Bamjolan, dank je wel! Dan kan ik daar even rekening mee houden. Ik vind het altijd moeilijk inschatten wat pasgeboren baby's aan kunnen hebben..... :S Zal zo aan je denken!
Op hema.nl kun je ook een baby-uitzet lijst downloaden. Dan heb je een complete lijst met 'alles' wat je nodig zou (kunnen) hebben http://www.hema.nl/nl-NL/advies/babyuitzet.aspx?adtype=email.sitelinks-wk32&adrecip=Yourzine&adcamp=NB2007-32
Princes dank je wel voor de link. Toevallig zat ik me de laatste dagen ook af te vragen hoeveel kleding ik van welke maat straks nodig heb voor de kleine. Ik heb al wel veel in maat 62, nu nog de kleine maatjes kopen. Bamjolan gefeliciteerd met de 13 weken mijlpaal. Succes bij de echo straks en dreamerfly jij ook. Linda gefeliciteerd met de baan! Geweldig! Kitty wat erg dat je je niet goed voelt. Gelukkig kan je vandaag even lekker op bed liggen. Heel veel sterkte en beterschap! Shenoby vroeg om de chat. Ik weet ook nog steeds niet waar sommigen van jullie chatten. Zou het ook gezellig vinden om af en toe mee te doen Ik zit een beetje met een dilemma. Ik zit in de ziektewet, dus eigenlijk mag je niet uit huis, maar vandaag trouwen hele goede vrienden van ons. Ik vind dat ik het niet kan maken om niet te gaan en ik wil het ook niet missen. Dus ik ben vandaag niet thuis. Ik hoop maar dat dit geen problemen geeft.
mochten ze vandaag langs komen dan was je toch gewoon bij de HA ofzo? en ligt eraan hoe lang je thuis zit na een bepaalde tijd heb je geen plicht meer om thuis te blijven
Princess: dank je wel voor de link. Mag ik er vanuit gaan dat de maat voor 6 luiertruitjes/t-shirts met drukknoopjes verschillend moet zijn, dus bijv. 2 in maat 50-56 en 4 in maat 62-68? Dancinglady: bedankt voor je felicitatie. Kan me voorstellen dat je in een dilemma zit wat betreft de bruiloft van je goede vrienden. Ik zou me daar ook absoluut geen raad mee weten.... Ik hoop voor je dat je een leuke dag hebt en dat er geen problemen door ontstaan!
hoi dames hier een rot dag vandaag! Voel em echt zwaar beroerd dus blijf lekker op de bank hangen vandaag. Jaja en we zijn vandaag 15 weken!
Haaaaa meiden! Ik heb SUPERGOED nieuws! De hematoom is kleiner geworden en is bijna weg! JOEPIE! Ze zei dat het er keurig uitzag, bloeddruk was goed, baby deed het goed! Moet wel rekening houden met mn harde buiken, dat ik op tijd even mezelf terug zet op een laag pitje. Ik moet van haar de vezelzakjes blijven nemen voor de stoelgang (ik stopte er toen mee omdat je er niet langer dan 2 weken mee door mocht staan). Over 3 weken weer een controle en ik mag zoiezo weer terug naar de verloskundige! Linda ik koop 6 in 50/56 en 6 in 62/68 Het liefst nog meer want luiertruitjes zijn snel vies van meconium.
@bam, wauw wat een goed nieuws!!!!! ga er maar lekker van genieten meid!!! @xanado, beterschap meis! en gefeliciteerd met je 15 weken!!! Wat zijn er hier toch veel meiden ziekjes het lijkt wel of we elkaar digitaal aansteken haha. Ik hoop dat we ons allemaal gauw wat beter gaan voelen. wat betreft kleertjes ik doe net zoals bam van beiden genoeg. Vooral als ze zo klein zijn kunnen de poepluiers tot de rug zijn dus wilwel genoeg hebben. Wie het adres van chatten wil hebben moet me maar ff pben, maar volgens mij wordt er niet meer zoveel gechat.
Wauw Bamjolan, wat een goed nieuws! Joepie, ben er helemaal blij van! Gefeliciteerd, kan je eindelijk lekker gaan genieten enne vooral rustig aan blijven doen Goed idee van de luierpakjes, je kan er maar beter teveel hebben dan te weinig natuurlijk.
@dancinglady, kan me voorstellen dat je het lastig vind maar is het vanavond? Dan zou ik gewoon gaan namelijk want dat is sowieso niet onder werktijd. ik heb trouwens vnv ook een bruiloft
@ bamjolan: wat super nieuws. echt top meid het is je gegunt. geniet er lekker van nu. @xanado: lekker rustig aan doen meid. gefeliciteerd met de 15 weken. @mieke: balen dat de badkamer niet gaat zoals je wilt. hier gaat het weer wat beterder. gisteren gewerkt en had als ik moest tillen (werk in de zorg) steken in mn buik. vond het een beetje engmaar het was als ik even rustig aan deed ook zo weer over. hebben jullie dit ook wel eens. ga zo eens even wat doen in huis.heb zin om echt van alles weg te gooien. dus vuilniszak mee en het huis eens rond. spullen die ik neit gebruik direct weg. vanmiddag komt mn vriendin en gaan we het behang in de babykamer eraf halen. met zn tweeen gaat dat toch sneller en is gezelliger.
Heee hoi allemaal... Zooo heb vanmorgen een aantal dingen gedaan: eerst even de bank gebeld om mijn pinpas te blokkeren.. jaja.. kben em weer es kwijt...! Toen even verder geslapen... Ik heb dus bijna niet geslapen vannacht.. Khad een hoofdpijn! Paracetamol genomen en toen werd het beter... maar toen moest ik steeds plassen.. Ben wel een stuk of 8 keer geweest.. zucht.. Ik ben ook weer afgevallen zag ik vanmorgen op de weegschaal.. Ik weeg nu 69.6 kg... Ik dacht dat je aankwam met zwanger zijn Vandaag hebben we een rustdag ingelast @Bam - Wat een goed nieuws meid! Gefeliciteerd! @Kitty - Beterschap meid... Ik denk dat je een griepje onder de leden hebt... maar gelukkig is je vriend er om je te helpen... Er was nog iemand ziekies... weet niet meer wie... maar beterschap!
@ Bam: joehoeeee! Wat geweldig nieuws! Nu lekker genieten van deze positieve berichten! Ik word er helemaal blij van..... Meiden, dank voor de tips omtrent babykleertjes! Zal nu even wat eten, krijg trek. Tot later!
Bedankt dames! Ben erg gelukkig nu met di nieuws! Zei al tegen de gyn dat ik me zo zorgen heb gemaakt om de baby, dat kon ze zich ook goed voorstellen. Wat een weer vandaag zeg, regen regen regen!