Op de lijst (vd Hema) staat luiertruitjes/t-shirts met drukknoopjes, klinkt idd als een rompertje @Dreamerfly: Mooie foto's!
hello lady's! Heb eindelijk mijn stekker gevonden van mijn fotocamera! Nu eens even proberen om een foto in mijn album te zetten! x
pfff wat een gedoe! Ben ik blij dat ik eindelijk die verrekte kabel gevonden heb zijn de plaatjes te groot. Heb ze kleiner gemaakt maar het lukt gewoon niet!ga ef lekker bankhangen en probeer het morgen nog eens! doeidoei
Balen! Je kan foto's verkleinen met paint of via deze site. Zo er ging vanavond een vliegtuig hier over, normaal niet zo onder de indruk van een vliegtuigje haha maar deze cirkelde toch wel 4 keer rond, over alleen onze wijk. En heel laag ook! Leek op een passagiersvliegtuig. Ik krijg er altijd de kriebels van haha Nu is er wel Taptoe in Delft dus dat zou er ook nog mee te maken kunnen hebben of hij kon nog niet landden op Rotterdam Airport.
wow bamjolan dan ga je wel effe nadenken jah. wij wonen hier dicht bij de duitse grens kwamen er een keer een stuk of 8 straaljagers in formatie over vliegen. dan schrik je ook wel even. was even popstars aan het kijken, wat heb ik een hekel aan die mensen die drenthe zo ten schande maken. andere nederlanders zullen door zulke programma's steeds meer gaaan denken dat drenthen DOM zijn. haha kameraad van ons was eens in amsterdam in een winkel en wou een spel voor de computer kopen. zegt die verkoper waar komen jullie vandaan. die kameraad drenthe.. waarop die verkoper antwoord maar das voor de computer hoor.. hebben jullie daar wel computers en internet dan?
daar zit ik dan. Twee uur snachts..last van zuurbranden in me keel. Al wat gegegeten en gedronken maar het helpt niets. Voel me nu alleen maar misselijker. Gespannen buik...ligt dus niet lekker. Nouja heb even tijd alles door te lezen hier. xxx bamjolan wat fijn dat je wat meer kan genieten maar niet teveel tegelijk. Duimeland in Delft is trouwens erg leuk. Ze hebben nu een actie voor kinderwagens. Met een bon om daar te besteden extra. Over kleertjes gesproken...misschien omdat wij de eerste zijn bij vrienden en fam. Maar bij ons komt alles vanzelf aanwaaien. Men..., ons kind komt straks om in de spullen.
hey ladies. Hier nog steeds ziek Ben al lekker afgevallen...grrrrrr Morgen zouden we naar 2 verjaardagen gaan, gaat dus niet door. Hoop dat alles goed gaat bij jullie. xxx
Goeiemorgen meiden! Er vroeg hier iemand we het etospakket al had, ik heb de bon binnen dus ga hem vandaag ophalen @Chrissie, jeetje wat vervelend meid dat je midden in de nacht daar zo'n last van hebt. Heb gehoord dat vla eten helpt Hoop dat je nog een beetje bij geslapen hebt. @mamakitty, pff al 2 kilo afgevallen das niet best zeg. Laat je maar lekker verwennen! Zo heb dit weekend een feestweekend, gisteravond een bruiloft en vandaag weer een feestje Dus zal er niet veel zijn vandaag.
Morguh dames! Chrissie vervelend zeg dat je zo last hebt van maagzuur, bah! Heb je nog een beetje kunnen slapen meid? Duimeland is idd heel leuk, binnenkort wil ik toch even een leuk eerste pakje kopen haha mn moeder woont er vlakbij Mamakitty, sterkte meis, vervelend dat we bijna allemaal zo kampen met die vreselijke kwaaltjes! Ik kom net van toilet, ben weer veel prut verloren, beetje bruin/rose van kleur dus ik hoop dat dit het laatste was! Aangezien ze zei dat alles bijna weg was
he meiden, Zo hier weer terug van vakantie. De eerste week niet heel geweldig weer op t weekend na, kwamen we die vrijdag thuis gelijk nog wat geboelt, zaten we lekker in 10 pers vilaa met sauna en bubbelbad............was t enige wat ze nog hadden, hahaha nou niet verkeerd, en super weer afgelopen week! Nu nog een week vakanbtie, helaas nu met wat minder weer, blijven deze week denk maar thuis, zon gesleep steeds. We gaan aan Mano's kamer beginnen, we hebben m al leeggehaald, vandaag verf enzo kopen! En van de week even naar de stad voor kleding, pas nu echt mijn gewone broeken niet meer, met stiekje ertussen werkt ook niet meer, en die van vorige keer pas ik niet meer, was toen nl dikker vanaf t begin, ben na mano hoop afgevallen. Heb niet bijgelezen waren zoveel pagina's Hoopp dat alles goed gaat bij iedereen....... Bamjolan, hoe is t bij jou, is t bloeden al gestopt ondertussen! Hoop dat er nog een hoop mooie echo's geweest zijn en hoop hartjes gehoord. Ga er snel vandoor, fijne dag! lieffs
Ooh wat een heerlijk vakantie Radna! Lekker zeg dat wil ik ook wel! T enige dat ze hadden? Hmmm geen nee tegen zeggen natuurlijk hahha
Hallo meiden, Nou voor alle meiden die ziekjes zijn, veel beterschap. Hier gaat alles goed, ook ik heb de laatste tijd veel last van zuurbranden, vreselijk. Ik drink dan melk, dat wil wel helpen. Vandaag is wuppie 13 WK jippie, op naar de 14. Nog anderhalve week dan mogen we weer naar de vk, ben heel benieuwd als die zich dan laat horen. Fijne dag meiden, ik ga nog ff aan het werk achter de computer, met dit vieze weer lekker binnen blijven in mijn huispak, sloffen aan.
hallo allemaal, @ radna: hey buddy,weer van vakantie. dacht al zoiets omdat je op mn site had gereageerd. maar had je hier nog niet gezien. lekker nog even vakantie. ja erg jammer dat het weer niet zo best is. @bamjolan: hopen dat dit het laatste was. zou mooi wezen. @snoopy: nee heb nog niks binnen gehad van de etos. heb het wel aangevraagd. wel leuk, ben zo nieuwsgierig wat er allemaal in zit. @mamamitty: sterkte meid. doe rustig aan. beterschap. @chrissie: gadsie. maar mag je geen rennie nemen dan? ow zijn die niet goed. gelukkig heb ik er nog geen last van. hoop dat je nog wel een beetje hebt kunnen slapen anders ben je zo brak overdag lijkt me. hier gaat alles wel oke. gisteren nog even druk geweest in de babykamer,maar pfff wat een kl*te behang. het gaat er niet zo makkelijk af. zijn ook meerdere lagen. rustig aan en dan komt het vast goed. haha. gaan jullie vandaag nog wat leuks doen?