Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Goedemorgen allemaal,

Lynnami
    Princess81
    Plezier en succes bij de onderzoeken van vandaag!

Wij hebben gisteren de babykamer uitgezocht! Zal zo even plaatjes in mijn album proberen te zetten.

2. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    Goedemorgen dames :D brrrrr, wat is het koud hè... Ik ga me zo eens omkleden en dan naar het echocentrum! Joepie!

@Lynnami; veel succes vandaag bij de gyn! Hopelijk is er geen operatie nodig.

@mamasan; jeetje, jij hebt het ook zwaar te verduren zeg. Gelukkig ben je weer snel zwanger geraakt, hoop voor je dat je nu eindelijk lekker kan gaan genieten! Succes ermee!

@Jacky; mooie kinderkamer! Zoiets zoeken wij ook ;) deze is van babydump toch? Komt me bekend voor...

3. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Plaatjes van de box en de babykamer staan in mijn album.
    Wij hebben alleen niet de hang-/legkast erbij genomen (wij hebben namelijk al een vaste kast in de slaapkamers).

@princess
    deze is inderdaad van de baby-dump
    is niet de goedkoopste winkel maar wel een goede service en leuke aanbiedingen!

4. Lindajelsma

Lindajelsma Actief lid

10 jul 2008
    156
    0
    0
    @Klavertje: wat heb je een eigenwijs beebje in je buik zeg! Hij/zij houdt het wel heel spannend voor jullie... Ik hoop wel dat je genoten hebt van zijn/haar eigenwijsheid en dat je er wel een beetje om kunt lachen. Maar ik kan me voorstellen dat het gezoek een inpact op je lichaam heeft. Hoop dat je vannacht lekker hebt geslapen.....

@mamasan: wat fijn dat je nu weer zwanger bent. Hoop dat het nu goed gaat en dat je er lekker van kunt genieten! Gefeliciteerd!

@Jacky: mooie kinderkamer hoor! Zo iets zou ik ook wel willen. Ik denk dat we binnenkort maar eens even moeten gaan kijken, want krijg er nu wel heel veel zin in!

@broddels: deze kinderen zijn 4 tot 6/7 jaar. Volgende week ga ik op een groep werken waar de kinderen 7 tot 12 jaar zijn. Dus ben erg benieuwd hoe dat gaat.

@Princess: ik hoop dat je zo met goed nieuws weer komt!
    @Lynnami: heel veel succes bij de gyn. Kom ook met goed nieuws weer hier!

@Bamjolan: wat super, 14 weken! Weer een mijlpaal (al heb ik een tijdje gehad bij jou, dat elk goed berichtje een mijlpaal was hoor!).

Ik zal me nu maar eens even aankleden. Manlief is vanmiddag vrij en we gaan de rommel boven opruimen (wat houden we/wat kan weg). Het is namelijk zo dat we maar 1 slaapkamer in dit huis hebben en een kleine overloop. Op de overloop komt uiteindelijk het ledikantje van de baby te staan. Nu willen we dit alvast helemaal leeg hebben, zodat we het ledikantje er straks zo neer kunnen zetten. We maken er een gezellig, knus hoekje van, maar meer niet. We hebben het huis namelijk te koop en dus willen we er niet veel aan doen.

Meiden, ik kom later weer even koekeloeren!

Liefs!

5. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    Nou, daar ben ik alweer :D Alles was goed! Nekplooi is 1,4cm dus dat is al goed, over +/- 1 wk krijg ik de uitslag van de combi-test. Verders was ons beebje volgens de vk echt een schatje! Hij/zij lag precies goed en was lekker rustig. Ik heb eindelijk het hartje gehoord en dat klonk volgens de vk ook goed. De placenta lag op de goede plaats. De baby lag met z'n beentjes gekruisd (heeft tie van mama ;)), had z'n armpjes in de 'lucht' en was lekker vruchtwater aan het drinken. De vk heeft het maagje laten zien, het hartje (kamers enzo waren al te zien) en de blaas. Ook de omtrek van het hoofdje was goed en de schedel was gesloten. Ondertussen was uk met de navelstreng gaan spelen... Hij/zij is de afgelopen 2 wkn maar liefst 3cm gegroeid en is nu 6,9cm. Ohhh, ik ben helemaal in de wolken nu! De foto's volgen later, moet nu eerst de hele dag naar school...

@Mamakitty; zal naar je zwaaien als ik vanmiddag weer in de file sta bij de brug :)

6. Lindajelsma

Lindajelsma Actief lid

10 jul 2008
    156
    0
    0
    Princess: wat goed nieuws! Lekker van genieten dus! Succes op school!

Liefs Linda.

7. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Jacky78: Wat een mooie kinderkamer heb je uitgezocht. (haha, wij hebben dezelfde gekocht en ook de maxicosi. Kijk maar een in mijn album)

8. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    haha
    ook al zo'n naturel typje?!

9. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Yep, past overal bij. :)

10. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    hallo allemaal,

@ florida: ik zal zo even een foto maken van de doos en die zet ik wel even op mn site onder fotoalbum en dan kadootjes.

@ mamasan: gefeliciteerd. fijn dat je je er nu anders onder voelt. veel geluk.

@jacky: super mooie babykamer. zoiets wil ik ook graag.

@ princess: super zeg. lekker genieten. veel plezier op school.

hier gaat het wel. vannacht eens een beetje goed geslapen maar werd wakker met hoofdpijn. het word steeds gekker.
    zo eens even het huis door. stofzuigen,dweilen enz.

11. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Gisteravond had ik een afspraak bij de vk en alles was goed. De placenta ligt tegen mijn buikwand aan en de beeb was niet heel goed te zien, maar goed genoeg om te weten dat alles goed is.
    Ik heb voor het eerst het hartje gehoord en dit was niet erg luid (ook weer vanwege de placenta die in de weg lag) maar het klopte goed en regelmatig. Toch wel mooi om dat eindelijk eens te horen.
    Nu zal het voor mij ook wel wat langer duren voordat ik de kleine kan voelen dat vind ik wel jammer. Maar in elk geval ligt ons kindje goed beschermd.

Mamasan gefeliciteerd! Deze keer voelt het heel anders voor jou en dat geeft me het gevoel dat het helemaal goed komt met jullie!

Wish gefeliciteerd met de 15 weken en 1 dag :) Ik ben ietsje te laat...

Pien wat fijn dat de nekplooimeting prima was.

Prinses ik ben blij dat bij jou de nekplooimeting ook goed was.

Daphne wat jammer dat je contract niet wordt verlengd. Hopelijk vind je iets wat veel beter bij je past.

Bamjolan kaassoufles zijn lekker he! Dat is op het moment ook mijn favoriete snack!

Dreamerfly tot een paar dagen terug had ik dezelfde klachten als jij. Nu sinds een dag of 3 voel ik me veel beter. Hopelijk merk jij straks ineens ook heel veel verschil.

Klavertje wat een eigenwijs kindje! Jammer dat jullie het geslacht weer niet konden zien. Ik duim extra hard voor je dat het de volgende keer wel lukt.

Jacky mooie babykamer.

Morgen de kinderwagen kopen. Ik heb er zo'n zin in!

12. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Leuk is dat he....
    Laat je wel goed voorlichten en ga lekker proefwandelen he (ook even de bochtenproef doen...)

13. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Zal ik doen, bedankt voor het advies :D

14. twinnie

twinnie Actief lid

13 jun 2008
    304
    0
    0
    He meiden!

Heb weinig tijd gehad de laatste tijd! Iedereen gefeliciteert met jullie mijlpalen! Vandaag had ik er ook eentje, iets minder, moest overgeven haha! Volgende week hartje luisteren, spannend hoor!

Hebben jullie dat ook? Eerst kropen de weken voorbij en nu vliegen ze! Alweer bijna 15 weken!

15. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    @ florida: foto van de doos staat op mijn site. link staat onderin mn berichtje.

16. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Ik ga nu vertrekken naar de gyn. Duim voor me!

17. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    succes!
    duimen draaien op volle toeren

18. Goedemiddag dames,

Ben er weer even,
    Princes blij dat de nekplooimeting goed was.
    Bam gefeliciteerd met je 14 weken, weer een mijlpaal!

Nou hier gaat het redelijk goed buiten al het gezeur met het UWV om.
    Heb vandaag m'n nichtje van 5 om op te passen :(

Maar ik ben verder heel vrolijk want ben vandaag 16 weken!!!

19. radna

radna Bekend lid

3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    He meiden,

Tijd niet gereageerd, druk, nog vakantie en hoop gedaan!

Iedereen met mijlpalen, Gefeliciteerd, gaat nu echt al klinken he t aantal weken! Zelf zondag alweer 17!

Wish en kitty, een zoon, leuk hoor, heb hier ook een klein eigenwijs jongetje rond hobbelen en t is heel leuk!

Klavertje, wat jammer datbze t steeds niet kunnen zien, hahaha, kunnen jullie wel vaak naar beebje kijken!

mamasan, wow super nieuws zeg, heel erg gefeliciteerd, Fijn dat je er nu zelf ook goed en lekker gevoel bij hebt, geniet ervan, en een mei mama, heerlijke tijd voor je verlof!

princes, gefeliciteerd met jullie goede nekploot meting, super!

Lynami, veel succes bij de gyn, ben benieuwd of jou uk prijsgeeft wat ie is!

Mwww ben er vast een hoop vergeten maar weet de rest niet meer :oops:

Muppie, hoe is tie bij jou? Alles goed?

Hier Mano zijn nieuwe kamertje van de week gedaan, vloeren lichtblauw en legergroen, en donker houten vloer erin, willen dan meubeltjes wit en rest lekker fris houden, maar t begin is al super!

Woensdag op pad geweest voor kleding, pfff ramp, pas de broeken van met mano niet want was toen veel zwaarder.
    Ben nu te dik bij buik voor gewone broeken, maar zwbroeken zijn nog te ruim, heb nu maar wat van die wollen trui jurkjes en dan met legging en laarzen, en net op mp nog paar leuke rokjes, broek komt dan over paar weken wel, bij mano ook pas eerste echt zwbroek met 22 wl ofzo daarvaoor bij buik steeds te groot..........

Ohhhhh, kan niet wachten trouwens om even hartje van kleien te horen, 3 okt weer, en heb zo zin in de 20 wk echo ben zo benieuwd of we nog een zoon of en dochter krijgen! na nog paar weekjes

voel de kleien af en toe ook al trouwens, veel eerder dan bij mano, maar erken y nu natuurlijk, heerlijk gevoel!

nou, heel verhaal :oops:
    ga er weer vandoor
    dikke knuff voor allemaal x x

20. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Ok hier ben ik weer.
    Ik heb een inwendige echo gehad en baby lag met hoofd naar beneden, dus kon niet zien wat het is.
    Cervix ziet er redelijk goed uit maar de gyn wil toch dat ik over 3 weken terug kom en weer een inwendige echo heb om te zien hoe het er dan uitziet. Dan een week later nogeens.
    Ik heb ook bloed laten prikken voor de triple-test. Daar hoor ik de volgende keer de uitslag van denk ik.
    Bloedtest van vorige keer was allemaal goed. Ik ben 1lbs aangekomen. bloedruk is goed, baby's hartslag is 147.

Tot zover mijn update.

Deel Deze Pagina