Goedemiddag allemaal, Wat een heerlijke zondag is het. Het is echt prachtig weer en ik ga straks lekker even van het zonnetje genieten. Vandaag alweer 16 weken! Ik vind het echt superhard gaan. Ik ben al die weken goed misselijk geweest. Ik heb gelezen dat de HCG vanaf 16 weken bijna weg is. Ik hoop dat de misselijkheid dan ook weggaat. Dat zou echt al veel schelen. De verkoudheid is ook zo goed als weg, dus mij hoor je niet meer klagen. Vannacht lag ik op mijn buik en had een vreemd gevoel in mijn buik. Het leek alsof er veel bubbeltjes aan de binnenkant van mijn buik naar boven liepen. Herkent iemand dit? Ik ben wel benieuwd wat dit kan zijn. Voor de dames die net als ik nog veel moeten kopen. Ik was gister bij de Prenatal aan het kijken voor een kinderwagen. Zij vertelde mij dat als ik rond de 24e spullen kom kopen dat je 20% korting krijgt. Je krijgt dit niet in geld betaald, maar in waardebonnen. Ik ga kijken wat ik wil hebben en ga daar samen met vriendlief in de rij staan. Als hij eerst betaald, dan betaal ik daarna met de waardebonnen. Ik vind het een goede deal en het scheelt toch behoorlijk veel geld. Mocht het onverhoopt niet goed gaan tijdens de zwangerschap, dan kan je het kosteloos terugbrengen. Ik wil ook graag weten wat het wordt. Nog 4 weekjes wachten en dan is het zover! Ik heb altijd gezegd dat het mij niet uitmaakt wat het wordt. Ik was eerst heel erg jongens georienteerd. Wij weten namelijk al 1 1/2 jaar de jongensnaam. Nu wij ook een meisjesnaam hebben ben ik ineens heel erg meisjes georienteerd. Eerst pakte ik alle jongens dingen in de winkel om te kijken en nu zijn dat de meisjesspullen. Mijn mannetje wil heel graag een jongen en ik zou een meisje leuk vinden. Uiteindelijk maakt het ook niets uit, als het maar gezond is. Ik ben in elk geval wel erg benieuwd! @mamakitty; wat vervelend dat je ziek bent. Ik hoop dat je nu al aan de beterende hand bent. Beterschap! @ Bamjolan; Wat een goed nieuws! Ik hoop dat je nu onbezorgd de zwangerschap kan voortzetten. @ Klavertje: Gefeliciteerd jij ook 16 weken. Wat gaat het hard he. Ik heb even jouw buikfoto's zitten bekijken en wat heb jij al een mooie buik! Bij mij is nog niets te zien. Ik denk dat mijn buik nu nog iets kleiner is, dan jouw buik met 10 weken. Ik hoop dat het bij mij uiteindelijk ook een beetje zichtbaar gaat worden. Jij kan er al mee pronken, ik helaas nog niet. Wat jammer dat je toch niet op vakantie gaat. Ik snap het wel helemaal. Risico nemen is natuurlijk uitgesloten. En nu kan je je lekker gaan richten op de babykamer. Dat is ook erg leuk. Succes morgen met de geslachtsbepaling! Spannend hoor. Allemaal een fijne zondag! Liefs, Broddels
Broddels je banner zegt nog geen 16 weken, maar omdat jij het wel zegt, gefeliciteerd met je mijlpaal! Klavertje ook gefeliciteerd met de 16 weken mijlpaal en een mooi buikje hoor Majo en Florida gefeliciteerd met de 15 weken mijlpaal. Chrissie gefeliciteerd met de 14 weken mijlpaal en alvast veel plezier in euro disney woensdag! Ik zou ook wel willen Lynnami veel succes vrijdag bij de gyn. Hopelijk kan je zien wat het wordt. Tezzz inderdaad ik vergeet ook de helft van de boodschappen. Ik wil het liefst zo snel mogelijk de supermarkt weer uit! Kitty ik ben blij dat je je weer ietsje beter voelt. Hopelijk voel je je snel weer goed. Beterschap! Verder wens ik iedereen een hele fijne zondag. Hier is het lekker weer. Zonnig maar niet te warm.
Hoi Meiden, Even een naar berichtje tussendoor.... Heb afgelopen woensdag mijn termijn echo gehad... had geen reden om te vermoeden dat er iets niet in orde zou zijn, daarom kwam de klap nog harder aan denk ik... Het beebje was na de laatste echo gestopt met groeien en het hartje klopte niet meer... alsof de grond onder je voeten verdwijnt. Morgen heb ik een 'intake' voor curretage, omdat er vanzelf niets gebeurt. Heb zojuist alle zwangerschaps/baby dingetjes even op een 'wacht' plekje gelegd om zo even alles op een rijtje te zetten en een plekje te geven. Desondanks wens ik jullie een super fijne zwangerschap toe en natuurlijk kom ik vooral ergens in maart naar dit topic om prachtige baby foto's spotten
ah neeeeeeeeeeeeee mouse! Wat een ontzettend verdrietig bericht! Heeeeeel veeeeel sterkte meid! hele dikke knuf vanaf hier!
Oh nee Mouse, wat erg voor je! Heel veel sterkte meid! Ik hoop dat jullie snel weer in blijde verwachting zijn.
@Lieve Mouse - Meid... wat een schok zal dit voor jullie zijn... wat een verdriet! En ja.. ik kan me heel goed voorstellen dat de grond onder je voeten vandaan lijkt te glijden! Heel veel sterkte meid! Neem wel de tijd he om dit te verwerken... Het is immers niet zomaar iets meis... In gedachten ben ik bij jullie! Staat de curretage ook voor morgen gepland? Heel veel succes morgen bij de intake alvast!
Ik heb momenteel geen zin en energie om te reageren, maar las net ff snel van Mouse... VreselijK! Ik dacht dat we dit soort berichten nu wel gehad hadden...maar nee. Oh meis, wat vind ik dit KUT voor je! Heel veel sterkte meissie! DIKKE VETTE MEGA KNUFFEL!
O jeetje Mouse, wat afschuwelijk! Heel veel sterkte en neem de tijd om dit een plekje te geven. Dikke knuffel......
@ Mouse; Heel veel sterkte meid, had eigenlijk geen slechte berichten meer verwacht maar ik denk aan je!
@Kitty... is logisch meis... Je moet even herstellen en even goed... Ben je strakkies weer fit! Ik ben hier trouwens ook lang niet fit... Ik ben ontzettend moe! Echt heeel erg moe... Ga zo mijn bedje in ook... En heb steeds een hoofdpijn...!