkt nu toch wel wat minder te worden, ik heb weer wat meer zin om een en ander te doen. Zelfs het huis is weer even opgeruimd!