hallo dames, Hier vanmorgen weer lekker het toilet omarmd maar had nog niets gegeten heeeerlijk. hoofdpijn word met de medicijnen gelukkig minder. heb gisteren praktisch de hele dag geslapen voelde me zo min. Ook wij willen graag weten wat het word puur omdat je de spulletjes wat leuker kunt aanpassen. @ meisje1988 wat jammer dat je er mee stopt. in ieder geval een fijne zwangerschap gewenst en laat even weten in maart hoe het verloopt. @ mamakitty spannend vanavond. @ volgens mij was het klaver sorry ben vergeten wie het was... jammer dat het niet goed te zien was. nou ja nu kun je nog een keer extra naar je frummel kijken. De baby kamer komt langzamerhand leeg op de kamer waar het kindje komt hadden wij onze hamsters staan (daar fokten we mee) die zijn nu weg, ik wou pas met 20 wkn beginnen maar moet heel eerlijk zijn dat het nu echt begint te kriebelen. tot slot, snik ik ben buddyloos.
Heeeee goedemorgen allemaal! Ik ben vanmorgen langer in bed blijven liggen... Kon me ff niets schelen... kheb de tijd aan mezelf toch hiihihih Dochterlief komt zo thuis dus ben ik maar even actief geworden hahaha @Meisje1988 - Wat Kitty al zei... Je moet doen waar je je goed bij voelt.. Het moet immers niet als verplichting voelen... maar het moet leuk zijn.. Het moet je iets bieden vind ik... Als het een last is om hier te komen of je hebt er niets aan... moet je het denk ik niet doen... Ik haal je voorlopig even van de lijst... en als je je toch mocht bedenken om terug te komen... Kom gerust.. pb me en je staat weer op de lijst... Deal? Ondanks dat je niet veel kwam zal ik je toch wel missen hoor.. Iedereen die hier komt laat hier toch een indruk achter... een stempel.. en is van waarde voor deze lijst! Ik wens je een heel fijne zwangerschap toe en een goede bevalling! Leuk om het even te horen tegen die tijd... Het ga je goed meis! @Kitty... Ik heb de mob bij me meid...! Ik ben er klaar voor! hahahha Dus kom maar op! Stom eigenlijk.. maar ik ben zenuwachtig voor jouw echo haha...
Vervelend die misselijkheid, maar gelukkig wel minder hoofdpijn! Enneh genoeg 2 koppelbuddy's waar je bij kan @Mamakitty: Nou hopen dat het niet doorzet bij je man! (al is dat gekwakkel ook niet prettig). Soms heb ik die neiging nu ook, even een nachtje apart slapen om tot een goede nachtrust te komen haha, nouja zolang het met porren lukt om hem te doen stoppen Nog een aantalle uren en dan... @Princess: Gelukkig is het tijdelijk haha. Ik ben ook aan het snotteren geslagen, de herfst komt er aan, zou het daar aan liggen? Voor die 20 pagina's hebben we een mooi foefje om dat te onthouden
Ik zou graag willen weten wat het wordt, maar mijn man absoluut niet... En als ik het wel weet kan ik mijn mond niet houden tegen hem. Dus waarschijnlijk zullen wij het niet weten. Ik hoop stiekem dat de vk zich een keer verspreekt ofzo Wish wat een lief babypakje! En die kleur blauw vind ik erg mooi. Kitty wat leuk, je dochter heeft een vriendje Ik duim voor je vanavond en mijn mobiel ligt ook klaar, want ik leef erg met je mee. Klavertje ik ben blij dat alles goed was met de kleine. Aan de ene kant jammer dat het geslacht niet te zien was, maar als je dan nog een keer een echo krijgt is dat ook wel heel erg leuk. Liz wat jammer dat de vk maar zo kort tijd voor je had zeg. Chrissie mooie buik! Prinses sinds vanacht begint mijn mannetje ineens ook te snurken. Ik hoop niet dat dat een gewoonte wordt...
Dat zou het best wel eens kunnen zijn, t was vorige week 27 graden en nu nog maar 18 dat kunnen onze zwangere lijfjes natuurlijk niet verwerken hè Wat is jouw foefje? Ik plak de tekstjes waar ik op wil antwoorden altijd in word en ga ze dan beantwoorden @Dancinglady; hihi, dat hoop ik ook niet voor je! Het zal vast een verkoudheidje zijn!
@Klavertje - Ooooh wat een klein pestkopje heb jij bij je zeg hahahaha... Maar je krijgt zo wel steeds mooi echoos Ik ben benieuwd hoor @chrissie - Ik kan heel eenvoudig foto's verkleinen... Dus als je ze hier graag in het album wilt hebben... Mag je ze ook naar mij sturen hoor via mijn prive-emailadres... Ik verklein ze dan voor je... en stuur em verkleind naar je terug... Jij kan em dan eenvoudig in je album hier plaatsen... Kijk maar even of je dat wilt... Voor mij een kleine moeite... en doe het graag voor je... @Kitty - Oooh wat lief van je meissie... Een vriendje! @Princess - Fijn te horen dat het nu al wat beter met je gaat... @Liz - Tuurlijk ben je niet onredelijk meid... Ik vind ook dat een vk tijd voor je moet nemen en je uitslagen moet vertellen... Daar heb je recht op! Simpel als dat... Kan jij hen niet bellen voor de uitslag? En dan ook gewoon zeggen dat je belt voor de uitslag van die NP-meting... en dat het een maand geleden is en dat je een beetje teleurgesteld bent dat je die gisteren niet gehoord gehebt... Lang leve de Angelsound! @Dreamerfly - Ik ben supertrots op je! Das niet niks... 20 pagina's! Nog steeds ontzettend moe.. Ga bekaf mn bed in en sta moe op.. Vanmorgen heb ik het er dan ook even van genomen hahaha... Oooh wat leuk dat je een "lotgenootje" hebt gevonden bij het schilderen.... Rustig aan doen meis! Je kan het geslacht ook in een envelop laten schrijven en meenemen naar huis.. Gebeurt veel vaker! Hoef je het meteen niet te weten.. wil je het later toch weten dan kijk je ... en wil je het niet weten laat je hem liggen en kun je na de bevalling kijken of ze gelijk hadden
@Dancinglady.. ja lief he ben er ook heel blij mee... En bij die blauwe kleur komt dan warm chocoladebruin... dat donkere... @Shenoby - Er staan een aantal op de lijst die met zijn tweetjes zijn.. kan je daar niet ergens bij... ? Bij de buddies bedoel ik?
Goedemiddag dames, Heel verhaal getypt ligt me internet er ineens uit weg verhaal.grrr Nou heb vanacht heerlijk het klokje rond geslapen, had het blijkbaar nodig. Maar ben nu alweer moe. Enige nadeel is dat ik er zo'n verschrikkelijke hoofdpijn aan overhoud als ik wat langer slaap dan normaal. Verder gaat hier alles lekker ben alleen verkouden aan het worden maar ben niet de enige las ik. Nou meiden sterkte allemaal met de verkoudheid. @kitty: succes vanavond en ik hoop dat ze het geslacht kunnen zien voor je.
*** OPROEP VOOR DE LIJST!!! *** Zouden de ladies onder ons die nu al weten dat ze het geslacht niet willen weten per pb aan mij willen doorgeven dat ze het niet willen weten??? Ik kan dat op de lijst er dan even bijzetten... Dank jullie wel alvast!!!
Zo...ben hier een tijdje niet geweest....heb weer 1,5 week erg misselijk op de bank gelegen....jak! Gelukkig gaat het nu weer wat beter, ben weer an het werk en kan weer heerlijk genieten van het feit dat er een kindje in m'n buik groeit! Heerlijk....ik ben zo vreselijk blij! Hopelijk gaat het hier met iedereen ook allemaal goed (heb nog geen tjd gehad om bij te lezen).
@Mieke74 - Gelukkig ben je weer beter... Wat naar zeg... anderhalve week misselijl! Maar das nu verleden tijd
Shenoby, Wat kl*te dat je je nog zo naar voelt en nog moet overgeven... Hopelijk stopt dat snel! Wish, Ik sms je vanaaf als ik daar weg ga oke? Hihi jij zenuwachtig voor mijn echo? Sja, had ik ook bij jou Ennuh lekker dat je ff bent blijven liggen, heel verstandig! Dreamerfly, ja idd ik hoop niet dat mijn vriend ziek word, want zieke mannen.......zijn net kids he hihi Dancinglady, ook jou sms ik meteen als ik daar wegga! Jammer dat je man het niet wil weten.....ach, hij kan zich altijd nog bedenken he... Xanado, hoop dat het bij verkoudheid blijft bij je meid! Mieke, nee das niet leuk zo misselijk he, maar gelukkig nu alweer beter! Mooi en houden zo! Ja lief he dames, mijn dochter een vriendje! Super! Ze is nu thuis (middageten) en vertelde net dat zij en dat jongetje samen 2 emmertjes afgepakt hadden van andere kindjes hihi... *ohhhhhhhhh*
Hey meiden, superlief jullie reacties! En Wish, helemaal goed hoor, mocht ik over een paar weken of maanden er anders over denken laat ik t zeker horen. En in maart natuurlijk...! Tot ziens meiden..!
@Kitty - Ja ik dacht vanmorgen: Laat ik es verstandig zijn hihihihi.. Maar twas wel lekker hoor... liggen tv kijken in bed Heeel goed... dat je me meteen sms-t... ben ik ook van de zenuwen af En ooooooohoooooh... geen dingen afpakken saampies van andere kindjes! Dat vind Wish niet goed hoor! Daaag Meisje1988!
Proest ik zal dr zeggen dat ze dat van Wish niet mag Ah ik kan dit weekend uitslapen, is dochterlief weer naar dr papa. Ik zal je sms-en hoor Meteen als we in de auto zitten! Promise Doei Meisje1988! Het ga je goed! Ik ga morgen de Etos doos ophalen.....kreeg de kaart vorige week al, maar ja, was ziek dus nog niet gehaald.....doe morgen middag wel ff met dochterlief.
PAGINA 500! Nou de eerste rekening die ik wel naar me ziekenfonds opstuur maar eerst moet betalen van de kraamzorg is binnen. De administratie kosten van wel 50 euro! Wish, zal aan je aanbod denken. Wij gaan onze computer wegdoen en een laptop kopen. Iemand die intresse heeft in een 15 inch plat scherm voor de computer?
@Kitty - doe dat maar even... dat kan toch echt niet wat ze doet hahahaha Ik ga morgen de Etosdoos ook ophalen... dan ben ik in Emmen... Heb em ook al even thuis die bon Maar ik ga er niet apart voor rijden... @chrissie - is goed meid!
whoehahahahaha ik zei het voor de gein, keek ze me heel raar aan: wie? Ik zou voor die doos ook niet apart rijden hoor, schijnt tegen te vallen, MAAAAAAAR je krijgt het maar he