Ja ik heb het hemproberen uit te leggen maar hij luisterde gewoon niet. Maar ja wat je zegt miss voel ik me over 2 maanden wel weer veel beter. Maar waar het mij om gaat is dat een UWV arts wel moet luisteren.
@Lynami,pfff kan me voorstellen dat je die warmte nu wel zat bent dat was ik ook na 3 weken 35 graden afgelopen vakantie en jij zit er dan dagelijks in. @muppie, balen dat je zo beroerd slaapt, je hebt dan gewoon geen energie meer. Hoop dat het gauw over gaat. @mamakitty, dat heb ik ook altijd met buikgriep dan denk je het gaat wel weer maar nee, ben erg benieuwd morgen naar je echo @xanado, vervelend dat er niet echt naar je geluisterd werd Rustig aan doen hoor en naar je lichaam luisteren! jeeeeeee vandaag alweer 16 weken En vandaag is MvM voor het laatst geweest om de flessen op te halen, en vind het stiekum niet erg was het nu wel een beetje zat maar ja voor het goede doel he
Daar heb je ook gelijk in! Maar ik neem aan dat hij niet nu al kan beslissen dat je dán weer aan het werk moet. Als je tegen die tijd nog steeds zo'n last hebt van je rug dan MOET hij daar toch wel wat mee doen? Vervelend dat je afhankelijk van zulke lui bent hoor. Je weet immers zelf altijd het beste wat je wel/niet aankan toch... Sterkte ermee!
dank je wel allemaal, ik kijk het ook lekker aan. Als het over 2 maanden niet gaat ga ik echt niet werken dan kan het UWV echt hoog en laag springen maar de baby en ik zijn belangrijker dan me werk.
Das de pech met het UWV.....ze MOETEN je weer aan het werk krijgen......als ze ook maar denken dat jij misschien zou kunnen werken, gaan ze het al proberen.....want sja, jij kost het rijk immers geld. Hoe lullig ook. Ik heb zelf enorme problemen gehad met het UWV toen ik zwanger was van mijn dochter, maar daar heb ik al eerder over verteld. En hoe lullig het ook klinkt.....als zij zeggen dat jij MOET werken, dan MOET je. Wat je wel kunt doen is bezwaar aantekenen en hopen dat je vk/gyn iets wil ondertekenen dat jij echt niet mag/kunt werken, dan sta je sterker.
Juust! ff 2 daagjes werken en dan hoppppppaaaaa weer ziek thuis......voor je weer naar t uwv moet weer één of 2 daagjes en weer ziek...
Ach en als het wel een beetje wil met werken dan kan je dat wel beter doen hoor.. Thuiszitten is ook niet alles... Wordt je wereldje ook wel erg klein van...
Hahah dat zou ook een oplossing zijn maar ik wacht eerst even deze 2 maanden af en misschien dat ik me straks wel weer beter voel en dan ga ik ook gewoon weer werken. Alleen ik heb het nadeel dat ik via een uitzendbureua werk dus niet makkelijk kan zeggen werken zo niet weer ziek. Want voor dat ze eens werk voor me hebben kan het ook nog een maand duren want wie neemt er tegen die tijd een zwangere vrouw aan dei nog 3 maanden moet.
Xan, das ook weer zo ja. Gelukkig werk ik niet, zal nooit in de problemen komen hiermee Ik werk al niet meer sinds dat ik zwanger was van dochterlief......maar ook doordat ik niet kan werken. Teveel rug- en bekkenklachten. Ik hoop dat ik als beebje naar school gaat straks en ik heb kunnen werken aan mijn rug- en bekkenproblemen, dat ik dan MAYBE parttime kan werken.......tegen die tijd eens kijken. maar tot beebje naar school gaat blijf ik sowieso thuis.
Hoi meiden, Hier ff pauze. Nog een half dagje werken en dan weer een dagje vrij. Heerlijk. Hier alles goed, zuurbranden gaat gelukkig al beter en buikje groeit behoorlijk hard. In de 14 wk alweer nu begint het op te schieten. Zo maar weer aan het werk en dan vanavond lekker rustig aan doen.
@Xan - das dan idd wel een nadeel dat je via een uitzendbureau werkt... En als je dan niet werkt heb je geen inkomen natuurlijk... tenminste.. alleen ww..
Kitty en ......?....... (wie was die andere ook weer... oooh stom van me....!)... maar in ieder geval... VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE MIJLPAAL 16 WEKEN!
@mamakitty Nou je mag blij zijn dat je die problemen niet heb hoor, ik had ze liever ook niet gehad. Maar ik wil na me bevalling sávonds gaan werken voor een extra zakcentje en misschien tegen de tijd dat het naar school gaat weer overdag.
Ik heb ze gelukkig ook niet... Ik weet alleen niet of ik bij de WAO ook moet melden dat ik zwanger ben en of ik dan ook zwangerschapsverlof krijg ofzo... Liever heb ik het niet want ik heb alles net weer goed lopend... Is het straks weer een zooitje... want ze kunnen niets goed doen daar bij het UWV en het duurt allemaal een eeuwigheid voordat je weer geld krijgt en het allemaal goed loopt...
ja klopt ik las het net hihi maar zit even geschokt op mn stoel ik was even terug aan het lezen en las het verdrietige nieuws van mouse meissie jij en je mannetje heel veel sterkte de komende tijd. en een hele dikke knuffff
Is ook idd heel erg van Mouse... Eigenlijk verwacht je het nu niet meer he... maar je ziet het kan nog altijd... Laten we maar hopen dat we geen slecht nieuws meer krijgen hier... Gewoon allemaal gezonde beebjes!