Ik heb vandaag hele erge last van winderigheid. Ik lijk wel een windorgel! O Gelukkig is mijn ventje niet thuis en kan ik alles lekker laten gaan. Ik heb verschrikkelijke buik krampen gehad vandaag. Maar die zijn niet te vergelijken met ongi krampen. Deze kwamen echt van diep in mijn darmen. Nog iemand die dit voor heeft? Ik heb met een vriendin gesproken die ook zwanger is en zij vertelde me dat zij dat ook heeft gehad in het begin van de zwangerschap. Niet echt iets om je zorgen om te maken dus. Hoewel ik toch telkens bang ben dat ik het verkeerd voel en dat het wel ongi krampen zijn. Moeilijk uit te leggen... OK, ik weet dat het geen ongi krampen zijn maar ben er toch bang voor... snappie? PFFF verveel me nu mijn schatje niet thuis is. Hij is weg voor minstens 10 dagen. Komt hopelijk volgende week zaterdag weer thuis. Iemand hyves? stuur me dan een pb'tje. Misschien een goed idee om een maart 2009 mama hyves pagina te maken. Ik ben daar niet goed in dus iemand anders misschien?
Lynnami, leuk een maart mama's maar....mijn vrienden die van niets weten zitten ook op hyves en als opeens dat langskomt...ai Is mijn verrassing verpest. Hele erge krampen heb je? Ik af en toe wel wat steekjes maar echt erg niet. Nu denk ik weer, ben ik wel zwanger? Pff misschien dat ik stiekem wat testen bestel. Stomme onzekerheid ook wel. Al voelt het wel zwaar in mijn buik Zal toch wel zo zijn. Meiden wij zijn aan het klussen in huis maar ik hoorde dat je moet oppassen met verven. kan iemand mij hier wat mee over vertellen?
oja en ik ben elke dag nu al mega vroeg wakker! Om gek van te worden. (ben nog niet moe maar krijg wel koppijn hiervan)
Ik heb ook hele erge buikkrampen die vanuit mn darmen komen. Ik heb zelf al PDS, ik ga ook maar 1x in de week voor de stoelgang en ging gister half kapot van de pijn. Ik drink zoveel mogelijk water en eet vezelrijk maar toch werkt het niet. Heel fijn om nu al aambeien te kweken. Hoe doen jullie dat?Iemand nog een geheim middeltje?
goeie morgen meiden Hier nog 1 met erge darm/maag krampen mijn stoelgang is ook om te huilen en omdat het dan niet lukt worden de krampen alleen maar erger maarja morgen naar de vk toe begin nu toch wel heel zenuwachtig te worden hihi ben toch wel heel benieuwd hoever ik nou echt ben als ik naar mn buik kijk dan geloof ik het nooit dat ik pas 5,5 ben maargoed we zullen morgen horen en hopelijk zien
hmm mijn stoelgang is hoe raar maar waar in de ochtend te makkelijk. Pff geen idee voor tips. Sorry. twigger...spannend meid. Ik ga een pret echo doen bij de moeder van mijn basisschool klasgenootje. Zag ze ook op haar hyves staan en dacht das leuk! Moet vandaag een afspraak maken. hihi
hoi meiden ik zat even bij jullie te lezen en ik zag dat jullie het over een hyves pagina hebben nu weet ik dat ze bij (feb mama's) ook een hyves site hebben en daar is alles anoniem je kan er pas op als je je lid heb gemaakt en is echt voor niemand anders te zien. en ook als je de hyves bij zoeken intoest is er niks te zien. maar ik zou niet weten hoe ze dat gedaan hebben? misschien iemand anders? Ik zit nog op het wachtbankje maar hoop me snel toe te kunnen voegen hier. groetjes tomnaat
nee chrissie daar komt het ook niet bij te staan. ik snap het ook niet maar het is wel zo. hier ik heb even de link opgezocht http://feb2009mamma.hyves.nl/ (sorry als jullie feb mama's het niet leuk vinden als ik dit gedaan heb)
Goedemorgen meiden, jullie zijn echt veel te snel voor mij! Ik krijg al die pagina's niet weggelezen! @ Limmeke, HCG HCG HCG HCG! Hier ook erg last van opgeblazen darmen, wat vooral LUCHT is. Ik probeer me in te houden, maar soms lukt dat echt niet...wel balen, want dan krijgt mijn leidinggevende de wind van voren! hahaha. Hier nog geen symptomen, niks. Lijkt zelfs of ik meer energie heb dan voor mijn zwangerschap! is dat ff raar he. Wel heb ik gisteren voor het eerst geen toetje genomen na het eten (ik ben uit eten gegaan met een vriendin en neem ALTIJD een hoofdgerecht en toetje)...ik had zo'n vol gevoel (terwijl ik niet eens mijn bord heb leeg gegeten). Mijn hoofdpijnen zijn gelukkig ook verleden tijd. Dus die darmen zijn eigenlijk mn enige symptoom (ja, en dat ik niet ongie ben...). O ja, en HEEL VEEL DORST! (ok, dus toch wel wat symptomen....) Hoe zit het hier verder met klachten/symptomen? Ik ben trouwens de komende dagen kamperen (ja, inderdaad, met dit weer ), dus ik ga zondagavond weer druk aan het lezen hiero. Enne, hoe zit het nou met die buddies? Weet iemand al wat dat precies inhoudt? Of gaan we dat lekker zelf bedenken?
Hele mooie site trouwens! Met die plaatjes en die kleuren. Ik hou het op deze site, anders wordt het echt te veel. En ik zit al niet zoveel achter internet...
het is toch best makkelijk om er 1 aan te maken dus wie zal zich er aan wagen? als er natuurlijk belangstelling voor is he groetjes tomnaat
De hyves voor februari mama's is inderdaad niet zichtbaar voor anderen die er niet aangemeld zijn. Ik twijfelde in het begin ook, maar het gaat helemaal goed. Ik weet alleen niet hoe ze hem gemaakt hebben. Volgens mij weet mobielfreak van de februarimama's zulke dingen. Ik zou haar eventueel een pb-tje sturen.
als je de link aanklikt kan je zien hoe ze hem ingesteld hebben maar mocht ik de 17e positief testen ik hoop het zo. wil ik hem ook wel maken hoor. maar angela21 dank je voor de info hihihihihi
Pff, wat een miep bij verloskundige praktijk. Ik bel om afspraak af te zeggen, enige wat ze zegt: ik streep hem door, goeiedag. Vroeg niet eens wrom ik cancelde. Verder heb ik halve nacht op pot gezeten, want ik verlies zoveel bloed, maandverband kan het niet eens aan.. snik. Zo, genoeg geklaagd! Waar blijven die dikke buik foto's? vind het nl wel leuk om van iedereen vanaf begin al de buiken te zien groeien
Goedemorgen! @ limmeke: Wat een schandalige reactie van degene die je aan de telefoon hebt gehad, is echt niet leuk! Over darmkrampen vannochtend ook veel last van gehad. Ik denk dat ik het vooral krijg als ik 's avonds te veel eet. Ik zit ook enorm snel te vol, dus daar moet ik nu echt opletten. Heb er veel last van gehad vannacht. Leuk idee die hyves pagina, ik heb er al eerder zelf een gemaakt, ik iwl het best nog eens proberen, maar ik ben niet dagelijks uren op internet. Ik zou er nog even mee wachten tot we rond de drie maanden zitten, voor de zekerheid? Liefs tante29
Hoi hoi @limmeke: wat een domme doos... Ben al wel groene flessen voor je aan het vullen... Ik vind het idee van de hyves wel top. Maar heb ook nog wel ht gevoel van... nu nog even niet... Nog ff een paar weekjes wachten maar dan zal ik me zker aanmelden! Nieuwe maartmama's GEFELICITEERD! kus
Murnin' Zo bij de huisarts/verloskundige geweest. Zij gaan mijn zwangerschap/bevalling doen. Ja hier int durp doet de huisarts het nog haha, we hebben er 2 die het doen. Ik was vandaag bij de man (andere is een vrouw) en hij was heel aardig en lief. Ik zei precies hoe ik het wilde hebben en hoe ik erover dacht en hij vond het geweldig dat ik zo zelf weet van hoe of wat en de regie zelf strak in de handjes houd. (kent ie niet vanuit het durp zei die, kon meteen merken dat ik uit de stad kwam hihi) Maar goed in de zwangerschap van dochterlief is er zoveel fout gegaan dat ik idd nu zelf de regie wil hebben en dat vond hij goed. Ik vertelde dat ik zaterdag een echo (uitwendig) ga laten maken, vond hij een slecht plan. Hij wil hem zelf maken, maar dan inwendig. Hij is bang dat ik namelijk niets te zien krijg omdat het uitwendig is en ik dan nog meer ga hyperen.....lief van hem. Die echo krijgen we dus maandag om 16:10. Ben dan 7 weken zwanger. De echo van zaterdag zeggen we af. We krijgen dan nog een termijnecho met 11 weken en mogen met 12 weken een nekplooimeting laten maken (moeten we wel zelf betalen). Maar goed. Heel goed gevoel bij dus! Oh ja, hij schreef voor misselijkheid Emesafene voor, maar ik wilde het ophalen bij apotheek, bestaat het niet meer. Dus moet vanmiddag terug voor alternatief. @Limmeke, misschien was het heel druk bij de vk en bedoelde ze het niet zo rot meid! Dikke knuff weer voor jou!
Hyves lijkt mij ook een leuk idee, maar moeten we het idd zo inrichten zodat er niemand kan zien. Vraag me af hoe dat moet want je komt meestal ook bij de publieke hyves terecht op je overzicht pagina. Wat mij betreft stuur je haar een pb, dan kunnen we altijd informeren hoe of wat....
Hehe! Fijn zeg dat hij zo met jullie meedenkt, is wel leuk dat je eigen dokter dat doet. Wat is een nekplooimeting precies? En maandag lekker de echo! Is de echo altijd standaard uitwendig of kunnen ze ook zo beslissen om het inwendig te doen? Dan kan ik me nog even voorbereiden, ben nog niet helemaal zo'n held op dat gebied haha! Nou lekker verder genieten meid! xxx