BRUTALE VRAAG: Wie van jullie heeft op zijn werk moeten zeggen ik begin wat later of ik stop eerder? Wie maakt al gebruik van de extra pauzes die je mag hebben? En werk je hierbij partime of fulltime? Ik moet namelijk as donderdag naar een cursus in Utrecht van me werk. Daar kwamen ze vorige week mee of ik aub doch dringend wilde gaan. Nu heb ik ja gezegd maar mijn verstand zegt: Nee. het is namelijk ook mijn vrije dag. Ik werk maar drie dagen partime.
Ik werk fulltime. Heb nog geen gebruik gemaakt van de eventueel extra aanwezige pauzes ofzo. Maar als je op je vrije dag moet, moet je je vrije dag toch kunnen ruilen met een andere werkdag van je.... (zodat je deze week 2 dagen werkt en 1 dag cursus hebt..)
@Wishgirl, mooie wagen! Lekker fris en vrolijk! Ik heb een Easy Walker SKY, heel blij mee, maar die tas die je erbij kan bestellen is van mindere kwaliteit. We hebben hem nu bijna 2 jaar en nu ligt de rits aan de binnenkant eruit en is er 1 knoop kapot om hem aan de buitenkant dicht te doen. SLECHT vind ik dat. @Chrissie, ik zou gewoon een andere dag vrij nemen dan hoor! Voor wat hoort wat. En niet vergeten dat je zwanger bent. Ik ben gisteren naar een klein concertje geweest, maar heb (doordat het mijn 2e is) al sneller last van mijn schaambeen (lees: PIJN). Ik durfde niet eens te vragen of ik op een stoel mocht zitten...ja, uiteindelijk tot ik het echt niet meer hield. Dus, KOM OP voor jezelf. Jij zit daarna op de blaren omdat het misschien veel te zwaar is! Dus, lekker een andere dag in die week vrijnemen!
@Daphne1980 - Dank je wel.. Ik ben dan ook helemaal Quinny-fan he.. hihiih... Wilde persé weer een Quinny Wat zonde dat de tas van jou nu al stuk is... Zou eigenlijk niet mogen he... Misschien een belletje aan wagen naar de fabrikant... Je weet maar nooit
Wish wat een mooie kinderwagen en maxicosi. En ik hou m'n ogen open of ik voor jou ergens zo'n tas zie maar dan veel goedkoper Florida ik heb eerlijk gezegd geen idee... Snoopy gefeliciteerd met je 17 weken! Chrissie ik heb extreem veel last gehad van vermoeidheid en ook van misselijkheid. Ik heb me de eerste weken bijna continu ziek gemeld en nu werk ik 3 dagen van 3 uurtjes. De rest zit ik in de ziektewet. Normaal gesproken werkte ik 3 dagen, parttime dus. Het verschilt zo veel per persoon, probeer zelf te voelen wat je kan en zorg dat je er duidelijk over bent tegenover je werk.
ik sta en loop de hele dag voor mn werk en vind dat vooral smiddags best waar met die bandenpijn. Ik ga nu toch wat vaker even zitten al is het maar 5 minuten. Maar vind het wel naar als ik zie dat mn collegas door blijven rennen, ook moe zijn, en ik effe kan zitten! Maar ja, moet toch van de verloskundige!
Goedemiddag dames, Gister lekker naar scheveningen geweest en volgensmij de kleine voor het eerst gevoeld. Voelde rechts onder mijn navel een soort van plopjes. maar echt meerdere achter elkaar(net alsof het windjes laat zegmaar) Vond het wel een leuk maar raar gevoel. Verder gaat het redelijk hier heb nog veel last van me rug maar ja daar komen we ook wel weer doorheen.
ik was zondag ook alweer 17 weken de tijd gaat zo super snel. aankomend weekend gaan we verhuizen. heb er wel zin in. liefs
Ola ladies..... 17 weken alweer vandaag! Het gaat hard! Ben nog steeds doodmoe, vannacht 4 uur wakker gelegen....kon gewoonweg niet meer slapen. BAH BAH Vrijdag naar Prenatal voor de mama mazzel dagen!
We hebben zaterdag trouwens een autostoeltje en een maxi-cosi gekregen van mijn moeder en we hebben ook al een wagen uitgezocht.
Hoi meiden! @Daphne,ik wilde ook de tas bij de wagen bestellen maar dat hij u al kapot is mag niet hoor. Ik zou gewoon even opbellen/mailen naar de fabrikant meestal geven ze er nog garantie op. En ik heb zelf al ondervonden dat ze bij easywalker soepel zijn. Proberen dus zou ik zeggen! @mamakitty, joehoe 17 weken!
Dames gefeliciteerd met de mijlpalen! Eind deze week ben ik ook alweer 15 weken! Het gaat wel snel nu ja! Ik ga er ff gauw vandoor, kom later uitgebreider!
oooooooooooooh my god....................... Moeten jullie dit lezen: KIND van 15 wil een kind! ZUCHT...................... Oh en ik word op mijn vingers getikt omdat ik mijn mening geef http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 15#3283615
Hi Mamakitty, Het is een vrij zinloze discussie denk ik, aangezien het geen discussie is. Ze wil graag bevestiging van haar gedachten, niet tegenspraak. Maar terecht dat je haar je mening geeft. Ben het ook helemaal met je eens. 15,... Dat wordt dan een kind waar de staat straks duizenden euro's aan besteed om die op het rechte pad te houden, omdat het kind geen ouders heeft. Die zitten in de kroeg hun pubertijd in te halen. (Geloof me, heb ervaring in directe omgeving)
Las het haha Iemand die daar ook reageerde, gaf me per pb haar hyves adres, kep ff foto's bekeken....damn...als dat mijn mama was.....pffffff laat ze echt eerst maar volwassen worden!
Jee 17 weken al weer! Super hoor! O gut zo'n meisjestopic, pffff. Ik ga het maar niet lezen, is beter voor me denk ik.... Ging vandaag even naar de winkels en spontaan wat dingetjes gekocht. 2 rompers met lange mouw van de hema, waren voor de helft. Een schattig ledikantlakentje bij de hema en een badcape bij de kruitvat. In de kleuren die ik mooi vind. We krijgen steeds wel kadootjes, maar nu ook maar even zelf weer wat gekocht. Moet trouwens ontzettend vaak plassen. Nog erger als in het begin. Zeker elk uur of vaker, pfffff. Oooow moest zo lachen vorige week. Ik zag de bodem van mijn navel! Nooit geweten dat dat gaatje in mijn buik een einde had 8) Iedereen ziet nu dat ik zwanger ben. Ik voel me trots! Wel een beetje raar dat iedereen het nu kan zien, hihi. Zag een heel leuk winkeltje afgelopen weekend. Samen met vriendin er heen. Wij liepen echt te genieten en oooh en aaah en mooi! Verkoopster meteen, tja je hebt ook een goede reden he om al dat leuks te bekijken. Ik vond het wel grappig dat het nu zo duidelijk is.