ik zal binnenkort ook maar eens buikfoto's plaatsen. morgen vroeg op staan om de HA te bellen. mijn hoofdpijn is niet meer te houden. heb de hele avond met het licht uit gezeten. en de tv heel zachtjes. hoop dat ik vannacht doorslaap vannacht. afgelopen nacht zelfs wakker geworden van de hoofdpijn. soms zwart voor de ogen enz... normaal ren ik niet zo snel naar de dokter en dacht ook dat dit er wel bij hoort maar dit gaat me wel een beetje erg ver.
tanx hey bam jij bent ook altijd een van de weinigen die altijd laat op is. voel me altijd al zon nachtbraker hier
Ja idd! In t begin kwam ik trouwens ook vroeg mn bed uit, nu ben ik er niet meer uit te branden haha Heb vanmiddag zelfs nog ff geslapen
haha ik ook hoor. maar ben altijd al meer een nachtmens geweest. las trouwens net wat over een lotusbevalling hier op het forum ieeeuw dat lijkt me echt niets.
dat is een bevalling waarbij je de placenta aan je kindje laat zitten. totdat de navelstreng er vanzelf af gaat. dus als je het kindje in bed of uit bed haalt dan neem je de placenta mee.
Hmm is niks voor mij, ben al zo meuterig en mieperig, laat staan als ik helemaal alleen met baby ben en er bungeld nog een half bloedende placetna aan haha bah
ja stond ook bij dat je de placenta eerst moet laten uitlekken in een vergiet ofzo. zie me al staan beeb op de arm placenta in de wasbak, kindje op bed de homp vlees mee... nee not my cup of thea. zometeen nog effe deadliest catch kijken en daarna naar bed,
ow die had ik ook willen zien. nou ja.. heb de film toen ook gezien. wtc die was ook zeer heftig. maar goed ik ga off. alvast
jij ook lekker slapen shenoby, dit is wel weer de eerste avond dat het zo laat is.... Normaal (als ik niet zwanger ben) lig ik er zo rond de klok van 1 pas in....
oow bamjolan, jij ook lekker slapen natuurlijk... dan ga ik ook, en hoop dat morgen de bandenpijn weer wat minder is, want dan is mn dochter jarig!