Vind hem ook geweldig! Ken hem wel al maar je ziet hem idd niet meer in alle winkels net zoals de maxi-cosi. Dat komt omdat er dit jaar weer allemaal nieuwe kleuren zijn. Maar ja in dit geval vind ik dit persoonlijk de mooiste kleur voor quinny net zoals de maxi-cosi. Waar heb je alles gekocht wish?
@Princess - Dank je! Het is een oud model... van 2 jaar terug geloof ik.. Je had toen een "jongensversie" (deze dus) en een "meisjesversie"... (mogtail ofzo - daar zat roze bij in...) Maar ik vind het wel jammer dat ze de kleuren uit de collectie gehaald hebben... Ben ook nog op zoek naar de bijpassende luiertas... maar die heb ik dus nog niet kunnen vinden helaas...
Echt super joh! heb even gekeken voor luiertas je bedoelt deze denk ik, http://images.google.nl/imgres?imgurl=h ... l%26sa%3DG
Idd jammer dat ze deze eruit gehaald hebben hij is echt supermooi! En vind m eigenlijk niet per definitie voor een jongen hoor... Hij is wel heel erg stoer! Succes met vinden van een luiertas!
@Princess - Nou ik vind em dus ook voor een meisje heeeeel goed kunnen... Dus stel dat de echoscopist toch een foutje heeft gemaakt bij mij.. is er nog geen vuiltje aan de lucht Ik vind het heel mooie heldere frisse stoere kleuren
Nou dat vind ik zkr ja, vind luiertassen sowiezo erg duur. Dus je zoekt gewoon nog even door op marktplaats? zal het voor je in de gaten houden!
@Snoopy... Oooh als je mee wil kijken voor me.. Super van je! Ik blijf zeker kijken op marktplaats ja
ik zag een luiertas bij prenatal eigen merk die was geloof ik 30 euro. Woensdag, donderdag, vrijdag zaterdag zijn er mama dagen! 20% korting. Ga wat positiekleding inslaan! By the way mag je nou wel of geen softijs eten? Man...ik heb zo trek in een ijsje met spikkels.
trouwens...volgens mij banner zou ik de kleine snel moeten voelen. Voel soms wat kriebelen in me onderbuik. Maar niet onder me navel meer aan de zijkant...zou het zo zijn dat? Pfff kon ik het maar beter voelen.
tja die had ik dus gezien. Niet echt duidelijk. heb wel al eerder een mac ijsje gegegeten. Nou ik merk niet. Soms kan je jezelf zo gek maken en helemaal als je iets niet mag wordt t vanzelf nog lekkerder.
hallo allemaal, heb net even rustig terug gelezen maar heb weinig energie om op iedereen te reageren. sorry. heb het hele weekend gewerkt en was best pittig. morgen nog een dag en dan een late. kan ik in ieder geval uitslapen. heb vanavond een tweedehandse angelsound gekocht. natuurlijk vanavond direct uitgeprobeerd en had het hartje zo gevonden. echt super. had nog een vraagje. heb af en toe als ik rustig zit het gevoel dat ik mn kindje voel,maar weet het niet zeker. voelde net aan de rechterkant schuin onder mn navel soort plopjes. ben bang dat ik het me inbeeld en dat het gewoon mn darmen zijn.
Hoi allemaal, Wat leuk zeg, al die inkopen! Wij zijn gistermorgen om een babykamer geweest en we waren gelijk verliefd op een kamertje. Is van het merk Bopito en er is dan een Blue Water 'versie'. Deze hebben we in Sand gezien en die was zoooo mooi! Waarschijnlijk gaan we voor deze, maar we willen toch nog even verder kijken (voor de zekerheid). Heb een hele lange dienst gehad en dus ben ik nu helemaal op.... (begon een slaapdienst om 16.30 tot vanmiddag 17.00) en bovendien heb ik maar 4 uurtjes geslapen. Dus vroeg op bed. Mensen met mijlpalen: gefeliciteerd! Fijne avond nog en tot de volgende keer. Liefs Linda.
Hoi Linda, Deze heb ik op verschillende sites in de aanbieding gezien. Als je het googled, krijg je vanzelf de sites. Groetjes Judith
Waarom zou je dat niet mogen dan? De melk die erin zit is gewoon verwerkte en lang houdbaar gemaakte melk. Zou niet weten waarom je dat niet zou mogen hebben eigenlijk (en had eigenlijk ook uberhaubt nog noooooooooooit gehoord dat dat NIET zou mogen! ) Volgens mij kun je gewoon lekker smikkelen van die spikkels! Persoonlijk hou ik trouwens meer van perenijsjes Dit weekend heeeeeeeeeel druk geweest. Wij hebben een winkel en krijgen een compleet nieuw interieur. Dus hebben gisteren alle produkten ingepakt en vandaag alles moeten slopen. En natuurlijk heb ik weer veel te veel gedaan, dus de rest van de week kan tezzzzzz nog geen sok oprapen van de grond Ga nu lekker slapen. Morgen weer vroeg op! Iedereen veel (voor)pret van de nieuwe spullen gewenst! 't Is alweer een poosje geleden voor ons dat alles nieuw was, maar ik heb toen ook veeel lol gehad van het uitzoeken. Laterrrrrrrrrrrrrrr! Liefs Tezzz