Meiden, ik ga lekker even televisie kijken met mijn mannetje en dan niet al te laat op bed. Ik weet niet of ik voor de afspraak met de VK nog online kom, want mijn moeder komt gezellig op de koffie! Zodra het lukt, laat ik weten hoe de afspraak is gegaan. Heb er in ieder geval zin in! Alvast lekker slapen voor straks en morgen weer gezond op. Liefs Linda.
Hallo meiden, Hier alles goed. Lekker dagje gehad. Zo weer optijd het bedje in, morgen nog een half dagje werken. Mijn buikje groeit ook behoorlijk. Heb nu eigenlijk twee buikjes, ene onder en ene rondom mijn maag. Hoop dat het er snel een grote word, haha. Fijne avond nog.
pfoe..gelukkig! Jij bent net zo ver als ik en je hebt ook al dezelfde buik! als ik het zo lees hier over al jullie perikelen rondom je zwangerschap en werk ben ik toch wel blij dat wij een eigen zaak hebben
Hoi meiden, Ben er nog ff heel snel want heb knallende koppijn Erg drukke dag geweest met 8 kinderen om me heen en vnv ook nog gewerkt. Ik weet niet wat het is maar ik ben die 12 weken fluitend doorgekomen maar het lijkt wel of ik nu ineens meer "last krijg", ben net zoals vele hier onwijs moeeeee, en dan heb je gewoon zoveel minder energie. Vanmorgen had ik ook iets raars, had een tijdje achter de pc gezeten (zat een beetje raar en krom) en ineens heel erg pijn wat naar mn li zij uitstraalde na een kwartier was het gelukkig over. Hier wat gezocht en lijkt toch op bandenpijn. Sorry voor mn geklaag hoor haha, Welterusten allemaal en wie mrg naar verloskundige of voor echo gaat veel plezier en suc6!
Hey Allemaal, Zo dat koste enige moeite om alles terug te lezen @Bamojolan: wat fijn dat alles goed was bij de extra controle! Goed dat je bent heen gegaan! Ik herken die steekjes/pijntjes ook waar je het over had, vind het zo'n rot gevoel! @pippilotte: Hoe gaat het nu? Hopenlijk geen opname! @Kitty: vervelend dat je je zo voelt meid, Hopenlijk voel je je gauw wat beter! @Princess: Wat jammer zeg dat de opkomst klein is, je verwacht er meer van, kan mij de teleurstelling goed indenken. Maar de mensen die wel komen, daar maar een extra groot feestje mee houden! @Allen die het nodig hebben: een dikke knuffel! En sorry dat ik niet op iedereen reageer, als ik mij weer wat meer fris en fruitig voel zal ik beter mijn best doen Hier gaat het niet zo super. Heb gisteravond gebeld met de verloskundige, omdat ik 1,5 week aanhoudend elke dag last heb van mijn hoofd(pijn, maar ook een soort van band gevoel om/in mijn hoofd) en het zwart voor de ogen. Ze wou dat ik vandaag langs kwam voor een extra controle, maarja mijn werkgever is de laatste tijd niet bepaald flexibel(ja hier nog één met werkproblems ). Dus ga ik morgenmiddag. Hopenlijk is alles gewoon goed. Qua symptomen lijkt het allesbehalve beter te worden. Het begon allemaal rustig aan het begin van de zwangerschap, maar het lijkt alleen maar erger te worden.(ook qua misselijkheid) Ik zat gisteren bij een schilderscursus en had op een bepaald moment veel felle steekjes achter elkaar, schrok er wel van, maar gelukkig trok het daarna weer weg. Als alles maar gewoon goed is met de echo a.s. vrijdag, dan neem ik alle symptomen helemaal voor lief. Gezeur op mijn werk(baas); ik ben het de laatste tijd wel een beetje zat aan het worden en denk er soms stiekem aan om gewoon ontslag te nemen en fulltime moeder te gaan worden zijn! Genoeg vraag naar vrijwilligers in de zorg! Wel jammer dat mijn baas het zo verziekt, want mijn collega en de setting en doelgroep vind ik super! Zo, en nu duik ik mijn bedje in, want ik ben erggggg moe. Tot later dames en slaapze straks!
Zal mrg ook wel weer een nieuwe buikfoto maken, kreeg vandaag al reacties van nu zie je echt een buikje dus het zal al meer te zien zijn haha. Ohja mijn werkgever is gelukkig helemaal niet moeilijk, valt me idd op dat een hoop werkgevers er raar mee omgaan Nou nu ga ik echt mijn bed in!
*** AFSPRAKENLIJST MORGEN !!! *** 10 sept: Lindajelsma - 2e vk 10 sept: Engergy84 - 2e echo + bloedonderzoek, 09.15 uur 10 sept: sabrina24 - 2e vk, 18.30 uur 10 sept: minnie83 - vk, 17.00 uur 10 sept: pien27 - gyn, 08.30 uur 10 sept: sofieke - nekplooimeting, 11.30 uur 10 sept: meisje1988 - 2e vk, 15.30 uur -------------------------------------- Veel plezier bij de vk, gyn en met de echo morgen!
sooo he! wat hebben er veel meiden een afspraak morgen! Allemaal veel plezier! Ik heb ook een afspraak morgen...bij de tandarts Slaap lekker iedereen! Liefs Tezzz
Aaaah jij ook sterkte hoor! Ik moet om 10.00 naar mn psyche. Voel me gelijk knettergek hahahaha Nee hoor, misschien lucht het gewoon even op van wat ik de laatste tijd allemaal meemaak
alles hier naar wens? bamjolan, fijn dat het er wat beter uit ziet allemaal! Ik ben zoooooooo verkouden
@majo: stomen! En neusspray met zoutoplossing (andere mag niet). Ja, ben na een week snotverkouden zijn al aardig een expert aan het worden @Bamjolan: Ja, wat is ik sielug he? Maar morgen alleen controle, het echte werk zal volgende week wel komen
Goedemorgen dames, Hier gaan we zo nog een half dagje werken, heerlijk die woensdagen. Alles gaat lekker hier en ik geloof dat nu echt het tweede trimester van mijn zwangerschap beter gaat worden. Hoef geen middag dutje meer te doen om bij te blijven overdag, heerlijk. Heb weer meer energie, kan niet beter. En hoe is het met jullie meiden?
Goedemorgen allemaal. Meiden met de afspraken voor vandaag; HEEL VEEL PLEZIER! Hier verder geen bijzonderheden te melden - lekker rustig dus!
Goeiemorgen lady's Voor hen die straks een echo hebben of afspraak; veel plezier toegewenst! Zo de ochtend maar even rustig beginnen, want ik wil graag mijn ontbijt binnen houden!. 12.15 extra controle, hopenlijk is alles gewoon ok!(ik hoop stiekem dat ze ook gaan proberen het hartje te beluisteren, of kan dat nu nog niet?) Soms denk ik dat ik plopjes voel tegen mijn buik/baarmoeder-wand, dat kan toch niet de baby zijn? Allemaal een hele fijne dag met hopenlijk zulk mooi weer als gisteren!
@Tezzz - succes bij de tandarts! @Majo - hmmm veel beterschap! Hopen dat je snel weer frisse lucht kunt inademen... Nou ja fris @Bam - Heel veel succes straks bij de psych.. Ik hoop dat het je enorm goed zal doen meid!
Goedemorgen ladies @Xanado83; wow, flink buikje al zeg! Is alles weer een beetje goed met jou en je vriend? @Marr; gelukkig heb je het daar goed naar je zin. Heb ik ook altijd gehad hoor, maar ben er nu wel klaar mee En die opleiding doe ik ook niet voor niets, dus hoop straks wel wat zelfstandiger werk te kunnen vinden, maarrrr eerst lekker genieten van het moeder zijn @Jacky78; Curacao! Ben jaloers mijn vriendin zit er op het moment ook (half jaar stage) en die heeft het echt geweldig naar haar zin! @Dreamerfly; wat vervelend dat je nog steeds zo'n hoofdpijn hebt De steekjes zijn volgens mij normaal, lees het hier heel vaak en voel ze zelf ook regelmatig. Ik weet niet of het hartje gaan luisteren, mijn vk's doen het pas vanaf 12 weken... Succes iig! Die plopjes voel ik ook, de vk zegt dat het echt nog te vroeg is om de baby te voelen, maar ik denk dat het wel de baby is. Hihi, ben eigenwijs, maar ik heb die plopjes nooit eerder gevoeld. Iedereen met een afspraak bij de vk, héél veel plezier, allemaal met goed nieuws terug komen hè
ff ego; Hoi meiden, Vandaag helemaal niet lekker. Hevige hoofdpijn sinds gisterenavond en sta te trillen op mijn benen. Ik heb vorige week ook al een paar keer van die hoofdpijnaanvallen gehad. Maar zoals gisterenavond was niet leuk meer. Of mijn hoofd uitelkaar knalt. Ik ben ook niet gaan werken vanmorgen, sta gewoon te shaken. Heb naar de vk-praktijk gebeld, assistente aan de lijn gekregen, alles uitgelegd en zou het met de vk overleggen. Die zou vanmiddag terugbellen. Mocht nu een paracetamol innemen want dat durfde ik niet. Dus nu doe ik het maar rustig aan vandaag. Verder vond mijn man het kado leuk. Hij verheugd zich op de afspraak. Tot later. X