@Chrissie, tuurlijk blijf ik op het forum ben hier niet vanaf te slaan mijn man is nu in Tsjechië en krijgt morgen de sleutel van het huis, heb hem al verteld, dat ik niet mee ga vóór er internet is O
Kijk da's nog eens een tip! Haha! Ik haal mn zooi bij de lidl en die zit achter school, dus ikmoet zoiezo een half uurtje fietsen. Maarja, idd maar eens fietstassen aanschaffen! Zou een hoop schelen!
Fietst echt een stuk rustiger dan die tassen aan je stuur hoor (daar ga je alleen maar van slingeren - en dan nog wel een half uur fietsen..... bij mij is het hooguit 15minuten hoor) Moet je echt doen hoor, als je ze eenmaal hebt wil je niet anders meer!
vraagje: degene die een buikband (gaan) dragen: gaat ie persé over je t-shirt/trui of kan het ook als verlenging eronder? Als ik moet niezen of hoesten in bed ga ik niet rechtop (niet te doen met mijn rug), maar trek ik gewoon gauw m'n benen op. Dat scheelt ook!
De buikband kan juist als verlenging, als je truitjes hebt die door je buik wat korter worden kun je er super leuk een buikband onder dragen
Tezzz: Het is maar net wat je zelf wilt volgens mij. Je kunt 'm dragen als verlenging onder je shirt, maar als je een hele leuke met tekst of een plaatje hebt, dan kan ie ook leuk zijn over een shirt. Zou gewoon kijken wat het leukste staat. Even testen zeg maar..... Nu even tv kijken hoor. Kijk straks nog even op 't forum. Liefs!
Ik heb al een buikband gedragen, wel met vestje er over, omdat het anders heel raar staat vind ik. Met vestje er over stond het heel leuk!
Ik heb al een hele tijd een buikband om haha Ik doe hem onder mn trui/t shirt, om zo het lelijke buikstuk van de broek te verbergen Dames ik ben aan de (vr)eet! 2 Kaassoufle's en een broodje kroket met flinke mayo
Over dat fietsen met boodschappen hè, Ik heb een hondenkar, doe ik achter mijn fiets en dan voor een week boodschappen erin....
Bamjolan: heerlijk zeg...... Ik ga op buikbanden.com eentje bestellen: zwart met witte voetjes. Die vind ik zo lief! Ik ga nu op bed met mijn mannetje en dan lekker nog even tv kijken. Tot snel. Liefs Linda.
Hoi dames, Wie heeft er nog last van misselijkheid? Ik wel, lijkt alsof het niet ophoud.. nog altijd 2 tot 3 keer per dag braken! Wie kan er met mij meepraten hierover?
thnx voor jullie antwoorden! Misschien dat ik er woensdagmiddag eentje kan scoren (Ik ga shoppen met dochterlief en oma ). Trouwens, over boodschappen gesproken. Ik kan een winkelwagen vol op mijn fiets pakken! Heb namelijk voor en achter een zitje en de grootste fietstassen die er zijn (die dan niet voor post of kranten zijn ). I-DE-AAL! Heb trouwens ook nog een fietskar, maar tegenwoordig fietsen de kids meestal zelf. Heb er laatst nog wel een leuk kastje mee vervoerd van de kringloop naar huis Vanaf wanneer zou een beeb in een maxicosi in de fietskar achter de fiets mogen? Slaap lekker allemaal! En degenen met afspraken morgen: veel plezier! Liefs Tezzz
Ik heb vandaag (23 sep) ook een afspraak voor een echo, ben benieuwd (is mijn 2e echo sinds mn zwangerschap)
Daarnet op controle geweest. Er waren gewoon niet alle uitslagen binnen van me bloedonderzoek...huhu? Ze heeft even het lab gebeld en mijn uitslagen waren er wel maar gewoon niet doorgestuurd. Had 18 aug me laten prikken, duss...wat doen ze hiermee zeg? Kwartetten ofzo? Mag ik van jou van de bloedgroepen; bloedgroep A? Mijn ijzer is helemaal goed, zo goed zei ze dat ze zich afvroeg of ik extra slikte ivm bloedarmoede? Nee dus..geen idee. Bloeddruk goed. Gewicht nu 73,5 bij hun. Vorige keer was het 72 kg geloof ik. Ik heb wel weer een leuke tas gekregen met weer leesvoer. Oke het zijn wat oudere boekjes maar dat maakt niet uit he. Altijd leuk! Ook weer een hoop folders erbij. Aanvraag formulier voor het ziekenhuis. Oja en het aller belangrijkst! Ik heb het hartje weer gehoord van de kleine!
*Meldt zich* Bij mij lijken de symptomen steeds erger te worden, ook w.b.t. misselijkheid en overgeven. En sinds vanochtend duizelig Kan jij er wel om naar je werk of? Heb je er medicatie voor? Hopenlijk zal het snel gaan afnemen! Ik ga maar even bekijken of ik wel naar m'n werk kan vanmiddag, 12 km op de fiets heen en terug of met openbaarvervoer maar dan moet ik ook stukken lopen. En of het nou een goed idee is om half zwierend daar naar toe te gaan...ik zal wel zien! Mensen allen die een echo hebben of afspraken, havefun en ik hoop dat het met jullie goed gaat en ik zal als ik mij beter voel, de pagina's weer even doorspitten en reageren! Fijn dagje!
Ja het heet emafobie ofzo iets. Ben wel eens op hun site geweest. Iedereen heeft het in een andere mate. Ik kan er niet tegen als anderen moeten..ja dus ik heb ook erg nagedacht wil ik wel kinderen. Ben gestopt met werken met kinderen om deze reden. Dit weten heel weinig mensen dat dit de echte reden is. Ik zal wel moeten handelen als de kleine ziek is maar hopelijk gebeurd het op de creche of anders bij mijn man. Geef mij maar diarree en bloed. Ik ben ook wel panisch wat betreft eten. Zeker met uit eten. Of als ik ergens anders naar een wc moet dan ben ik altijd bang dat er iemand gespuugd heeft. (heb ik dus wel eens gehad is een disco) ook heeft er bij oud en nieuw iemand over mijn schoenen heen gespuugd ik wist niet hoe snel ik wegmoest. Ben daarom ook geen stapper. Ben geen ruimteschuw hoor...maar wel op me hoede. Maar als iemand zegt ik heb buikgriep dan zorg ik ook wel dat ik uit de buurt blijft want stel het gebeurd met mij ernaast..brrrrr Ik kan nu wel accepteren stel ik moet. Dan zal ik wel moeten ivm de zwangerschap. Dan weet ik het waarom ik zou moeten. *afkloppen heb nog niet gespuugd* Over de buikbanden, ik ga kijken of ze wat hebben in een winkel. Zal toch wel? Die op buikbanden.nl zijn nog zo duur. Stel het is toch niets. Oja bij de Vk zei ze: "Nee je buik stelt niets voor het zijn nog darmen". Nou lekker dan, me darmen passen niet meer in me broek!