Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Chrissie, wat een rare reactie van je vk. Ze hadden het ook best op een andere manier kunnen brengen en ookal zijn het meestal darmen, een buik is een buik.
    En ook vreemd dat je bloeduitslag eerst nog niet binnen was zeg.

Ik heb een buikband gekocht via marktplaats, gewoon om eens te proberen. Het is een rode. Ik ga deze over mijn kleding heen dragen, dan valt ie lekker op.
    De band zit nog redelijk los, maar ik vind het gewoon leuk om er mee te showen :D

Florida die pijn als je moet niezen heb ik ook. Ik heb het ook als ik te snel opsta ofzo.

2. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    @Mommy2b & Dreamerfly; hopelijk voelen jullie je snel weer beter!

@Chrissie; fijn dat je het hartje gehoord hebt en dat verders alles goed was :D

@Mommy2b en Twinnie veel plezier bij de vk vandaag!

3. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Jeetje wat lastig zo'n overgeeffobie. Heb zelf extreme hoogtevrees dus ben wel bekend met een fobie. Ik ben er overigens momenteel voor in therapie omdat ik me vreselijk stoorde er aan. En tja als je kind ineens een roltrap op rent moet je er toch achteraan. Therapie schiet nog niet veel op hoor, het is vreselijk moeilijk.
    Ik heb mijn leuke buikband bij miss etam gekocht. Zal straks foto plaatsen. Moet eerst even naar de dokter, heb nl een raar uitsteekseltje aan mijn tepel die nu steeds open gaat. Het zit er altijd al, maar nu gaat het open. Aangezien ik straks wel bv wil geven, moet ie er maar af vind ik.
    Hoeveel zijn jullie inmiddels gegroeid? Ik schrok best wel vanmorgen want ben in nog geen 2 week 3 kilo gegroeid. In totaal nu 5 kilo. Gaat dat zo hard? Ben nu 91 kilo, normaal schommel ik rond de 85 86 kilo (ben nogal groot) Ik eet wel gezond, wel meer tussendoortjes omdat ik sneller honger heb, maar dan meestal een plakje ontbijtkoek, fruit oid.

4. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Ik was de eerste weken veel aangekomen, ook vijf kilo, maar deze maand ben ik een kilo afgevallen. Mijn buik is in de tussentijd wel gewoon dikker geworden.

5. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

ik dus helemaal niet. Dit verschilt hoor per persoon.
    Over dat uitsteekseltje. Ik heb dit ook maar die gaat niet open. Lijkt wel een stukje los vlees ofzo. heb er geen last van dus heb ook niets gezegd.
    Succes meid met het onderzoeken ervan.
    xxx

6. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden!

Hier ben ik ook weer even!
    Hoop dat alles goed gaat met jullie, ga vandaag teruglezen!

Zit op mn werk, maar heb een vraagje aan jullie.
    Slikken jullie nog vitamines oid nu de foliumzuur niet meer hoeft?
    Ik eet wel gevarieerd en voldoende fruit, maar ben benieuwd of jullie daarnaast nog iets slikken.

Ga vandaag afspraak maken voor 20 weken echo, JIHA! :D

7. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Ik slik vitamines voor zwangere vrouwen, gekocht bij de apotheek. Ik slik ze niet elke dag, maar als ik het idee heb dat ik ongezond gegeten heb.

8. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

ik de etos pillen.
    Slik ze twee keer per dag.
    Zal vast goed zijn want me ijzer was heeeeel goed zei ze bij de VK,

9. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Hé meiden!
    Dank je wel! Begon het me ineens af te vragen namelijk.
    Mijn ijzer is ook supergoed, maar dat wil ik natuurlijk zo houden.
    Ik zal eens kijken bij de ETOS inderdaad.
    Volgens mij is Gravitamon ook goed, toch?

Liefs

10. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik heb ook Gravitamon en die is in ieder geval goed! Speciaal gemaakt voor zwangere vrouwen en voor zover ik weet zijn bij het maken van dit middel artsen betrokken geweest...

Mijn gyn zweert erbij.. Ik slik nu nog 1 per dag... Kan niets geen kwaad en het is meer voor het idee als ik toch niet alles binnenkrijg aan vitamines etc. als wat ik zou moeten..

11. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ik slik zwangerschapsvitamines van de DA drogist zelf. Lekker goedkoop en net zo goed als al die dure zooi! ;)
    Heb bij dochterlief ook vitamines doorgeslikt mijn hele zwangerschap. Altijd goed. Zo weet je zeker dat je kindje alles altijd binnenkrijgt.

Ik woog 60kg toen ik net wist dat ik zwanger was en 3 dagen geleden woog ik alweer 65kg, dus ik ben nu in totaal al 5 kg aangekomen.

Meiden veel plezier bij de echo's en vk-bezoekjes!

12. Goedemorgen dames,

@Vitamines, ik slik 1 keer per dag de DA tabletten multi-zwangerschap.
    En die mag je zelfs tijdens de borstvoeding blijven slikken dus slik ze voorlopig nog lekker door.

Ik weet niet presies wat ik woog maar ben ongeveer 3kilo aangekomen en vreet alles wat los en vast zit hier in huis.

Hier gaat het lekker ben niet zo misselijk vandaag maar me rug pijn blijft.
    Nou ik ga even lekker onder de douche en dan gaan we het huishouden maar eens doen en de Ratten verschonen. bah heb zo'n hekel aan dat werk.

13. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    je rug? ik zou eens een fysio bellen.

14. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen meiden!

@Chrissie, oh meid wat herkenbaar allemaal! Over kinderen heb ik nooit getwijfeld, kan er idd ook niet tegen als anderen moeten overgeven maar dat misselijke gevoel als ik zelf heb bij buikgriep vreselijk, krijg het dan helemaal warm enz.
    Maar als er weer een buikgriepepidemie gemeld wordt in de krant dan gaan mijn nekharen overeind staan :(

Ik ben in totaal nu 1 kg aangekomen maar volgens mij zegt het niet zoveel sommige komen in het begin juist meer aan en staan dan weer tijdje stil en andere juist andersom.

Ik ga weer even kinderen uit school halen!

15. Ik loop ookal 1keer in de week bij een fysio.

16. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Helpt hetniet? Dan moeten ze wat anders gaan proberen.

17. bleu

bleu Actief lid

2 apr 2008
    455
    0
    0
    Hallo allemaal !
    Ik ben er ook weer eventjes.
    Ik heb gister de punctie gehad.
    Gelukkig viel deze ingreep reuze mee, en stond na +/- 15 minuten alweer buiten.
    Op de terugreis kreeg ik onzettende buikpijn (menstruatie pijn) en ook een soort persdrang, heel raar.
    Ben toen wij thuis kwamen dan ook gelijk mijn bed ingekropen en nadat ik een paar uurtjes geslapen had was de pijn gelukkig een heel stuk minder geworden.
    Verder gelukkig (nog)geen bloedverlies gehad want dan moest/moet ik gelijk contact opnemen met het ziekenhuis.
    Nu gaat het best goed. Mijn schoonmoeder(lief hè) is hier een paar daagjes in huis zodat ik het even wat rustiger aan kan doen.
    Nou ik ga maar weer even lekker op de bank liggen.
    Ik hoop dat het met jullie ook allemaal goed gaat. (sorry dat ik niet alles bij hou)
    Ik heb wel gezien dat sommige van jullie al weten of jullie een jongetje of meisje gaan krijgen.
    Super leuk ! Jullie kunnen nu al flink gaan shoppen.
    Ook wij zullen binnen 3 weekjes weten wat wij gaan krijgen want dat kunnen ze ook halen uit het vruchtwater.
    Fijne dag allen !
    Groetjes bleu

18. Gezond

Gezond Niet meer actief

@Bleu - Gelukkig is het meegevallen meid... Het lijkt mij niet niks... Ik hoop dat de uitslag ook mee zal vallen en dat ie dus gewoon goed is!
    Prettig dat je even iemand in huis hebt zodat je lekker rustig aan kan doen...

19. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Dus over 3 weken krijg je de uitslag? Spannend joh!~!

20. Ben net 3 keer geweest dus we wachten het voorlopig nog evenaf.
    En als het niet minder wordt ga ik gewoon naar de ha voor misschien een andere oplossing.

Deel Deze Pagina