Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gezond

Gezond Niet meer actief

Is een heeeeel mooie tas hoor Kitty!

2. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Dat is zkr een mooie tas!

3. Gezond

Gezond Niet meer actief

Hier bij ons in Emmen ;)

Ik heb een weeënstorm gehad van bijna 20 uur waarvan ik 8 uur persdrang op heb liggen houden ;)

Ik had overigens buik, rug en beenweeën... en voor de buikweeën waren ze super! Voor de rug heb ik een warme kruik gehad en dat hielp ook... En bij die beenweeën hielp echt helemaal niets... Ze hadden me benen eraf moeten snijden.. Ik denk dat dat geholpen zou hebben.. maar ja.. is ook zo drastisch he ;)

4. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Wish hihi nou bij mij hielp geen zak, kon alleen maar schreeuwen......

*oh ik kijk er weer zo naar uit*

Bij welke winkel is dat dan?

5. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ja gave tas he...alleen wel erg aan de prijs :(

6. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ik neem de luiertas ook van easywalker samen met de voetenzak.

7. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ik heb nog heel wat weken ;) Misschien zie ik wel wat op de beurs....
    Mja, ik koop nooit een nieuwe tas. De tas die ik nu heb, heb ik ook alweer een jaar (is aan de onderkant gewoon kapot aan het gaan) en de tas daarvoor had ik 5 jaar geloof ik haha...

8. Gezond

Gezond Niet meer actief

bij de babyhoek... maar hij zegt dat het landelijk is...

maar is dus kinderwagenbak, wandelwagen, onderstel, en hoesjes, regenschermpjes en dat soort dingen he..

9. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Wij betalen 700 en krijgen:
    Buzz 3
    reiswieg
    wandelinzet
    xl-seat
    kap
    tas
    deken
    regenzeik
    maxi cosi cabriofix
    voetzenzak maxi cosi
    voetzak wandelwagen
    shopping basket

10. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ligt denk ik aan dat het een buzz is... die is misschien wat duurder... en je hebt er een maxi-cosi en voetenzak voor de maxi-cosi bij...

Ik vind het bij jou ook niet duur hoor voor 700

11. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    @Mamakitty; wat een mooie foto's, hoe groot is je zoontje nu? Wat een superschattig verhaal over je dochter :D Enne mooie tas! Ik wil ook naar de jonge gezinnenbeurs, toevallig zijn we dat weekend in Nl. Nu mijn man nog over zien te halen :)

Wij krijgen van schoonmoeders €500 voor de babykamer en van mijn ouders krijgen we een kinderstoel (wij willen de Bloom Fresco)

12. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Wish, nee lekker goedkoop toch?

Princess, thanx!
    Normaal meten ze van kop tot kontje en de vk waar ik was deed van kop tot voetje en was 20cm ongeveer nu...
    Gaaf dat jullie dat allemaal krijgen!
    Je kunt nog kaartjes bestellen via internet, 2 voor prijs van 1... ;) Code heb ik wel voor je.

13. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Wel jammer trouwens dat ik nu alle kleertjes van dochterlief weg moet doen...had ALLES bewaard hihi... Mja, nu weer lekker een excuus om te shoppen! Kind moet wel wat hebben om aan te trekken toch!?!?!?!?! ;)

14. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    Wauw, al 20cm?! Da's al wel groot! Bij ons meten ze van het hoofd tot het kontje, hihi ben benieuwd hoeveel cm ons beebje vrijdag is. Vast geen 20cm hahaha, maar jij bent ook een stuk verder dan ik natuurlijk ;) Bedankt voor het aanbod vd code, zal eerst eens overleggen of we daarheen gaan en dan pb ik je wel ff voor de code!

Wat die kleertjes betreft, hè wat vervelend voor je, MOET je weer gaan shoppen :)

15. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    goedemiddag allemaal.

voor degenen die naar de vk moeten veel succes.

wat een super gave tas mamakitty. alleen erg jammer dat hij zo prijzig is. ik ben helemaal gek van tassen en stik er dan ook in. hoop dat ik dat niet doe met luiertasssen. 1 is eerst wel zat. denk ik. haha.

wij krijgen ook de kinderwagen van mn schoonouders en geld voor de kinderkamer van mijn ouders. wil binnenkort toch eens gaan kijken. want er zit ook levertijd op of niet?

straks weer werken tot vanavond 23 uur. pfff. voel me nog niet helemaal optimaal,maarja we zien wel. doe lekker rustig aan.

16. Dreamerfly

Dreamerfly Bekend lid

23 mrt 2008
    693
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Hulpverlener
    Noord-Groningen
    Hé Dames,

Bij de verloskundige geweest en alles was goed.:D Ze heeft het hartje opgezocht en gelukt! Was nog wel lastig want het kindje zwom steeds weg haha.

Ik reageer laters weer verder maar moeders moet nu even bijkomen op de bank ;)

Tot laters!

17. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Goed om te horen ;) Ja ja die beebjes van ons worden steeds actiever haha, als ik nu met de angelsound luister hoor ik het hartje soms goed op de voorgrond waardoor die even later weer verder weg is, kindje zal dan wel flink bewegen :D

18. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    @Muppie; ik had gehoord dat er op een babykamer 8wkn levertijd zit...

@Dreamerfly; wat fijn om het hartje gehoord te hebben :D Geniet er maar lekker van!

19. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Dreamerfly, wat fijn! Super!

Muppie, ja erg duur he voor een tas....mja, met een luiertas doe je toch wel 2 a 3 jaar hoor, dus..z'n geld waard denk ik...
    Leuk dat je kinderwagen en kamer krijgt!

Princess, ja idd normaal meten ze ook van kop tot kont hoor haha ;)
    Is goed van de code.
    Ja vreselijk, moet ik shoppen........hihi

20. Gezond

Gezond Niet meer actief

@Kitty - volgens mij ben je weer beter meid of niet? ;) Je komt weer lekker posten hier ;)
    Ben ik blij om...

Ga jij vandaag de babydoos van Etos nog halen?
    Ik ga nu naar Emmen... en haal em dan even aan het eind van de middag ;)

Kijken wat voor spannends erin zit ;)

Deel Deze Pagina