Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Geeft niets! Je moet doen wat fijn voor jou voelt!
    Ik wens je een goede zwangerschap en bevalling toe en laat nog eens wat vanje horen he!
    Doei!

2. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    goeeeeeeeeeie morgen meiden

owwwwwwwwwwww mamakitty spannendddddddddd
    doen ze dat daar al met 16 weken gaaf man
    hier pas met 18 weken :( k moet nog 2 weken wachten grrrrrr
    maar laat je het ons weten of hou je t voor jezelf ?

verder alles goed met iedereen ?
    hier gaat t super, druk druk druk
    maar van de kwaaltjes geen last
    heb ook niet veel last gehad gelukkig
    2x gespogen dus mag niet klagen
    zo ik ga maar weer eens werken

fijne dag allemaal
    knufffffffff

3. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Hey hey
    ja ik kom het vanaaf vertellen hoor! Tuuuuuurlijk!
    Ah nog 2 weekjes wachten joh,. weet jij t ook ;)
    Ik ben nog steeds doodmoe, denk dat dat een kwaal is waar ik de hele zwangerschap last van zal hebben en heb nog wat last van mijn buikgriepje......maar word al minder.
    Werkze!

4. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    Hey allemaal,

Allereerst het leeft! Haha dat vind ik altijd het fijnst om te weten.
    2. het geslacht was absoluut te zien, maar....
    ons kindje was erg druk dus lag er elke keer iets voor. Een voet, een been, de navelstreng.
    Ze heeft dus nog niet goed kunnen zien wat het is.
    Ze zegt te twijfelen tussen 60% het ene geslacht, 40% het andere. Maar omdat het niet goed lag en er elke keer wat voor lag kon ze het niet met zekerheid zeggen. Dus mogen we een donderdag terugkomen en gaat ze nog een keer kijken.
    In de hoop dat het kindje dan anders ligt en het beter te zien is.
    Maar het geslacht is absoluut goed zichtbaar met 16 wken.
    We hebben wel 3 streepjes gezien, van bovenaf maar het zou dus ook kunnen zijn dat het piemeltje plat ligt. Dus dan zijn het ook 3 streepjes. Ze had er graag tegenaan gekeken dan was het beter zichtbaar geweest. haha.
    Dus een eigenwijs speels kindje volgens haar.
    Kan je nagaan nu al.

Verder hebben we een dvdtje meegekregen van de zoekactie. Waarop o.a de hartslag staat.
    En we hebben een half uur tegen een voet aan zitten kijken dus die hebben we ook op de foto. :D

Ze heeft de vingertjes en teentjes geteld. 5 per voet en hand. :)
    Het ruggegraatje gezien, de ribbetjes en het hartje natuurlijk. Verder heeft ze het gezichtje laten zien, het kindje was toen vruchtwater aan het drinken. Een heel grappig gezicht, mondje op en weer dicht.
    Oh ja en het had geregeld zijn duimpje in de mond.

Dus op naar een donderdagavond. En anders mogen we kostenloos terugkomen net zolang tot ze het gevonden heeft :)

5. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Dames met de afspraken, veel plezier!

Ik wil ook weten wat het word! Ben zo benieuwd! :D

6. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

matig ik kan gewoon nergens de foto's verkleinen.
    Ook niet ergens anders op de computer.
    Hij staat dus weer op mijn website mijn buikenfoto.
    xx

7. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Klavertje, gelukkig was alles goed, maakte me al zorgen....
    Maar ze denkt dus aan een zoon begrijp ik? Maar ze weet het niet echt zeker.......spannend hoor.
    Weet je al wanneer je terug gaat?

Ik ben me toch zenuwlappig voor vanaaf hihi.....
    Raar bij dochterlief droomde ik alleen over meisjes, keek alleen naar meiden kleertjes, voelde dat het een meid was en met 24 weken kreeg ik gelijk....
    Maar nu....ik heb niets geen gevoel..ja ik DENK een meid, maar das misschien omdat mijn lichte voorkeur daar naar toe gaat maar das meer voor mijn dochter....heel vaag.....vannacht droomde dat ik kleertjes kocht, maar iets in het rood, en dat kan voor beide...zo irritant hihi...ik wil het weten! ;)

8. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    verkleinen in paint
    Maarruh mooi lief buukske hoor!

9. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    Nou we weten dus niet waar ze aan denkt! Eerst was het een meisje maar later kwam ze daar weer op terug. Ze heeft dus wel een idee maar durft het niet te zeggen. Een donderdagavond gaan we terug.

Jij veel suc6 met jou pretecho, enne het geslacht is echt wel te zien hoor! Ik hoop voor jou niet op zo'n eigenwijze baby als wij. :)

10. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Oh als hij/zij een beetje op mij en mijn dochter lijkt.............. zien wij ook niets ;) haha
    Maar gut wat spannend!
    Maar ga je DEZE donderdag terug dan? Want je zegt EEN donderdag, maar is dat dan overmorgen?

Nog 9,5 uur! :) :p

11. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Trouwens mijn meisje heeft een vriendje op school!
    Een jongetje. Heel lief mannetje. Heeeeeel verlegen ventje is het. Maar mijn meisje trekt hem eruit.
    Super om te zien!
    Vorige week had ze het al steeds over hem, dat ze samen buiten hadden gespeeld en schelpjes hadden gezocht voor mij...en maandag was ze erg teleurgesteld, want hij was nog met vakantie had de juf gezegd.
    Vanmorgen komen we binnen, zag ze hem staan en helemaal happy! HIJ IS TERUG! En ging meteen naar hem toe. Gingen ze samen puzzels maken.
    Dus ik naar de hjuf en zeg; hebben we een koppeltje? Zegt ze; ja leuk he, het klikte vorige week ineens zo goed tussen die 2 toen ze buiten speelden samen en sindsdien zijn ze vriendjes!
    Ik ben zo blij! Mijn meisje heeft een vriendje gemaakt op school!

12. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    Ja overmorgen! hihi :D

13. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Nou hoop ik dat het overmorgen te zien is meid!

14. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    @Klavertje; hihi, wat vervelend, moet je donderdag wéér naar de kleine gaan kijken :) geintje hoor, kan me voorstellen dat je het graag had willen weten gisteren, maar zo te lezen hebben jullie je aardig vermaakt. Ik hoop voor je dat jullie beebje er beter voor gaat liggen donderdag!

@Mamakitty; wat schattig van je dochter! Leuk dat ze al een vriendje heeft. Enne.... spannend! Hihi, aan t eind van de dag weet je waarschijnlijk wat het gaat worden! Hoop voor je dat jouw beebje netjes stil blijft liggen zodat je het te zien is ;)

Hier gaat het redelijk goed! Ben nu 3 dgn vd emesafene af en heb nog steeds niet overgeven :D helaas wel kokhalzen en misselijkheid, maar dit is niet meer continue, maar met vlagen. Dusss ben helemaal happy!

15. liz79

liz79 Lid

2 mei 2008
    24
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi allemaal,

Alles goed met iedereen vandaag? Hoop dat de buikgriepjes verdwenen zijn...!

@ Wish; Egypte is inderdaad leuk en warm. We waren bij de Rode Zee want mijn vriend duikt graag en dat kan daar perfect. Ik vond het [prima uit te houden maar voorlopig gaan we er niet meer heen want het is niet echt een land voor kleine kinderen, laat staan baby's.

Gisteren bij de verloskundige geweest en het was een bliksembezoek. Alleen even bloeddruk meten en even aan mn buik voelen; baarmoeder was flink gegroeid al. Toen hartje gehoord (nou echt 5 seconden en niet meer!) Gelukkig heb ik een Angelsounds anders was ik zwaar teleuergesteld geweest!

De Nekplooi meting uitslag weet ik nog steeds niet. Ze zouden gisteren middag bellen maar ik heb niks gehoord; vind het wel slordig hoor. Ik weet dat ze het druk hebben maar heb die echo 3 weken geleden gehad en een maand geleden bloed geprikt. Snap niet dat het allemaal zo lang moet duren.

Als ik onredelijk ben zeggen jullie het maar hoor!

Leuk dat jullie al naar het geslacht kunnen kijken; ik kan ook niet wachten.
    @ Kitty; ik zal voor je duimen!
    @ Klavertje; nog even geduld meid; maar wel weer een extra echo!

16. Dreamerfly

Dreamerfly Bekend lid

23 mrt 2008
    693
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Hulpverlener
    Noord-Groningen
    Nou mensen, mogen jullie wel trots op mij zijn, 20 pagina's zo'n beetje doorgewerkt haha. Ik kon de energie eerlijk gezegd niet eerder opbrengen.

@Majo: Mooie echo foto's zeg!
    @Klavertje: Al begonnen aan de babykamer?:) Hebben jullie een bepaald thema? Wat fijn een mooie en goede echo! Dus nog even in spanning voor jullie wat het wordt, hopenlijk horen jullie het donderdag! :D
    @Princess: Jij ook al zo'n snurkerige man ;)(ik wordt daar echt kriegelig van) En leuk zeg strakjes weer een echo, je kleine beeb weer zien :D. Ik ben blij voor je dat het beter gaat w.b.t overgeven, super. Hopenlijk gaat de misselijkheid ook steeds meer weg!
    @Muppie: W.b.t. die steken na het tillen, is wel herkenbaar. Ik was afgelopen zondag aan het bowlen en na twee rondes ben ik maar een ronde gaan zitten vanwege de steekjes. Ik denk dat je lichaam dan gewoon aan geeft dat het te veel wordt en er dan gewoon naar luisteren en uitrusten. Wordt er op je werk rekening mee gehouden? Hoe gaat het met de babykamer?
    @Chrissie: Gaat het met jou beter? Have fun morgen! :D
    @Radna: Waar ben je heen geweest op vakantie? Heerlijk, ik zou nu ook zo weer op vakantie willen! Naar een bountyeiland ofzo voor twee weken :D
    Moet ik alleen eerst een financieringsbron zien te vinden ;)
    @Shenoby: Sterkte, hoe gaat het nu?
    @Dancinglady: Ik zal voor je duimen meid, hopenlijk gata het goed!
    @Xana: Gewoon rustig afwachten en kijken hoe je je voelt. Dat kan die man nog niet voorspellen.
    @Mieke: Fijn dat het goed gaat met je :)
    @Liz79: WB en gaaf zeg Egypte! :) Heb je al uitslag?
    @Bamjolan: Dat klinkt wel goed toch qua werkadvies? :)
    @Wish: Erg schattig het pakje! Hoe gaat het met je vermoeidheid?
    @Linda: Fijn dat het zo goed gaat! Shop ze morgen he ;) > Voor het kleine beebje?
    @Meisje: Geeft niets, een goede zwangerschap toegewenst en laat tegen Maart maar even wat van je horen! :)
    @Mamakitty: Spannend en leuk hoor! Alvast heeeeeeel veel plezier toegewenst, ben erg benieuwd. Ben je trouwens weer een beetje hersteld? En hoe gaat het met je man/ dochtertje, hopenlijk geen griep gekregen?

Hier gaat het goed. Alle zwangerschapssymptomen zijn nog goed aanwezig, maar het is wel te hendelen. Gisterochtend zo eigenwijs geweest een stukje van onze omgezaagde boom te zagen(ik wil er een tuinhek van maken)Nou, dat hakte er goed in, meteen de rest van de ochtend plat op de bank gelegen; boontje komt om z'n loontje ;) Ik onderschat het nog te veel. Ik zit sinds kort op een schilderscursus in een atelier en heel grappig, een groepsgenootje vertelde dat ze zwanger was, kon haar dus mooi de hand schudden :D

Ik wil trouwens enerzijds niet weten of het een meisje of jongen wordt (vindt het wel wat hebben dat het nog een verassing blijft, al is een kindje natuurlijk altijd een verassing)mijn vriend wel.(vanwege praktische redenen) Maar hij sluit mij bij mij aan. We zien nog wel even! Misschien ben ik met de 20 weken echo wel zo nieuwsgierig, ja en het is idd wel handig met het inkopen doen.

Morgen naar de verloskundige; zal vast het hartje gaan beluisteren, ik kijk er naar uit! :)

Fijne dag allemaal!

Allen met Mijlpalen en goede echo's: Super! Voor hen met afspraken: Veel plezier toegewenst!

17. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    Nou, ik vind het anders ook behoorlijk lang duren hoor. Ik zou bellen als ik jou was... Mijn vk zegt dat het 10 dagen (nog niet eens werkdagen) duurt voordat de uitslag bekend is.

18. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Princess, thanx! Ja skeetig he!
    Wat goed dat je niet meer hoeft over te geven en van de emesafene af bent!
    Jammer van de misselijkheid, maar word vast snel minder meid!

Liz, 3 weken later nog geen uitslag? Dat is ronduit slordig. Ik zou erheen bellen en erop staan dat je VANDAAG de uistlag krijgt! Ik kreeg de uitslag na een week. Er staat ook een weekje voor.

Dreamerfly, goed zo meisje, 20 pagina's doorgewerkt hihi ;)
    Mijn vriend is wel een beetje gammel/ziekjes, maar werkt gewoon, is nog niet genoeg ziek zeg maar en mijn dochter heeft gelukkig (nog) nergens last van!
    Ik zelf ben nog gammel.....
    En idd, je hebt nog tijd zat om te bepalen of je het geslacht wilt weten meid. Ik wist het bij dochterlief pas met 24 weken!
    Alvast veel plezier morgen bij de vk!

19. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    @Dreamerfly; hihi gelukkig snurkt mijn man maar 'tijdelijk' ivm verkoudheid. Helaas heeft tie mij nu ook aangestoken, maar ik kan ook echt niet tegen snurken. Word er hopeloos chagrijnig van, hahaha. Goed gedaan trouwens, 20 pagina's doorlezen en dan ook nog zoveel dingen onthouden ;) Succes morgen bij de vk!

20. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Owwww snurkende mannen......aaaaaaargh!
    Gek word ik ervan!
    Mijn vriend heeft vannacht apart geslapen....ik MOEST nachtrust hebben en niet steeds wakker liggen door hem....

Deel Deze Pagina