Heb gewerkt een ochtend...ben verrot! Pijn, pijn pijn maarja ik stel me aan word er dan gezegd Ze zei volgens de bedrijfsarts dit en dat...maarja die voelt mn pijn toch ook niet...ik word er super onzeker van allemaal.
hmmm en je wilde 3 ochtenden gaan werken? Weet niet of dat verstandig is hoor meid als ik dat zo hoor.
Ongelooflijk hoe ze daar met jou omgaan Als jij pijn hebt ná het werken dan moet je (én jouw werkgever ook!) dat wel serieus nemen hoor, neem desnoods contact op met de bedrijfsarts. Luister naar je lichaam zou ik zeggen en neem geen onnodige risico's, je contract wordt daar toch niet verlengd... Sterkte meid!
Goeiemiddag meiden, Tjonge, moest heel wat bijlezen vandaag.... Gister lekker in Groningen geweest te shoppen, samen met mijn moeder. Ik heb wat shirtjes, een broek, een joggingbroek en een jas gekocht. Vond het toch wel raar om nu in eens bij zwangerschapskleding te kijken. Maar ja, ik zal het toch moeten hebben.... Verder wordt hier lekker over van alles en nog wat gekletst. Ik ben verzekerd bij de Friesland en ga straks voor AV ouders. Dat is 4 euro duurder dan dat ik nu heb en dan krijg ik 125 euro voor kraamzorg. Ik kan dan mooi de eigen bijdrage daarvoor betalen. Een tijdje geleden hebben we een tweedehands wandelwagen gekocht. Deze is om te bouwen tot buggy en er kan een maxi-cosi op. Het is één van Quinny, een driewieler en de kleur is een mengelmoes van donker paars en bordeaux rood. Heel apart. Gekocht voor 75 euro. Ook hebben we een maxi-cosi gekocht. Een donkerblauwe, met kap en een voetenzak. Die kostte 35 euro en ziet er nog helemaal gaaf uit. We hebben het niet heel ruim en als we dan op deze manier aan mooi en goed spul kunnen komen, dan doen we het graag zo. Babykamer wordt wel helemaal nieuw en daar sparen we dan ook hard voor. Wat betreft babynamen: daar zijn we nog niet over uit. Dat is best moeilijk, maar gelukkig hebben we nog even de tijd. @mamakitty: wat gaaf dat je een zoontje krijgt! En wat mooi hoe je dochter reageert. Super! @klavertje: balen dat je nog niet weet wat je krijgt. Maar nog een keertje naar je beebje kijken is ook niet verkeerd... Toch hoop ik dat het morgen lukt! @dreamerfly: Tof hé, even het hartje luisteren. Ik denk nog vaak aan vorige week... Lekker van genieten dus! @bamjolan: wat vervelend zeg, dat je zo'n pijn dan hebt en onvoorstelbaar hoe er op je werk wordt gereageerd. Als het niet gaat, dan weet je wat je moet doen hé? Beebje en jij gaan voor alles! Ik heb zoveel bij moeten lezen, dus reageer ik niet op iedereen.... Dan ben ik morgen nog bezig en aangezien ik hier nog wat moet gaan doen, is dat niet zo handig. Ik hoop dat het goed met iedereen gaat en dat iedereen lekker van de afspraken met VK en de echo's geniet. Liefs Linda.
zo hier eindelijk weer een berichtje van mij. allereerst mouse heel veel sterkte met dit grote verlies. mijn controle bij de verloskundige maandag was goed. hartje klonk super goed. mijn buik groeit super goed (terwijl ik toch 1,2kg ben afgevallen) ben druk aan het klussen in het huis van mn ouders. want daar gaan mn vriend en ik wonen. op de boven verdieping dan. totdat we een eigen woning hebben. liefs mij
Hmm dus ik moet morgen gewoon ff bedrijfsarts weer bellen? Ik voel me toch al zo'n zeikerd.. In t begin ging t wel maar toen t zo half 12 was had ik toch wel pijn in me rug en buik, zo'n zeurgevoel, heel vervelend. Baarmoeder voelt wederom heel gespannen aan. Bah, wat HAAT ik dit zo he!
Hey meiden, leuk dat jullie de hartjes hebben gehoord. (bij echo en angelsound) geeft altijd een geruststellende gedachte he? Heb vanmorgen nog met de angelsound geluisterd en hoorde een soort diepzeeduiken ofoz. Een heleboel bubbels en een hoop gebonk. Maar op de echo van maandag zagen we al dat het kindje behoorlijk actief is. haha. @MamaKitty: mooie verzorgingstas meid! Ik ga toch maar voor de Hema. @Dancinglady: meid, ik hoop ook dat we het morgen weten. De Hema verzorgingstas kost 19,95 en staat ook op de site. Is erg uitgebreid. Zit aankleedzeiltje in, doorzichtig zakje met rits. Vele vakken met klittenband en ritsen. 2 flessenhouders voorzien van koelmateriaal (van dat zilvere iso-materiaal) en ok, de kleur is grijs/antaraciet. Maar dat zit ook in onze kinderwagen. Voor de kinderwagen krijgen we 500,- euro van mijn moeder. We moeten ongeveer hetzelfde bedrag neertellen voor de rest. Dan hebben we de Bugaboo Cameleon, met zonnekap, voetenzak en parasol, wandelwagen en kinderwagenbak. Maxi-cosi hadden we al van het merk Bo-boo ofzo. Kan jammer genoeg niet op de kinderwagen. Maar heb hem voor weinig overkunnen nemen. Dus ben toch wel tevreden.
@bam, kan me voorstellen je wil zo graag werken. Maar het is belangrijker dat je nu naar je lichaam luistert. Kindje gaat voor alles toch
Maak je niet druk om wat anderen mss van je denken, het wordt tijd dat ze jou serieus nemen. Jij hebt steeds geprobeerd om te werken, je hebt je goede wil getoond, maar je moet naar je lichaam luisteren. En dat zouden ze daar onderhand eens in moeten zien. Gewoon bellen dus...
mamakitty: Gaaf een zoon! Ik wil ook weten wat het wordt maar moet nog tot volgende week vrijdag wachten en dan nog hopen dat ze het kunnen zien. Stiekem hoop ik op een meid. Bamjolan: Denk aan jezelf hoor zo'n bedrijfsarts en op je werk kunnen ze zeggen wat ze willen maar jij voelt het en niet hun. Jammer dat je niet serieus genomen wordt. Vindt het echt heel lullig maar vooral schandalig. Lindajelsma: Top dat je zo aan leuke spulletjes bent gekomen wil me er niet mee bemoeien maar kijk uit met een maxi cosi he. Heeft hetzelfde effect als een helm als die per ongeluk een paar keer uit iemand zijn handen is gevallen zijn ze niet zo veilig meer vandaar dat wordt geadviseerd deze nieuw te kopen. Idd. kan ik me nog herinneren van mijn zoontje dat de babydoos van Etos niet heel leuk was maar goed het is gratis. Die van prenatal is gewoon het leukst. Kruidvat zaten ook wel wat leuke dingen in wat ik me zo kan herinneren. Wij hebben al een meidennaam, jongensnaam hadden we eerst ook maar is mijn man toch maar op terug gekomen hahaha. We wachten eerst de echo wel af en mocht het een jongen worden hebben we nog tijd zat voor een jongensnaam.
@Sabrina: leuk dat jullie al namen hebben. Dus je hoopt op een meisje.... Haha nou mij maakt het niet uit, we zullen het morgen wel horen bij poging 2. Maar ik denk ook een meisje. Ik heb de Etos Babydoos ook gehaald. Jammer genoeg vond ik er niet zoveel aan. Maar ach toch leuk omdat het gratis is. Heb die van Prenetal ook aangevraagd en Babypoint. Alleen van 't Kruidvat heb ik nog geen reactie terug gehad. Maar dat schijnt ook niet de moeite te zijn. Leuk, leuk dat jullie al namen hebben. Wij hebben ook al namen. 2 jongens en 2 meisjesnamen.
Dit gaat via je VK soms, sommige krijgen dit pakket sowieso al als ze in het ZH bevallen. Ik had het al eens op een verzamelsite gelezen. En pas bij de inlichtingenavond in het ZH een klein Babypoint pakketje gehad met folders en daar stond het ook in. Ik weet niet of het werkt maar heb de gegevens wel ingevuld op die site. De kans is groot dat de doos klaarstaat na je bevalling. Weet ook niet of dit alleen bij een ZH bevalling is. Ik denk dat ze anders klaarstaan bij je VK. Er zijn ook VK's die niet meedoen weet ik. Maar ik dacht " heb een pakketje van hun gehad dus ze zullen wel op de hoogte zijn''. Ik zie wel. Gewoon proberen.
Thanx dames. Ik heb me voorgenomen vrijdag te gaan en als t niet lukt dat ik mn leidinggevende bel, en bedr. arts. Maar dan ook direct want nu ben ik ook zo stom geweest te zeggen dat t wel ging enzo om gewoon niet zeikerig over te komen.
klavertje: Wat het wordt maar me ook echt niet uit hoor heb al een zoontje dus heb nu gewoon gezonde voorkeur voor een meid!
Je hebt groot gelijk. Zoals Wish ook al eerder aangaf. gewoon proberen en als het niet gaat gelijk weer stoppen en je ziek melden! Dat is de beste oplossing en dan niet mild zijn van het gaat wel, nee gewoon ik voel me totaal niet goed! Suc6 meid!
Bedenk me nu pas dat ik de babypoint tas al gehad heb bij mn echo met 13 weken Naam kwam me wel al bekend voor
@Sabrina: We hebben de maxi-cosi heel goed bewonderd hoor! Alles ziet er nog goed uit, geen ruimtes tussen onderdelen, staat goed recht (dus niet uit z'n verband) en echt waar, geen krasje te bekennen. Alleen aan de onderkant kun je zien dat ie is gebruikt. Dit komt door het neerzetten van de maxi-cosi. Wat betreft baby dozen, ik heb me voor een stuk of 3 opgegeven. Die van de kruidvat en prenatal kan ik ergens in december halen en van etos heb ik nog niks gehoord. Dus maar even afwachten. Ik zal ook even wat lekkers voor mezelf klaar maken. Denk chocolademelk..... warme in dit geval. Heerlijk! Tot later!