Hmm nee zou ik niet willen...dan zie ik mijn vriend niet of nauwelijks, dus voor mij is het alleen overdag (smorgens) te doen....mja, das nog 4 a 5 jaar weg, dus...
JUUST! Twigger, jij ook gefeli he met de 16 weken! Trouwens erg benieuwd of ze het bij Klavertje gaan zien, het geslacht op de echo vanaaf! Wij mogen lekker morgen!
Hoi allemaal, Ben weer terug van vakantie en heb me door tientallen pagina's met jullie verhalen geworsteld; wat is er weer veel gebeurd. Hier gaat alles goed; nog wel erg moe ondanks de heerlijke relaxte vakantie. We waren in Egypte en het was nogal warm (45 graden!) maar wel heerlijk uitgerust. Ben niet in de zon gegaan en heb steeds met factor 50 gesmeerd maar helaas toch een kleine pigmentvlek op mn voorhoofd (gggrrrr.) Vanmiddag weer naar de VK, dus ben benieuwd. Voor de vakantie 2 echo's gehad; 1 termijn en de NT meting maar van de laatste nog geen uitslag gekregen. Vind het wel vreemd want ik had afgesproken dat ze gewoon mobiel konden bellen tijdens de vakantie. Anyway, ik zal het vanmiddag misschien wel horen. liefs, Liz
welcome back. Mooi dat je zo genoten hebt van je vakantie..al was het idd wel erg warm zeg.... Ik denk dat je de uitslag bij de vk vanmiddag wel krijgt...net zo makkelijk en vaak hebben ze geen tijd om te bellen...ze zijn erg druk
hallo meiden, Ik las net het berichtje van Mouse..wat sneu! Mouse:heel veel sterkte gewenst!dit verwacht je toch helemaal niet? hier gaat alle ok,ben vanmorgen weer aan het werk gegaan na 3 weken vakantie! was wel weer gezellig! vanavond een avonddienst,en dan ben ik alweer 2 dagen vrij...heerlijk! verder gaat het met iedereen goed? liefs,
Zo mijn bedrijfsarts heeft gebeld over hoe nu verder. Wil dolgraag weer iets gaan doen namelijk! We hebben afgesproken ABSOLUUT geen zwaar werk! En 3 dagen opstart niveau op maandag, woensdag en vrijdag. Ze zei dan heb je steeds 1 dag er tussen om thuis even bij te komen! En dan over 6 weken weer een afspraak bij dr hoe t gaat! Dan ben ik alweer 20 weken zwanger en hoef ik nog maar 12 weken daar te werken want dan stopt mijn contract namelijk. UWV heeft me niet eens gebeld! Die zouden nl bellen tussen 10 en 12! Volgens mij krijg ik ook bruikgriep OF mn yoghurt met vezels werken goed op de nuchtere maag ahha ben alweer 2x geweest!
Seom en Liz welcome back! Snoop jou had ik nog niet gefeliciteerd met je 16 weken, dus bij deze! Kitty wat vervelend dat je toch nog ziek bent. Beterschap en hopelijk is het nu wel snel over. Veel succes morgen met de echo! Ik duim dat ze kunnen zien wat het is.
hmmm bamjolan hopelijk krijg jij niet ook buikgriep... Wish we lopen elkaar steeds net mis op het forum he.
Bam, wat mooi zeg..idd 1 dag ertussen om uit te rusten lijkt me super voor je! Als je maar rustig aan doet he en niet zelf teveel willen Danicinglady...thanx! Ja, buikgriep kan lang aanhouden...helaas. En..vriendlief heeft er sinds gister ook al wat last van, dus ik hoop dat het bij hem niet zo erg word en dat het mijn dochter bespaard blijft!
@Mamakitty: hoe gaat het trouwens met je dochter? Je maakte je toch zorgen over haar brilletje en de reactie van de klas?
Niks aant handje! Er is nog een meisje die En bril EN pleister op een oogje heeft. Mijn dochter heeft alleen bril op. Pleister doe ik thuis. Al heeft ze al wel 3x ruzie gehad met 3 verschillende jongetjes hihi Maar niet om dr uiterlijk ofzo gelukkig...... *thanx for asking! Lief!* Zie trouwens dat je bijna aan de NT-meting toe bent.. (19de) spannend hoor. Suc6 vast he! Bij ons was kans 1 op 5000.
haha, met jongetjes nog wel! Pittig dingetje zo te horen die redt zichzelf wel! Gelukkig weer een geruststelling voor moeders. En bedankt, ik maak me er eigenlijk geen zorgen om, maar heb wel heel veel zin om ons ukje weer te zien Krijg de uitslag pas 10 dgn later, mss dat ik tegen die tijd ff ga zenuwen, maar heb er iig geen medische reden voor.
Uhm ja pittig is ze wel, altijd al geweest Geen zorgen maken ook joh. Tis een hele leuke echo. Ze bekijken je kindje echt van voor naar achter....zo leuk! Ze checken hem/haar heel goed, is erg leuk om te zien! Waar in brabant woon je?
Tuurlijk! Is ook altijd leuk een echo. Wij morgenavond he, weten we misschien het geslacht ook! Ik woon in Werkendam, dichtbij Gorinchem.
Jaaah, spannend joh! Ga voor je duimen enne wel komen vertellen hè, want ik ben ook nieuwsgierig! Ik kom regelmatig 'langs' werkendam, hihi, als ik in de file sta naar Utrecht