Hey meiden, Wat erg Mouse! Lijkt mij een nachtmerrie,.. Wooeehoee al 2 jongens! leuk hoor. Nog een paar weekjes en dan weten wij het ook! Bamjolan, echt wel rustig aan doen hoor. Wat kunnen ze je maken, je contract wordt toch niet verlengd. Aan jezelf denken hoor! Bij de Vk alles goed. baarmoeder 2 vingers onder de navel, dus goed gegroeid. Verder alles OK. Voel me ook prima, dus had ook geen rare dingen verwacht. Veel plezier bij de echo's & afspraken vandaag! Groetjes Judith
Vanmorgen weer veel bruin in de toiletpot...pff. Heb net de kids naar school gebracht en zit nu ff rustig aan een bakkie koffie.
Goedemorgen allemaal! Een mijlpaal voor mij: 15 weken! Verder lekker geslapen vannacht. Schrok vanmorgen een beetje, omdat ik dacht dat mijn mannetje thuis was gekomen van zijn werk. Net of liep er iemand door huis en ging er een kastje dicht. Dus ik met verhoogde hartslag naar beneden, doe de deur open, staat onze hond kwispellend voor me met zijn bot in de bek. Wij hebben een parketvloer en dan heeft ze niet altijd grip op haar bot en gaat ze tegen de tafelpoot liggen.... En dat wil wel wat bonken.... Gek beest! Nu ligt ze lekker in de bijkeuken waar wel vloerbedekking ligt. Ik zal me zo even aankleden en dan even met de hond wandelen. Het is prachtig weer (blauwe lucht met het zonnetje erbij), maar het zal koud zijn. Oja, ik las iets over een jas. Ik heb bij H&M een jas gekocht. Een lange grijze, met rits. Kan ik nu al aan, maar straks met 40 wk ook nog wel. Heb gewoon een hele grote gekocht met een dikke sjaal. Ik verbloem met de sjaal dat ie nu te groot is. Ik wilde namelijk ook niet een klap geld uitgeven voor een jas (deze was 60 euro, was max). Koop ik volgend jaar weer een hele mooie! Meiden, tot later! Liefs Linda.
15 weken gefeliciteerd! Over 5 weekjes zit je op de helft! haha! Ik had een droom vannacht, heel vaag! Ik was bevallen en liep in t bos en later zat ik in de auto met mn hulpie die ineens de verloskundige hielp hahahaah heeeeel vaag!
Ik droom ook van die rare dingen allemaal, vannacht gedroomd dat ik de baby al een paar weken had en dat ik me toen ineens bedacht dat we m vergeten waren aan te geven bij de gemeente
Murnin' Gisteraaf toen wij naar vk waren hebben mijn schoonouders ff op mijn dcohter gepast. Kwamen we terug, kreeg ik een cadeautje in mijn handen: een blauw truitje! Eerste truitje voor onze zoon! Zo leuk! xx
Broddels en judith fijn dat alles goed was. Linda gefeliciteerd met je 15 weken! Kitty wat leuk dat je een blauw truitje hebt gekregen. Vanavond naar de vk. Ik heb echt zin om mijn beebje weer te zien!
Weet niet meer wie het vroeg, maar ik heb deze week het blad wij jonge ouders voor het eerst ontvangen. Het zal dus binnenkort wel bij iedereen in de bus vallen. Ik heb gisteren de baby ook gevoeld, weet het nu 100% zeker. Met 12,5 weken dacht ik het ook al te voelen en dat klopte. Maar gisteren zelfs 2x erg duidelijk. Wat een geweldig gevoel, dat leven in je. (kreeg er tranen van in mijn ogen) Ik voelde het gisteren bewegen ongeveer 2 vingers onder mijn navel (en zoals al gezegt, alsof er een muisje binnenin loopt) en 's avonds lag ik rustig op de bank en toen voelde ik het aan de rechter zijkant. Ik heb ook een winterjas gehaald. Die van de Zeeman, voor nog geen 10 euro loop ik er warm bij deze winter en dan koop ik volgend jaar wel een mooie nieuwe jas. Verder gaat alles hier prima. Op een enorme verkoudheid na. (maar daar hebben meer last van gehad las ik al) Hebben jullie alleen ook zo'n last van de bandenpijn? Ik heb soms ineens pijnscheuten daar, niet te geloven. Het is daarna ook vrijwel meteen weer weg, maar auwie, tis niet fijn.
Ja, over 5 weken op de helft! Yes! Dank voor jullie felicitaties! Ik hoop dat ik onze Puk ook snel kan voelen. Dat zou me weer wat meer zekerheid geven. Het is soms nog zo onvoorstelbaar. Verder heb ik ook geen echo's meer en dus moet ik van afspraak VK naar afspraak VK leven. Dat is soms best lastig. Over dromen gesproken: ik droom wel, maar weinig over een baby. Nu had ik laatst wel een droom en dat was ook zo raar. Het kindje was geboren, maar ik taalde er niet naar om. Alleen wanneer het moest eten of een droge luier moest hebben. Het interesseerde me niet.... Toen ik wakker werd, had ik zo iets van: ojee, als dit maar niet in werkelijkheid gebeurt, want dan wordt ik wel een hele slechte moeder! Maar ik ga nu eten en dan klaar maken voor mijn inwerkmiddag. Eindelijk wat te doen....Ik hoop dat het goed bevalt (duimen jullie voor me?). Ik probeer vanavond en anders morgen wel te laten weten hoe het ging. Allemaal een fijne middag (ik hoop dat jullie net zulk mooi weer hebben als hier, dan is het heerlijk om naar buiten te gaan en te genieten). @Klavertje: ik denk aan je vanavond! Liefs Linda.
@lin80, ik had gister ook ontzettende steken en een trekkend gevoel, nu gelukkig wel weer minder. alleen als ik te snel op sta of moet niezen voel ik het nog. Vanmorgen nog even met de angelsound geluisterd en ons beebje was lekker druk, hoorde het hartje gelijk en hoorde hem/haar bewegen dus daar gaat alles wel goed. Ben blij dat ik dat ding heb aangeschaft, want vind het ook allemaal nog erg onwerkelijk. Klavertje, vanavond nogmaals kijken naar jullie kindje! Dan zullen jullie ook vast en zeker het geslacht te zien krijgen. Ook anderen natuurlijk veel plezier bij de afspraken! Linda, veel plezier met de inwerk middag! Het is hier ook mooi weer, ga zo dus even lekker met de hondjes naar buiten.
Heee hoi allemaal... Linda- GEFELICITEERD MET JE 15 WEKEN! Ik ben vandaag ook 15 weken... YAHOE! Nog 4 weken en dan ben ik op de helft Ik krijg nl met 38 weken een ks... Iedereeen een fijne dag gewenst... Ik ben bezig de toekomstige babykamer uit te ruimen... Een gedeelte moet naar zolder.. Een gedeelte moet uitgezocht worden en een gedeelte moet weggegooid worden.. Dan moet er nog een computerbureau weg en wat kasten... Heeft iemand nog belang bij een computerbureau? De kasten zijn al oud en kunnen naar de stort... Maar eer ik die kamer eens leeg heb.. pfff...
Ik heb echt geen idee meer of ik jonge ouders al ontvangen heb... Jemig ik ben echt een zeef... Gooi er straks even een testje tegen aan... volgens mij ben ik zwanger
ik heb jonge ouders al wel ontvangen maar nog geen bericht gehad dat ik de doos op kan halen. wel ga ik zo even de etos doos ophalen. @wishgirl: ja denk ook dat je zwanger bent. gefelicitterd met je 15 weken. oooo hier ook zoveel dingen die weg moeten. haha heb ook nog wel wat te koop. hihi. iemand nog belang bij een dressior. geloof van bijna 2 meter. haha onding. @linda: jij ook gefeliciteerd met je 15 weken. @klavertje: succes vanavond en hoop voor je dat ze het kunnen zien. al is het ook wel leuk dat je alsnog een keertje je beeb kunt bekijken. @bamjolan: doe alsjeblieft voorzichtig. als het niet gaat dan gaat het niet. sch**t aan je collega's enz. jij voelt jezelf het beste. gisteren een late dienst gehad. was gewoon om half 10 kapot. was zo ontzettend moe. voelt dan zo stom. maarja tis niet anders. heb tot 23 uur lekker rustig aan gedaan en geen extra klusjes op de hals gehaald. direct toen ik thuiskwam naar bed maar kon niet slapen. heb 3 uur nog gezien en toen sliep ik maarja was half 6 al weer wakker. echt klaarwakker. tot 9 uur en toen heb ik weer geslapen tot half 12. haha.
hallo dames, iedereen gefeliciteerd met de 15 weken grens. zaterdag ben ik 15 jeeeej. Voel me nu dankzij de emesafene een stuk beter! De hoofdpijn bleek van het overgeven en kokhalzen te komen. spieren spanden zich teveel aan vandaar de hoofdpijn. sinds de emesafene is de hoofdpijn ook weg. Heb de angelsound besteld ze zouden vandaag of dinsdag binnen komen. hoop vandaag... gister nog een aankleed kussen en luieremmer gekocht wit met een teigetje erop. vandaag even mijn jurk voor de bruiloft van volgende week laten vermaken want je raad het al hij past niet meer... oh trouwens beetje rare vraag misschien. maar ik heb de laatste dagen erg veel pijn binnen in de schede zeg maar aan de wanden. Zijn er meer die dit bekend voorkomt? is mijn eerste zwangerschap dus weet niet of het erbij hoort. Heb van een vriendin gisteren een 9 maanden dagboek gekregen erg leuk. @ klaver veel plezier met de echo vanaaf. hoop dat ze het nu wel kunnen zien. zal later vanavond even kijken want ik moet op verjaardag....
Hoi allemaal, We komen net terug van de nekplooimeting en alles was gelukkig prima. Nekplooi was net geen 1mm. Volgende week krijgen we de uiteindelijke uitslag per post thuis. Kindje was nu ongeveer 7,5 cm, dus ligt precies op schema. Heerlijk om te zien! De laatste tijd heb ik aardig wat met jullie mee gelezen en fijn om te horen dat mijlpaal na mijlpaal wordt bereikt! De misselijkheid wordt hier gelukkig al iets minder en sinds afgelopen weekend ook weer wat meer energie gekregen. Dat kon ik ook wel even gebruiken. groetjes!
Zo had even pauze genomen en dacht met een koppie koffie even naar de beeb te luisteren... Maaaar oooooh tis een deugniet aan het worden hahaaha... Telkens als ik em had hoorde ik keihard: Plok! en een ZOEF! en weg was ie weer... Beetje mama pesten... tssss...
Hee Pien... gelukkig dat alles goed was meid! Weer een pak van je hart.. of niet dan Vandaag over 2 weken mag ik weer naar de gyn... Ben benieuwd wat ie dan gaat doen...
Hey meiden, ben ik weer even. Bedankt voor de knuffels en goede adviezen het rustig aan te doen. Dat doe ik dan ook maar. Voel me wel wat beter, al heb ik geen beter nieuws. Nou ja, ik heb goed en slecht nieuws... Sinds 2 dagen voel ik mn kindje SCHOPPEN! En niet zo'n klein beetje ook. Na het eten wordt hij echt wakker! Ik ben BLIJ! Minder blij was ik met het nieuws dat mijn baas mijn contract niet langer wil verlengen dan 1 augustus. Heb dus na mijn verlof nog amper 2 maanden om een nieuwe baan te vinden. Zit dus aardig op een schopstoel. Al moet ik zeggen dat ik me er (nog) geen zorgen om maak. Maar goed, mocht iemand van jullie iets weten a la: medewerker educatie, iets in de kunst en cultuur sector, projectleider van maatschappelijke projecten, etc, dan hou ik mij aanbevolen! hihi Wat leuk trouwens dat sommigen van jullie al weten wat het wordt! Ik ben zo NIEUWSGIERIG naar mij ukkie! Ik denk een meisje, maar ja, je weet het nooit zeker tot het eruit komt he!
@Daphne - nee zekerheid wat het wordt heb je pas als je beebje in je armen hebt... Wat een rotnieuws zeg dat je contract niet verlengd wordt... Heeft je baas ook de reden verteld? Niet de echte weet ik haast voor 100% zeker.. Maar hij/zij zal wel uitkijken... Wat fijn zeg dat je beebje al zo voelt schoppen.. Ik voel em nog niet...