@Hartewens, een fijne vakantie! Lekker genieten en uitrusten hoor! Ik ga even de hot op, dus jullie zien me later wel weer verschijnen! Fijne middag.
ff snel.. @Kitty: klinkt echt als een buikgriepje.mooi kalm aan doen jij! Beterschap! @Bamjolan: Wat een fantastisch nieuws! Super! Wat ga je nu doen met je werk? Nog een weekje thuisblijven en dan weer aan de slag? @All: Ikke vandaag ook alweer 15 weken! Gaat het opeens snel he, als je die eerste 12 gepasseerd bent? Ben wel nog steeeeeeeeds aan het hoesten en snuffen en had vanmorgen weer een migraine-aanval. Komt vast van de verkoudheid Maar verder gaat het gelukkig best Knuffels! Tezzz
Bamjolan wat een super goed nieuws, Gefeliciteerd!!! Hartewens, fijne vakantie en lekker genieten! Alle meiden die ziek zijn, beterschap gewenst en laat jullie maar even lekker verwennen! Hier gaat het redelijk, erg moe en laatste dagen meer misselijk maar ik mag nie klagen. heb bij tillen of gekke beweging ook steekjes in mijn buik en liezen dus doe daar nu even rustig mee aan.
Heee allemaal..was ik nog ff.. dames met een mijlpaal: van harte gefeliciteerd! Ik ga even met dochterlief schoenen kijken en daarna mag ze even rijden op de pony van een vriendin van me..Geen idee hoe laat we terug zijn... Maar dat zien we vanzelf Toch?! Tis hier immers nog mooi weer en daar gaan we nog maar ff van genieten...
@bamjolan, super zeg! eindelijk goed nieuws. iedereen die weer een magische grens heeft bereikt gefeliciteerd! iedereen die zich rot voelt beterschap... de auto voor de keuring geweest en gelukkig goedgekeurd fieuw *veegt zweet van mijn voorhoofd*
Vaaf nu ga ik zeker weten genieten! Er is heel wat last van mijn schouders afgevallen! Ik ga zoiezo overleggen met de bedrijfsarts om te starten met 2 uurtjes per dag, en dan aankijken hoe t gaat! Desnoods de week erop gewoon weer 4 uur!
@Bamjolan: Super, wat fijn nieuws! . Geniet ze! Princess jij was al helemaal op de hoogte maar nu ook voor jullie: Ik ben vanmiddag geweest voor de echo en alles was goed! JIPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Echt een opluchting, ik was behoorlijk gestressd vanochtend! De beste man die de echo uitvoerde nam er flink de tijd voor en heeft een mooi rijtje van foto's uitgeprint! Wat heel grappig en bijzonder was om te zien: Het kindje lag er allereerst Super stil bij, maar dan wel met een goed kloppend hartje. Maar toen gaf hij een paar porren met het echoapparaat en toen zag je het kindje ineens heel actief zwaaien met armen en benen en koppeltje duikelen, zooooo leuk om te zien! Ik kan nog haast niet geloven dat het ons kindje is, zo wonderlijk! Het kindje was nu 2 dagen ouder dan de vorige berekening, dus zit ik nu precies op 12 wk. Meteen mijn eerste mijlpaal! Ter viering met vriendlief een taartje naderhand gegeten Ik zal later verder reageren op jullie. Nu even wat echo foto's plaatsen in t album en dan uitrusten & genieten van deze slopende maar geweldige dag!
Hihi.. Ik lees hier een paar pagina's terug dat er luiertruitjes gekocht moeten worden, maar wat zijn dat ?.. Rompertjes ? of gewoon truitjes ? haha.. Zelfs na 2 kids weet ik het echt niet. Ik heb bij de kids alleen rompertjes en pakjes (truitje & broekje) + sokjes gekocht. :
Bleu, dat weet ik eigenlijk ook niet... Hartewens ik wens je een hele fijne vakantie! Tezzz gefeliciteerd met je 15 weken mijlpaal. Dreamerfly wat fijn dat je een goede echo had en de foto's zijn ook mooi. Wij hadden dit bruiloftsfeest 's middags. We zijn naar het stadhuis en de kerkdienst geweest en het feest zelf houden ze met de familie. Het was een mooie bruiloft en ik ben blij dat we erbij konden zijn. Toen we onderweg naar huis waren werd ik gebeld door de bedrijfsarts, had daarvoor geen telefoon aan staan. Toch zeiden ze niet dat er al eerder gebeld was ofzo, dus het is allemaal goed gegaan. Ik heb afgesproken elke dag weer 2 of 3 uurtjes te gaan werken. Daar kan ik voorlopig wel mee leven, want meer zie ik nog niet zitten.