Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Mamakitty: wat leuk dat je een zoontje krijgt! Hier de oudste een dochter en de tweede een zoon, dus ik weeeeet dat het een leuke combinatie is! Alvast veel plezier met de voorpret ;)

Ik ben er ook van overtuigd dat wij weer een zoon krijgen :rolleyes: over 24 weken weten we het! :D
    Maart wordt ECHT een jongensmaand! ;)

2. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    @ mamakitty: wouw super zeg. gefeliciteerd. kun je mooi jongensdingen aanschaffen.

wij weten nog niet of we het willen weten. vind het wel lastig. denk dat als ik het weet ik het niet voor me kan houden.
    ik vind trouwens meisjesnamen moeilijker dan jongens.

haha,ken een vogel die jayden heet. dus dat word niet wat.

morgen weer aan het werk na 2 ziektedagen. ben erg blij dat ze neit moeilijk doen op het werk. misschien komt het ook doordat degene die er over gaat oma word. haar dochter is zelf zwanger.

heb van de kadootjes die we hebben gekregen foto's gemaakt en op mn site gezet. dus allemaal even kijken als je het wilt zien.
    www.beebiesnippe.beebiesite.nl

MIJLPAAL: 15 weken vandaag

3. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    Hey meiden,
    wat leuk al dat geklets over namen. Wij hebben twee super leuke namen. Wij houden wel van appart, dus waarschijnlijk heb je nog niet gehoord. Ik ga ze ook nog niet verklappen. Omdat wij niet willen weten wat het word, blijft het voor ons ook een hele verrassing welke naam het straks gaat worden. Jayden is een mooie naam, maar hoor je indd al super veel. Dus dat word het niet. Morgen nog een halve dag werken en dan lekker vrij.
    Ga zo naar mijn bedje, slaap lekker allemaal. En voor die meiden die morgen naar de vk moeten succes.

4. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    Goedemorgen ladies!

Wij zijn er al helemaal over uit hoe we ons kindje gaan noemen, maarrr probeer m'n mond te houden :-# Dan blijft er iig nog 1 verrassing voor jullie over :)

@Wish; Sven vind ik ook echt een hele leuke stoere jongensnaam!

@Muppie; jij hebt al wel veel kado's gekregen zeg! En opmerkelijk veel slabbetjes. Mijn fam/vrienden komen allemaal aan met knuffeltjes en tutdoekjes ;)

Weer een hoop afspraken bij de vk vandaag: veel plezier dames! Enne... goed nieuws hè :)

5. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Murnin'

Hier Kitty vanaf dr blauwe wolk ;)
    Ga vanmiddag samen met dochterlief iets leuks kopen voor haar broertje! Een truitje ofzo...

Wel raar hoor....moet er zo aan wennen. Ik ben eenmeid gewent en alles rose, my little pony, barbie, liefelijk etc etc...en nu moet alles ineens stoer en blauw enzo....WEIRD! maar ik ben er echt blij mee! *ook al had ik een voorkeur voor een meid* ;)

Vriendlief is helemaal in de wolken hihi zo leuk! Gisteraaf meteen iedereen gebelt/gesmst en iedereen vind het super. Helemaal beide opa's en oma's, want die hebben alleen kleindochters (mijn ouders 2 en vriend zijn ouders 2) Dus dan is een kleinzoon erg leuk natuurlijk!

Vanmorgen dochterlief naar school: haar vriendje was er nog niet, ze keek sip. Ze ging maar ff kralen rijgen. Ineens komt hij binnen! Hij loopt meteen op haar af en laat zien wat voor koekjes hij mee heeft. Daarna roept mijn dochter of hij mee wil doen met een kralenketting maken. Maar natuurlijk! Hij komt eraan, gaat naast haar zitten, kijkt mij aan en zegt; "wij zijn vriendjes!" ZO LEUK! EN LIEF!

Dochterlief vond het gisteraaf eerst niet zo leuk dat ze een broertje kreeg. We vertelden het (ze mistte het bij de echo hihi was te druk met loeren) en toen zei ze sip: "maar ik wil een zusje!" Toen zei ik;"ja maar een broertje is een jongen, net zoals jouw vriendje op school en die is toch ook leuk?"
    En toen..verscheen er een mega smile op dr kleppie en riep ze blij;"ik krijg een broertje! Ja dat is leuk!" (wij opgelucht hihi)
    Vanmorgen komt ze uit bed, geeft de baby een kus (op mijn buik) en zegt ze; ik krijg een broertje he mama!" (en heel blij!) GEWELDIG!

Qua namen: wij hebben 2 namen nog over voor onze zoon (hihi wat klinkt dat leuk!), maar weten het nog niet en ach, we hebben nog zoveel weken te gaan, misschien komen we wel iets tegen wat we leuker vinden....

Muppie, wat zijn jullie al heerlijk verwend zeg! Super!
    En gefeli met je mijlpaal!

Tezzz, ik denk ook dat het een jongensmaand gaat worden, ben heel benieuwd!

Fijne dag allemaal!

xx

6. seom

seom Actief lid

3 jul 2008
    139
    0
    0
    goeiemorgen dames,

wat grappig dat veel van jullie al weten hoe je je kindje gaat noemen!wij trouwens ook hoor!hihihi!
    maar gaan jullie voor 1 of meerdere namen?
    wijzelf 2 namen,vind dit leuker staan.
    ook met initialen van een brief, vind ik dit wat sjieker staan!

fijne dag allemaal!

7. seom

seom Actief lid

3 jul 2008
    139
    0
    0
    @kitty: wat leuk dat jullie een zoontje krijgen!Gefeliciteerd!

8. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Iedereen met vk/echo/gyn afspraken (incl ikzelf naar de vk vanaaf): suc6 en have fun!

Seom, Thanx! En mijn dochter heeft 3 namen, en ons zoontje krijgt ook 3 namen. We hebben er al 2, moeten alleen ff kijken wat de voornaam word. De andere naam word dan 2e en dan nog een 3e naam erbij zoeken.

9. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Foto 1 van onze zoon (van gister):
    In mijn album staan ze groter trouwens
    Heb alleen geen foto van t geslacht helaas, maar staat wel op de dvd (filmpje)

10. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
  11. @Kitty gefeliciteerd!

Een zoon ben bang dat het een jongens maand gaat worden.
    Maar denk vanmezelf toch dat het een meid word hoor!

12. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen meiden!

Wat een mooie echoplaatjes kitty :D Alles is echt te zien he ;)

Mijn gevoel zegt ook nog steeds een jongen en heb er ook al
    2x over gedroomd maar ja dat zegt niets. En ja aan de CK kunnen we het ook niet zien want bij wish klopt die al niet hihi.

Ik ga zo naar de verloskundige ben er daarna weer!

13. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Snoop, de CK klopte bij mij dus WEER!
    En mijn zwangerschap is heel anders dan bij mijn dochter, dus achteraf waren de tekenen er voor mij, want de CK had bij dochterlief ook gelijk hihi

14. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    @MamaKitty: gefeliciteerd meid! Ik zei toch dat het al goed te zien moest zijn? Leuk voor jullie dat jullie straks een dochter hebben en een zoon krijgen. hihi dat is van elk wat toch? Leuk!
    Nou wil ik het ook weten...:( Ik ga zo ff bellen hoe laat we morgenavond terecht kunnen voor poging 2. Jammer dat ze bij ons twijfelde maar wij denken zelf aan een meisje.

@Snoopy (ik hoop dat ik het goed heb) Gefeliciteerd met de kinderwagen. Ik ben ff vergeten welk merk. Ik zag wel de fotootjes erg gaaf.

Wij hebben afgelopen dinsdag een kinderwagen gekocht. Een Bugaboo Cameleon. Ver buiten ons budget dat wel maar was de enige die zonder veel verbouwing in onze kleine auto paste. (Renault Clio Sport) We gingen eerst voor de Easy Walker Sky want die vond mijn man heel stoer. Maar die was te zwaar voor mij om in de auto te tillen, plus er moesten 2 wielen af en moest de wagenbak achterin. En kon je dus verder niets meenemen.

De Bugaboo is licht, klein en zeer wendbaar.
    Toch hoog genoeg want we zijn beide aardig lang. En paste met 1 wiel eraf in de Clio en de wagenbak er nog bovenop. Zodat de achterbank vrij is voor tassen en de maxi cosi met kind. haha.

De kleur is antaraciet met zwart. En de voetenzak is ecru. Ik wilde al graag een zwarte wagen.
    Gisteren een verzorgingstas gekocht bij de Hema.
    Die waren ontzettend duur bij de wagen. En die van de Hema is behoorlijk uitgebreid! Ik ben helemaal blij. :)

15. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    Ok, gebeld. Morgenavond 19.45 uur poging nr. 2 van de GB. Zal Wish ook ff pmmen. :)

16. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Spannend Klaver!
    benieuwd of jij een meisje krijgt ;)

17. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Klaver spannend! Ik duim voor je morgen!

Kitty mooie echo foto's zeg! Wat groeien onze kindjes hard he.
    Wat leuk hoe je het hebt aangepakt met je dochtertje toen je vertelde dat ze een broertje krijgt. Ik zat het verhaal met een glimlach te lezen :D

Lynnami ik heb geen idee of Johannes een NL naam is. Je zou denken van wel.

Seom wij nemen 2 of 3 namen voor de kleine. 1 vind ik ook te weinig.

Muppie gefeliciteerd met de 15 weken mijlpaal en je hebt leuke cadeautjes gehad!

Wij hebben eigenlijk ook al erg veel gehad voor de kleine:
    4 rompertjes, 3 paar sokjes, 2 setjes slabbetjes, 3 knuffeltjes, een speelbal en mama douchescrub.

En dan mogen we zaterdag een kinderwagen uitzoeken. We hebben wel een bepaald budget waar we ons aan moeten houden, maar als we daar overheen komen betalen we zelf wat bij.

18. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Zo meiden ben weer terug van de verloskundige, en alles was
    weer oke! Bloeddruk 100/60 en weeg nu 64 kg (begon op 63) maar was vorige keer door vakantie een kilo afgevallen.
    Hartje klonk ook weer super :D En heb verwijsbrief mee voor 20 wkn echo dus nu maar ff afspraak maken.

Ze begon wel weer over yoga,gym ens en adviseerde dat toch wel maar
    ik weet het niet hoor is ook best hoop geld en vaak op avonden
    dat ik moet werken. Ik zie mezelf gewoon niet met zo'n groep vrouwen daar liggen :( maar voelt alsof iedereen het doet en het bijna een must is..

19. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Klaver bedankt voor de tip van de verzorgingstas. Die heb ik ook nog nodig en wilde ik eerst bij de kinderwagen kopen, maar nu kijk ik eerst eens wat ze bij de hema hebben.

20. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Snoopy wat fijn dat alles goed was!
    Als jij niet naar zwangerschapsgym wilt moet je dat lekker niet doen. Je moet je er toch zeker zelf goed bij voelen. En als het met je werk slecht uitkomt is dat alleen maar extra stress voor je.

Deel Deze Pagina