Hoi meiden! @Klavertje, wat een heerlijk eigenwijs kindje zeg haha nou hopelijk is 3x maal scheepsrecht @Princess, fijn dat alles goed was! @mamasan, gefeliciteerd gaat vast helemaal goed komen nu!!! @dancinglady, leuk he om het hartje te horen zo bijzonder @xanado83, gefeliciteerd met je 16 weken!! jippie @lynnami, dus ook nog geen geslacht, hoop dat over 3 wkn alles goed is!
@radna: hey ja alles is opzich wel goed. lastig he dat zw broeken nog te groot zijn. zit ook daarmee.ondanks dat het mn eerste is. heb nu elastiek aan de knoop gemaakt,maar dan gaat de rits geregeld open. thuis geen probleem maar wel als je weg moet ofzo. haha. trouwens wel een goed idee een langere trui/jurkje.
@ Snoopy- nope idd nog geen geslacht. Misschien over 3 weken als de baby met de kont naar beneden ligt. We moesten wel lachen om wat de gyn zei over die inwendige echo en als de baby een jongen is. Hij zei: "Een inwendige echo vergroot alles extra, dus als het een jongen is zou je man weleens kunnen schrikken en zich afvragen of je niet vreemdgegaan bent met een grote dikke zwarte man. Je weet toch wat voor een reputatie dat die hebben?" Maar we zullen het ZEKER weten over 4 weken. (denk ik hahaha) We hebben geen haast, willen het alleen zo ontzettend graag weten
Hier flink bezig geweest vanmiddag. Onze overloop is helemaal leeg en dus kunnen we alles in orde maken. Gaatjes dichten en schuren. Dan eens kijken wat voor moois we er van kunnen maken. We hebben alles 1 kleur, zacht geel. Houtwerk is iets donkerder geel (mosterdkleur?). Misschien dat we er nu wel iets anders op doen, maar dat moeten we maar even bekijken. In ieder geval blij dat het leeg is.... Meiden, vanavond zijn we weg, dus ik wens jullie een hele fijne avond en natuurlijk een goed weekend. Liefs Linda.
Succes Linda! Als de meiden slapen, ga ik 2 muren in de woonkamer zachtgeel verven, woestijngeel haha Andere muren zijn roze.
Even een foto'tje van ons beebje, hihi ben nu al een trotse mama Hier drinkt ons ukje een lekker slokje vruchtwater en heeft de handjes 'in de lucht':
En op deze is het hartje aangewezen en zie je de hartslag aan de onderkant vd foto: (mocht niet in 1 bericht, dus dan maar 2 hè )
Klavertje: Tjee hé, jullie hebben zeker een eigenwijs beebje, hahaha. Hij/zij laat jullie wel in spanning zeg Hou je hetzelf nog wel een beetje uit met de nieuwsgierigheid? Mamasan: WOW, wat een goed nieuws zeg! Super gefeliciteerd meid met je zwangerschap en zoals je je nu voelt, moet het zeker weten goedkomen! Ik duim voor jullie! Shenoby: Dank je wel voor je compliment over ons dochtertje! Ben er natuurlijk ook ongelooflijk trots op! Princess: Wow, wat een mooie echo zeg, prachtig! Iedereen gefeliciteerd met het behalen van de mooie mijlpaal! Ik was gisteren 14 weken en voel mn buik echt met de dag groeien, hebben jullie dat ook? Heerlijk! Wij mogen 3 oktober weer naar de VK, kan echt niet wachten!
Ola ladies, Hier gaat het wel aardig. De moeheid word IETS minder, vriendlief zegt ook al dat ik vrolijker ben hihi... Alleen moet oppassen dat ik niet meteen teveel ga doen. Gisteren aantal wasjes gedraaid (op en neer de trap op en af steeds met zware volle wasmand), opgehangen en opgevouwen etc....en gisteravond moest ik daar de prijs voor betalen en om 21:30 lag ik al in bed. Doodmoe. En vanmorgen om 08:00 er al weer uit, want ik kon van de pijn aan mijn bekken niet meer liggen. Mja, deze zwangerschap gaat zoveel beter dan de 1e, dus echt super! Ik had eergister de echo-dvd gekopieerd en in een leuke kaart uit naam van hun ongeboren kleinzoon gestuurd per post naar mijn ouders (wonen 1 uur en 15 min van ons vandaan)...moeders belde gister, had m meteen bekeken en was helemaal gek! hihi Vond het zo super! Klaver, verdorie, weer niet gezien? Nou meid, als je het vandaag weer niet ziet (vandaag ging je toch weer?) danzou ik wachten tot de 20 weken echo hoor... Dancinglady, jij ook al de placenta aan de voorkant? jammer is dat he! Heb ik dus ook, MAAR ik voel wel af en toe wat hoor! Maar ikherken het ook van mijn 1e zwangerschap denk ik meteen..... Mamasan, weer zwanger? WHOEHOE! Gefeliciteerd meid, ik ga keihard duimen! Princess, logisch dat je verliefd bent! Wat een superfoto's zeg! Lynn, jammer dat je het nog niet weet......op naar de volgende echo Vandaag gaan we de kinderwagen kopen!!! Quinny Buzz Capri!!
Dank jullie wel meiden hihi, ben nog steeds aan het nagenieten! Ik moest gisterenavond ineens overgeven :sick: had frietjes op en die waren niet goed gevallen denk, maar wat er dus gebeurd is Ik heb nu de rode stippen weer op m'n hele gezicht. Dit had ik ook heel erg in de periode dat ik zoveel moest overgeven en ze waren in de afgelopen 2 weken helemaal verdwenen. Nu zijn ze weer helemaal terug en véél erger dan eerst. Ik denk echt dat dit van het overgeven komt Hopelijk trekt het snel weer weg, want zie er echt niet uit nu #-o gelukkig voel ik me een stuk beter nu en zijn de kotsbuien hopelijk history @Mamakitty; gelukkig voel jij je weer wat beter nu! En nu rustig aan blijven doen hè Leuk gedaan met die dvd
Jee, echt? Wat kl*te meid. Doe rustig aan en hopelijk trekken die stippen snel weg! Ennuh ik zal ook rustig aan doen
@Princess: Ik heb dat ook wanneer ik heb overgegeven. Eigenlijk heb ik het vooral wanneer ik moet overgeven als mn maag leeg is en er dus alleen gal uitkomt. Dan zit ik de dag erna helemaal vol met rooie puntjes... vooral boven mn ogen. Verder gaat het hier allemaal wel goed, deze week zijn we bij de VK geweest voor de termijnecho. De vorige keer had ze gezegd dat we een video mee mochten nemen. Die hebben we daarna dus maar snel op een dvd en een memorystick overgezet. http://www.youtube.com/watch?v=6cbXRUblOac M'n banner is trouwens door de war, die gaat steeds meer achterlopen... vreemd hoor. Ik ga me zo maar eens een nieuwe uitzoeken.
Wij hebben gisteren een keuze gemaakt mbt kinderwagens. Was uiteindelijk niet zo moelijk, er passen niet zoveel in een Renault Clio. Het is de maxi Cosi Mura 4 geworden. En ook nog leuk dat de oudere modellen goedkoper zijn. Wij vinden namelijk de nieuwe kleuren niet zo mooi. De badkamer is nog niet af, echt veel pech gehad. Nu wachten op extra tegels. Er zijn te weinig berekend. Nieuw bad is geplaatst (1ste bad scheurde na een aantal dagen). Nog een paar dagen en ik hoef niet meer een douche te zoeken ! Een fijn weekend! Groetjes Judith
Judith balen dat jullie zo veel pech hebben gehad met de badkamer zeg. Hopelijk is alles snel af. Leuk dat je een kinderwagen hebt gevonden. Twinnie gefeliciteerd met de 15 weken! Xanado gefeliciteerd met de 16 weken! Princess wat een mooie foto's! Xlns mooi filmpje van je beeb! Kitty wat heb je dat leuk gedaan met die dvd. Jij bent echt creatief met dat soort dingen. Veel plezier vandaag als je de kinderwagen koopt! Wij gaan zometeen ook lekker kinderwagen shoppen. Mijn oma en mijn moeder gaan mee. We maken er meteen een dagje van.
@mamakitty,fijn dat het weer wat beter gaat maar dus niet teveel doen,veel plezier met kinderwagen shoppen @Judith, jullie ook een kinderwagen leuk hoor! @xlns, wat leuk dat filmpje van de echo! @princess, blehh ik vind dat altijd zo vies he overgeven ik hoop dat het niet te vaak meer gebeurd maar vlekjes zullen idd wel daardoor komen mooie foto's van de echo hoor! @joyce, nog gefeliciteerd met je 14 weken!!!! Ik zal er vandaag niet veel zijn, hebben een familieweekend, wij gaan gewoon gezellig een dagje langs mij te koud dat kamperen.