Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamerfly

Dreamerfly Bekend lid

23 mrt 2008
    693
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Hulpverlener
    Noord-Groningen
    @Princess: Idd, we lopen zo mooi gelijk, wellicht met de symptomen ook spoedig ;). (zou ik ook een meisje krijgen ;)?)
    Hopenlijk was dat eenmalig, dat het eten verkeerd viel zeg!
    Maareh Super dat de echo/nekplooimeting goed was! :D Erg mooie echofoto's zeg!
    En, wat een mooie inkopen allemaal! *Is een klein beetje jaloers;)* Echt een superschaap :D(Is gek op schapen)

@Judith: Ikea is idd ook heel geschikt; betaalbaar en leuke spulletjes! Hebben jullie al aanschaffen gedaan?

@Snoopy: Goed dat je de keuze hebt gemaakt voor jezelf w.b.t. zwangerschapsgym en je werktijden hielpen dus mooi mee in die keuze ;):D
    Ik leef zeker toe naar de 20 wk echo! Lijkt mij erg bijzonder je kindje weer zo veel verder gegroeid te zien!:D. Wat een schattige jonge katjes btw, geweldig! :D

@Broddels: Apart zeg je droom! Nog een paar weken en dan zal je het weten!

@Klavertje: een eigenwijsje dus haha;) Jammer dat je het nog niet weet, maar je krijgt er volgende week weer een echo bij; dat is dan wel weer de leuke kant er van niet?:D

@Mamasan: Gefeliciteerd meid! En fijn dat er helderheid is w.b.t. wat er niet goed was/is. Houd het positieve gevoel vast en een voorspoedige zwangerschap toegewenst!

@Shenoby: En ben je er al uit of het mogelijk een meisje is?:D. Wat rot dat je zo misselijk bent. Op een gegeven moment ben je er ook wel klaar mee dan. Sterkte en laat je maar lekker verwennen!

@Dancinglady: Fijn dat alles goed was! Bij mij ligt de placenta ook iets in de weg waardoor ik het kindje later zal voelen. Ik kijk er stiekem wel naar uit dat ik mij stukken beter ga voelen;) Ik heb die powerboostperiode nodig, want er moet nog zoooooveel gedaan worden in huis!

@Radna: hier ook iemand die erg uit kijkt naar de 20 wk echo, ik moet alleen wat langer wachten nog ;)

@Lynnami: Voor nu ziet het er dus best goed uit, dat is fijn!

@Mamakitty: Fijn dat je je weer wat beter gaat voelen! Met zware dingen tillen een beetje oppassen he meid, niet te veel belasten, zeker niet met jouw bekkenklachten! Mooie aanschaffen zeg en wat een schattig broekje :D

@Bamojolan: Balen meid, hoe gaat het nu?

@Chrissie: WB:). Was het leuk?(ben er zelf nooit geweest). Ben wel benieuwd naar het kersttruitje, fototje? ;) :D. Hopenlijk trek je lichamelijk snel weer bij, lekker uitrusten!

@MamavanSimon: ik hoop voor je dat het zich voortzet zo!

Hier zet het zich lichamelijk hetzelfde voort, vandaar dat ik ook niet direct heb gereageerd. Een beroerde nacht gehad en uiteindelijk rond half 6 uit bed gestapt met kussen beneden op de bank gaan liggen en vervolgens daar in slaap gevallen. Vanavond maar wat later naar bed, misschien helpt dat.

We zijn hier lekker met het huis "bezig". We gaan alles aanpakken! We hebben zeg maar zo'n 5 a 6 maanden en dus zo'n maand per vertrek. Werk aan de winkel! (We pakken het wel eenvoudig aan, want we weten niet hoe lang we hier blijven zitten!)

Qua spulletjes kopen; moet nog allemaal gebeuren. Maar we hebben de tijd! Ben al wel flink aan het rondkoekeloeren en doe hier ook leuke ideeën op :D

Fijne avond dames!

2. Gezond

Gezond Niet meer actief

Heeee meiden... even snel..

Ik ben nl. heeeel erg moe..

Ik heb vandaag de kinderwagen, wandelwagen en maxi-cosi gehaald... met allerlei voetzakken, verkleiners, regenhoezen en een muggenhoesje erbij.. Nog 2 dekbedovertrekjes en een quinny dekentje erbij...

Ik heb dezelfde maxi-cosi als Kitty.. hiihihiih... De papillon... ;)
    In die kleuren heb ik dus ook de kinderwagen en de wandelwagen...

Ik zal er morgen even foto's van in mijn album zetten... kee?

Ik ga nu mijn bed in... ben weer gevloerd!

3. Gezond

Gezond Niet meer actief

Oooh trouwens... gisteravond heb ik gekeken voor een tweedehands babykamer... die heb ik genomen...

Ik moet em wel helemaal wit verven... maar dat gaat vast lukken... begin of half oktober halen we hem op...

WELTERUSTEN DAMES!!!

4. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ooh wat een leuke spulletjes meiden! :D

Gaaf Wish!
    Heerlijk spulletjes zoeken! Hihi!

Hier gaat t verder goed, geen rood en zelfs t bruine is ineens weg? hahaha nouja zal wel goed wezen IK BEN BLIJ iig! :D

Vandaag het geboortegedicht in elkaar gezet!
    Hij staat onder de gedichtenhoek op dit forum :D

De baby beweegt trouwens flink!
    Vanmiddag een flinke por, kon er echt niet omheen!
    Geen twijfel mogelijk, dit was beeb!
    Vanavond weer, wou de AS op mn buik doen, trapt ie dat ding lekker weg hahahaha :) :)

5. Dreamerfly

Dreamerfly Bekend lid

23 mrt 2008
    693
    0
    0
    Noord-Groningen

Ik hoop dat je lekker hebt kunnen slapen Wish, beetje uitgerust nu?

Leuk zeg al die aanschaffen! :D. Ik moet zeggen, ik durfde eigenlijk nog niet echt wat te kopen, maar ik krijg nu wel echt de kriebels!

Ben benieuwd naar de foto's!

6. Dreamerfly

Dreamerfly Bekend lid

23 mrt 2008
    693
    0
    0
    Noord-Groningen
    Hé Supernieuws! Houden zo! :D

Ik had je gedichtje gelezen, leuk hoor zo'n zelf gemaakt gedicht, maakt het echt persoonlijk! :)

Goed teken zo'n bewegelijk kind haha. Ik zit er ook over na te denken de AS te gaan kopen, lijkt mij zo leuk!

Fijne dag allemaal! Ik ga vandaag een dagje Emmen doen, ouders en opa bezoeken! Tot latertjes!

7. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    Goedemorgen dames!

Vandaag alweer 16 weken! Jippie!

8. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    goedemorgen! Ben er weer na een weekje vakantie. Hopelijk gaat het met iedereen goed!

9. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen meiden!

@Bamjolan,dat klinkt goed! Als jij maar rustig aan blijft doen gaat het helemaal goed :D

@dreamerfly, veel plezier vandaag in Emmen! ;)

@Florida, gefeliciteerd met je 16 weken!

@hartewens, welcome back heb je een leuke vakantie gehad?

@wish en mamakitty, wauw wat hebben jullie een leuke maxi-cosi's die wilde ik eerst ook maar kon hem nergens meer vinden dus dacht dan zal het wel een ouder model zijn. Ben stiekum wel jaloers ;)

Hier gaat alles prima, gister dagje hoenderloo gedaan (familieweekend) was weer gezellig en vandaag eigenlijk geen plannen, heel misschien dat we naar burgerhout babystores in rotterdam gaan vanwege de kortingen dit weekend :D
    Fijne dag iedereen!

10. Arti13

Arti13 Niet meer actief

@ dreamerfly; Wij vinden de serie van Hensvik bij Ikea leuk, behalve de kastcommode. Waarschijnlijk kopen we een dressoir als commode. Bedje is 89 Euro en kast geloof ik 110 Euro, dressoir 129 euro. Niet duur toch?

Weet je wat ik nou echt irritant vind,.. hebben we net bij babypark de Mura besteld, krijgen we een folder van Gardo, waarin de Mura goedkoper staat + maxi cosi erbij. Dat zal altijd wel zo blijven die pech, maar toch,... Wij troosten onszelf dat je dan maar 1 kleur kan kiezen en nu hebben we verschillende kleuren voor de reiswieg en wageninzet.
    maar toch,..hhhmmm :(

Groetjes Judith

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    voor de lange mensen onder ons, met een beetje ruimte op de babykamer...is de kvisby ladekast geweldig te gebruiken als comode (ikea). Wij hebben hem gekocht en hij is perfect! Lekker hoog (107 cm) en ruim!

12. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Goedemorgen!

De Hensvik serie heb ik ook wat meubels van.
    2 Meegroeibedjes en een opbergkast :)

Gister was t bruin weg maar nu is t er weer..achja zolang het bruin is maak ik me niet meer druk hoor, de baby beweegt ook flink dus dat scheelt wel!
    Woensdag is mijn wijffie Jadey jarig, word ze 4 jaar!

13. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Alvast gefeliciteerd bamjolan en wat fijn dat je geen rood meer verliest

Snoopy wat een schattige kittens!

Shenoby, hopelijk voel je je snel weer beter. Gefeliciteerd met de 15 weken.

Chrissie wat leuk een truitje van disney. Ik wil ook wel een foto zien!
    Beterschap met je enkels en kuiten. Hopelijk wordt het snel beter als je nu wat rust neemt.

Princess jij hebt ook leuke aankopen gedaan zeg!

Florida gefeliciteerd met de 16 weken.

Dreamerfly succes met klussen in huis.

Hartewens welkom terug hoe was je vakantie?

Kitty wat een mooie kinderwagen en maxicosi en dat broekje is ook heel schattig.

Wish leuk dat je goed bent geslaagd, een kinderwagen en een kamertje gevonden. We hebben er gisteren met z'n allen een echte shopdag van gemaakt he ;)

14. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Jij heb wat leuks in het vooruitzicht dus voor de woensdag! :D ik iets minder, heb dan mijn tussentijdse toets (autorijden) en ik ben er nu al zoooo zenuwachtig voor kan je nagaan wanneer ik echt examen moet gaan doen :( Iemand nog tips haha
    Dus de ze gaat bijna naar de basisschool leuk hoor weer een mijlpaal!

15. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    17 Weken!!!!!!!!

*sorry moest er ff uit! :oops: *

Aan alle meiden met Ikea meubelen, wij hebben ons kamertje ook van de Ikea.
    Gekozen voor het witte Hensvik ledikantje, 1 Aneboda garderobekast 2 deurs, 1 Aneboda 3 ladekast groot en de Hensvik Commodekast.
    Ik vind de commodekast een afschuwelijk ding maar het is de enige die qua maat nog in de hoek naast de deur past. We zitten n.l met schuine kanten van een dakkapel en de kamer is erg hoekig ingedeeld.
    Ik heb van alles gepast en gemeten. Had eerst gekozen voor die mooie donkerbruine babykamer van Leksvik ofzo. Maar die maten waren helemaal te groot. Dus nu maar wat origineel babykamer en wat andere meubelen om het praktisch te houden. Zo hoeven we later alleen het babybedje te vervangen voor een grotere. :)

16. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide

Dit is 'm dan, onze kinderwagen die we gisteren hebben gekocht. De mura 4 grey slice. Florida ik zag dat jij 'm ook hebt ;)

Het was erg gezellig gisteren en voor we het wisten was het 17 uur en besloten we toch maar de winkel uit te gaan :)
    We moesten namelijk nog een eind rijden om mijn familie weer thuis te brengen.

Deze kinderwagen was iets duurder dan het bedrag dat we kregen, maar nadat we de goedkope kinderwagens hadden gezien vond ik het geen probleem om zelf wat bij te leggen.
    Uiteindelijk hoefde dat niet en hebben we de andere 80 euro ook nog cadeau gekregen van mijn oma. Wat een schat he!

We keken eerst bij de goedkope kinderwagens en op een gegeven moment vroegen we aan een verkoper hoe je zo'n kinderwagen inklapt, want hij moet bij ons wel in de auto passen. Die verkoper was een kwartier moeilijk aan het doen en het resultaat, een half ingeklapte kinderwagen die nog niet in de auto kon.
    Later kwamen we bij deze en het was even een paar knopjes indrukken en hoppa, kinderwagen zo plat als maar kan.

Dus een tip voor iedereen die nog een kinderwagen wil kopen, let erop, want volgens mij kan je je er verschrikkelijk aan irriteren als het allemaal niet lukt met zo'n kinderwagen.

17. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Snoopy wat spannend. De tussentijdse toets viel voor mij achteraf wel mee. Ze zijn daar best wel soepel in. Jij kan het ook, dat weet ik zeker.
    En ik was voor het examen ook mega-zenuwachtig, zat met tranen van de spanning in de auto, maar ben wel geslaagd in 1 keer.
    Probeer alleen af te rijden als je zeker weet dat je het goed kan. Beter een paar lesjes meer dan zakken en al de kosten dubbel hebben. Vind ik dan he ;)

Klaver gefeliciteerd met je mijlpaal! :D

18. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    @dancinglady: jaaaaa, ik heb hem ook! Ben er ook helemaal verliefd op. Lekker stoer, en erg stabiel met 4 wielen. de reiswieg is ook groter als "normaal", dus hopelijk hebben we er langer profijt van ;)

19. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    @Dancinglady: mooie kinderwagen meid!
    Wij hadden in 1e instantie gekozen voor de EasyWalker maar idd wat denk je..pastte niet in de auto. Ja, met 2 wielen eraf en de wagenbak achterin. Kon niets meer bij.

We hebben zitten twijfelen tussen de Mura 4 en de Bugaboo Cameleon. We hebben toch gekozen voor de Bugaboo omdat die met 1 wiel eraf in de auto pastte en de wagenbak er nog bovenop. Zo is de achterbank vrij voor kind en boodschapjes.

Heb jij ook een zwarte Dancinglady?
    Wij hebben gekozen voor geheel zwart en een ecru voetenzak. :)

Zal zo ff plaatje zoeken om te laten zien.

20. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    @klavertje, 17 weken alweer gaat hard nu ineens he ( ik morgen ook haha)

@dancinglady, thx zal ook wel goed komen maar zal blij zijn als ik mijn rijbewijs heb. Mooie kinderwagen hoor! Ik vind dit idd een van de weinige wagens die een ruime bak hebben waar ze een hele tijd in kunnen liggen :)

Deel Deze Pagina