Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    Goedemorgen,

ff snel heb weinig tijd ;)

@MamaKitty: nee, meid moet volgende week zaterdag pasw. Dan ben ik ook alweer 18 wken, dus altijd beter! :)

En nee ik ben het nieuwschierig zijn nog niet beu. haha. Ik denk maar zo, nog ff dan zal het wel zichtbaar zijn. Alleen het is ons niet gegund om het eerder te zien. haha.

Iedereen bedankt voor hun lieve reacties.
    Volgende keer meer Klaver! En dan reageer ik weer op jullie berichtjes.

Iedereen een heel fijn weekend!

2. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Bah had weer rood verlies vanmorgen....ff aankijken maar en anders toch ziekenhuis maar weer bellen.. *zucht*
    Verder prima geslapen, mn dromen worden alleen vreemder en vreemder haah
    Buikkie groeit gestaag door.

3. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    he balen meis :( idd ff aankijken dan, maar gelukkig dat je buikje lekker doorgroeit. Ik had net ook roodverlies maar dan aan de achterkant :oops: , heb al een hele tijd dat ik niet vaak naar de wc kan 1x per 3-4 dgn dat gaat nu ietsje beter maar doet sinds paar dagen wel auww. Straks heb ik aambeien haha, lekker smakelijk praatje weer he :oops:

4. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ja dat doet ook zeer he, aan die kant daar pff
    Vooral veel vezelrijk eten en water drinken, word je soms ook niet vrolijk van haha

Heb wel een zeurgevoel in mn buik maarja dat heb ik eigenlijk iedere dag.
    Ach t zal vast niets zijn verder, en als ik me dalijk zo ongerust maak bel ik gewoon de verloskamers maar weer op.
    Het is niet dat t eruit loopt maar met afvegen.

5. shenoby

shenoby Niet meer actief

hallo dames,

bam wat vervelend weer dat je blijft sukkelen om maar zo te zeggen.

@ snoopie ze zijn erg snoepig hoor.

@joyce gefeliciteerd met je 14 weken.

@ judith leuk dat je een kinderwagen hebt.

@ twinnie gefeliciteerd met 15 weken.

@ xanado gefeliciteerd met je 16 weken.

joehoe ik ben vandaag ook 15 weken!

verder is alles hier Kl#ten.
    de emesafene voelde ik me 2 dagen beter op.
    maar gisteravond en vanmorgen weer direct spugen en de hoofdpijn is weer vollop aanwezig wat resulteerde in een vreselijke huilbui gisteren.
    Ben er zoo zat van kan helemaal niet lekker genieten ben alleen maar ziek ziek ziek.
    Vanavond vrijgezellenfeest van een vriendin. zie ik op dit moment helemaal niet zitten.
    Volgende week de bruiloft hoop dat ik me dan wat beter voel.

6. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

hoi meiden ik ben terug uit disney.
    heb daar voor VOLGEND jaar kerst een truitje voor de kleine gekocht. (wat is het duur daar...en alles zo meisjes/ jongens gericht)
    Hopelijk is alles goed met iedereen.

Ben momenteel wat down. Moe van de reis, hele erge pijnlijke kuiten en enkels van het vele lopen in euro disney. Lijkt wel of ik een dikke enkel heb.
    We kwamen pas aan het eind van de dag er achter dat je als zwangere speciale prioriteiten hebt zoals een rustige plek bij de parade's of via de fast passes naar binnen bij de attracties waar ik in mocht. Daar hebben we nog 4 uurtjes gebruik van kunnen maken.

xx fijne dag nog!

7. GL013

GL013 Bekend lid

27 sep 2007
    676
    0
    0
    Tilburg
    Hé meiden,

Wat een heerlijk weer! Ga zo weer lekker een stukje fietsen met Simon, en wat boodschapjes doen.
    Ben trouwens sinds 2 dagen niet meer misselijk! Wat een heerlijk gevoel is dat, was bijna vergeten hoe dat voelde... Hopelijk blijft het zo, zou erg prettig zijn!

Iedereen gefeliciteerd met alle mijlpalen! Ik was gisteren alweer 16 weken, echt gaaf hoor!
    En MamaKitty en Wish allebei een zoon, jongens zijn gaaf hoor, gefeliciteerd! Ik ben ook zo benieuwd wat we gaan krijgen... Nog 4 weekjes, en dan weten we het!

Ik ga mijn kleine man uit bed halen, die begint weer wakker te worden hoor ik.
    Fijn weekend allemaal!

8. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

snoopy wat een snoeperige kittens zijn dat!
    zou er best eentje willen alleen me mannetjes haat poezen...snif :(

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Snoopy: wat een schatjes! :D Zou er ook zo nog eentje willen, maar ja, we hebben al 2 katers (en die zouden het niet op prijs stellen denk ik :) )

@Kitty: fijn dat je je weer wat beter voelt.

@Bamjolan: hoop dat je de hele dag al op de bank ligt? Rood is nie leuk! :(

@MamavanSimon: wat een mijlpaal weer he? Die 16 weken? Ik had 'm zelf gisteren ook en heb echt het idee weer een mijlpaal verder te zijn. Nog 4 weken en we zijn al op de helft! :confused:

@All: succes met de aankopen! Ben blij dat wij de kinderwagen nog hebben staan ;)

Liefs Tezzz

10. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    @Snoopy; :D wat een schatjes! Ik kan niet wacht tot ons kitten komt (nog 4 weekjes!)!

@Shenoby; vervelend dat de emesafene niet goed werkt bij jou :( Hopelijk knap je snel op!

Ik heb een uiterst nuttige dag achter de rug! Heel de dag wezen shoppen :D Eerst een complete meubeluitzet gehaald om mee te verhuizen naar Tsjechië bij de Loods in Baarle Nassau, daar heb je allemaal teak-meubelen en alles is direct leverbaar.

:D Daarna hebben we een flinke baby-uitzet aangeschaft bij Babydump:

Alles wordt binnen nu en 2 wkn bezorgd en de verhuiswagen komt in de herfstvakantie alles ophalen om naar Tsjechië te vervoeren! En nu... doodmoe :) ik ga lekker heel de avond op de bank hangen denk ik zo :p

@mamakitty; volgens mij hebben we dezelfde wagen ;)

11. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Ik vind het ook erg snel gaan!
    Bijna op de helft. Soms moet ik echt tegen mezelf zeggen dat ik moet genieten, want anders is de zwangerschap te snel voorbij.
    Het is wel leuker, nu we ook voor de babyuitzet gaan kijken. Ik vind het alleen allemaal zooo duur. Maar Ikea heeft ook leuke spulletjes en helemaal niet zo duur (bedje, commode, kast).

12. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    @princess81 mag ik vragen waar je dat schommelschaap gekocht hebt? Echt SUPER leuk!

13. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    Hoi Judith, ik heb ook de mura 4 gekocht! de zwart/grijze! Voind hem zooooooo stoer ;)

14. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    Geweldig hè :D ik kon m ook echt NIET weerstaan! Deze komt van Baby-Dump en kost €59,95

15. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ola ladies!

Princess, we hebben niet dezelfde....
    Toen we in de winkel waren, vonden we beide de Capri (blauwe) tegenvallen.....
    We hebben de zwarte toch maar gekozen:
    Deze word half januari geleverd, we vinden het zonde als ie hier staat te verstoffen in de tussentijd ;)

16. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Deze maxi cosi hebben we gekozen, het is de maxi cosi cabriofix papillon.
    We hebben alles gekocht bij Burgerhout Superstores in Sliedrecht.

17. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Dit tuinbroekje hebben we vanmi bij de H&M gekocht met baby-Tijgertje erop:

18. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Achterkant van het tuinbroekje:

19. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    @mamakitty wat een leuke maxi cosi! Die kleur had ik nog nooit gezien!

20. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    zo mammakitty
    lekker aan het shoppen gegaan dus vandaag, en allemaal leuke dingen gekocht! Leuk hoor!

Deel Deze Pagina