Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ohja Klavertje zal ze het nu wel weten?
    Kom zo nog wel ff spieken :D

2. Lindajelsma

Lindajelsma Actief lid

10 jul 2008
    156
    0
    0
    KLAVERTJE! Waar ben je? Ik blijf niet zo heel lang meer achter mijn laptoppie zitten en ik wil zoooo graag weten of je het geslacht weet.......

3. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Dank je wel meiden. Het zal allemaal wel goedkomen, ik heb er vertrouwen in!

Klavertje! we willen weten hoe het is gegaan en of het een knakworst of een taco word :p

4. Lindajelsma

Lindajelsma Actief lid

10 jul 2008
    156
    0
    0
    Helaas.... Geen nieuws van Klavertje.

Ik ga zo lekker slapen! Dus dan lees ik het morgen wel (hoop ik).

Welterusten en morgen weer gezond op.

Liefs Linda.

5. broddels

broddels Lid

30 jun 2008
    51
    0
    0
    Leerkracht
    Ik kwam even koekeloere of Klavertje al nieuws had gebracht. Maar helaas... Misschien ben je het wel aan het vieren.

@ Daphne: Wat fijn dat je de baby al voelt schoppen. Ik ben benieuwd hoe dat voelt. Jij voelt het natuurlijk nu al, omdat je al een kind hebt toch? Jij weet tenminste hoe het moet voelen.
    Wel vervelend van jouw baan. Ook wel fijn dat jij en jouw leidinggevende eerlijk tegen over elkaar zijn. Dan heb je tenminste wel een open gesprek. Wel vervelend dat je toch wel actief moet gaan zoeken. Ik hoop dat je snel iets leuks vindt. Ik zal voor je duimen.

Linda: Wat lekker dat je een leuke inwerkmiddag heb gehad. Wel veel 50 kinderen op twee groepen. Hoe oud zijn zij?

Ik las net ook iets over dromen. Ik heb laatst een heel duidelijke droom gehad. Ik zou een zoon krijgen dat sprekend op zijn vader lijkt. Het enige dat hij van mij had waren zijn kleur ogen. Hij was een weekje oud en kon al mama en papa zeggen. Dat zou heel raar zijn als dat kon! Maar ik werd wel erg blij wakker.
    Nu ben ik wel erg benieuwd wat het gaat worden. Misschien denk ik in mijn onderbewuste wel dat het een knul wordt. Nu de echo afwachten... Nog 4 weken :(

Fijne avond!

Liefs, Broddels

6. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    FF snel, morgen wat uitgebreider,
    Ik ben verrot van al dat gekneed en geduw in mijn buik
    Ze is een uur aan het zoeken geweest, en weer geen resultaat.
    Het lag zo heerlijk op zijn gemakje op zijn zij.
    Heeft een keer op zijn buik gelegen. Nou dan zie je helemaal niets.
    En was gewoon heerlijk op zijn gemakje aan het bewegen.
    Handjes in de lucht, duimen, vruchtwater drinken, beentjes strekken.
    Ik heb op nog op allebei mijn zij gelegen. Meestal veranderen kindjes dan van houding.
    Maar het bleef gewoon liggen zoals het lag.
    Toen moest ik ff gaan lopen. Dus ik springen door die kamer!
    Dat vrouwtje lachen om me. Ik weer ligggen...en nee hoor! meneer of mevrouw lag nog steeds lekker op zijn zij. Is toen nog even op de kont gaan zitten. Ook heel raar om te zien.
    Maar geen duidelijke pose voor het geslacht.
    Wel weer die 3 streepjes gezien. Maar dat was alleen van bovenaf en je moet er echt tussen de benen tegenaan kijken. Dus nu volgende week zaterdag weer terug.
    Wel de laatste keer heb ik gezegd want het is een aanslag op mijn lichaam.

Tot zover het eigenwijze kindje :D

7. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    @muppie, ik ben wel nieuwsgierig wat er in die doos zat. heb vandaag ook zo'n bon van de etos gekregen dat ik hem kan afhalen :D

8. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    @klavertje: spannend zeg. heb je daar zo naar toe geleefd, en nu weet je het nog niet.
    hihi, wel grappig dat die kleine zo lekker eigenwijs is ;)

9. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    @Klavertje; hahaha, zeg dat wel eigenwijs kindje :p Hij/zij houdt mama en papa graag voor de gek zo te merken! Kan me voorstellen dat je nu zoiets hebt van volgende keer, laatste keer... dan nog maar 4 wkn geduld hebben hè, of dan inmiddels nog maar 3 ;) Succes volgende week!

10. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Op naar volgende week zaterdag Klavertje!
    Ik heb net voor de zekerheid de gyn gebeld met de vraag of ik nu een extra afspraak moet maken als ik het geslacht wil weten, en dat hoefde dus niet. ALS ze het morgen zien zullen ze het me vertellen, anders wachten we gewoon tot de 20 weken echo.

Princess succes morgen!

11. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Hahahaha Klavertje!
    Moet wel lachen hoor!
    Eigenwijsheid is aangeboren LOL!

12. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Haaaaaaaaaaaai,

Ik kom ff snel om een hoekje gluren en weer ff wat laten horen...
    Lynnami had me al gespot, maar zal jullie ook ff updaten.

Het zijn hectische weken geweest, schoonmoeders is geopereerd en bij mij is er nog een probleempje gevonden.
    Buiten mijn B12 bleek ook de B11 (folium) niet goed te zijn en als het goed is mag ik nu eindelijk zorgeloos gaan zwangeren :D

De vorige x is toch misgegaan, maar had er zelf al geen lekker gevoel over.
    Tja en we zijn een stel konijnen vandaag weer een hele posi test :)
    Dit keer ben ik om de een of andere reden heel anders en vooral kalm onder.
    Totaal geen angst of het wel goed zit, de spuiten werken, ik verdraag de hoge dosis folium goed en voel me gewoon kiplekker.
    Dussuh ben nu dus te vinden bij de mei mama's, maar kom hier zeker even regelmatig koekeloeren hoe het met iedereen gaat.

Voor zover de korte versie van de update, hoe gaat het hier met iedereen?

13. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Hier ook nogmaals GEFELICITEERD mamasan!
    Als jij er nu kalm onder bent en er een beter gevoel over hebt zal het vast helemaal goedkomen.
    Ik duim in ieder geval heel hard voor je dat alles goed mag gaan!

14. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Tnxxxxx meid!
    Hopelijk klopt het gevoel..
    Maaruh voor jou is het ook spannend las ik net?
    Ik duim voor je dat het allemaal goed komt!

15. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Dank je. Het zal allemaal wel goedkomen hoor. Als mijn cervix te kort is kunnen ze er in elk geval iets aan doen...
    Ik weet dat mijn kindje druk aan het groeien en bewegen is want ik heb net nog geluisterd :)

16. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ klaver wat een eigenwijs beebje heb je zeg!

@ mamasan gefeliciteerd ik duim hier voor je.

@dreamerfly ja is inderdaad een heel vervelend gevoel. maar ik had het ook al van mijn endo en heb een verkleving aan het bekken en daar maakte ik me een beetje zorgen over dus wou even weten of er meer waren die het hadden,ja dus en nu maak ik me niet zon zorgen meer.

@joyce wat een prachtig kindje heb je zeg.
    een heerlijk lachebekkie.

Ik kreeg trouwens vandaag ineens een ingeving... na de echo van wish had ik op die van mezelf gekeken,maar daar waren de beentjes duidelijk op te zien maar de hoek niet.
    maar nooit aan gedacht de andere foto eens te bekijken. vandaag dus gedaan en ik zag wel een hoekje... minder dan 90 graden.
    dus dat zou een meid betekenen.maar ik wacht het natuurlijk tot de 20 weken.
    plaats em morgen even kunnen jullie ook even kijken.

17. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    mamasan gefeliciteerd!

lynnami succes!

Slaap lekker meiden!

(Joehoeeee 14 weken!)

18. shenoby

shenoby Niet meer actief

gefeliciteerd bam met je 14 weken.

degenen met echo bezoekjes e.d
    succes morgen!

19. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Bedankt voor de duimpjes meiden!

Lynnami, krijg je dan een cerclage?
    Heerlijk trouwens om je beeb te horen....ik moet nog ff geduld hebben *zucht*

20. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

@ mamasan- Ja dan moet ik een cerclage ondergaan. De reden daarvoor is dat ik eind 2005 een "cone biospy" heb gehad. Maar we hopen dat het niet nodig is.
    Kan niet wachten tot het 7u morgen ochtend is! Ik zal jullie zo snel mogelijk laten weten hoe het is gegaan.

Deel Deze Pagina