Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    jaaaaaaaaa 16 WEKEN VANDAAG.

en sinds vandaag hoef ik niet meer te plassen in de flessen van m voor m. eigenlijk toch wel lekker dat het niet meer hoeft. ik vond het helemaal niet erg maar toch fijn om er niet meer aan hoeven te denken.

@xanadoo:lastig dat je pijn hebt in je rug. hopen dat fysio wel een beetje gaat helpen. ja en anders gewoon naar de huisarts.

@ bleu: fijn dat de punctie meeviel. lekker rustig aan doen en genieten dat je schoonmoeder er is.

iemand vroeg over de vitamines.ik slik puur mama. deze kun je blijven doorslikken ook met de borstvoeding.

gisteren met radna op msn lekker gekletst. super gezelli.
    heel stom maar toen kwam ik erachter dat onze buddie ilona niet meer zo vaak online zou zijn. heb dit toen over het hoofd gezien. weet niet of radna toevallig al een bp hierover naar wish heeft gedaan maar ik doe het zo maar even. dan kan wish het in ieder geval aanpassen.

2. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Xan, lijkt me heel verstandig!

@Muppie, gefeli met je mijlpaal! ;) Altijd leuk he een weekje verder! We gaan wel hard he!

3. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    ja we gaan echt hard. niet normaal.nog even en we zitten op de helft. toen ik 5 weken ongeveer zwanger was kroop het voorbij. dat kwam natuurlijk ook doordat ik het graag aan iedereen wou vertellen. en nu vliegt het voorbij.
    maarja ls alles maar goed gaat.

4. Miekie26

Miekie26 Actief lid

8 mrt 2008
    192
    0
    0
    Twente
    Hallo!
    Hier ben ik ook weer ff, blij dat er de laatste tijd alleen maar goede berichtjes geschreven worden, houden zo dames!

Ik slik ook puur mama van vsm.

Xan, ik heb net fysio gehad en nu oefeningen gedaan met zo'n grote skippybal, deze geeft redelijk veel steun aan mijn rug waardoor de therapie veel beter vol te houden is. Hier train ik ook de rug en bekken spieren mee. Dit beviel mij heel goed, maar ondanks dat gewoon goed luisteren naar je lichaam en is het niet voldoende gewoon even contact opnemen met de huisarts...

@bleu, fijn dat de punctie meeviel. Nu gewoon even lekker rustig aan doen en genieten van de extra hulp!

Hier gaat het verder redelijk, zit nog niet weer op mijn oude gewicht maar mijn buikje groeit lekker. Gister wel weer ff flinke pijnscheut bij het opstaan maar als ik dan even rustig aan doe zakt het wel af. Zal morgen de vk eens vragen.

5. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Muppie, idd de tijd VLIEGT gewoon!

Miekie, fijn dat je baadt hebt bij de fysio!
    En doe rustig aanmet opstaan he ;)

6. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Bleu: Fijn dat de punctie meeviel. En wat lekker dat je schoonmams een paar dagen blijft. Mijn moeder is laatst ook een paar dagen in huis geweest, heerlijk hoor een extra paar handen.
    Spannend over 3 weken, leuk!

Muppie: Gefeliciteerd met je 16 weken. Het gaat inderdaad erg snel!
    Voor je het weet zitten we al op de helft, JIHA!

Mieke: Dus inderdaad rustig aan en suc6 met de oefeningen van de fysio. Hopelijk heb je er snel baat bij!

Zit op mn werk, maar heb weinig zin vandaag :(

7. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

gelukkig overal nog steeds goed nieuws.

@bleu een punctie is dat met een naald? Wilde jullie dit of had je een verhoogde kans op?

@Snoopy kinderen uit school halen? Dit is toch je eerste? Of werk je op een nso? Heb ik ook gedaan....haha vandaar al die zieke kids. Ik had voorkeur voor de oudste die kunnen teminste zelf.

Weetje wat ik heb gekocht.
    Me eerste ZWANGERSCHAPSBROEK! Wat een verademing voor mijn buik!
    Hele mooie bij de H&M maar ik heb alleen maat 42.
    Wat raar is maar ik kreeg maat 40 zo slecht over me heupen en 38 wat mijn normale maat is gewoon helemaal niet aan.
    Herkenbaar?

8. Gezond

Gezond Niet meer actief

@Muppie - gefeliciteerd met je 16 weken...!

Hier ging net de deurbel... kreeg ik een pakketje...
    Bleek dat ze mij van Chocomelk wat dingetjes hebben toegestuurd... Ik heb nl. gehad dat de pads voor de Senseo niet goed waren...
    Leuk he?

Heb weer de hele dag staan schilderen... dus ik ben moe!

9. Gezond

Gezond Niet meer actief

Oooh en ik heb zin in iets lekkers en ik weet niet wat ;-(

10. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

een boupau..hoe je dat ook mag schrijven.
    heeeerlijk ;)

11. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Zegguh houden jullie eens op over eten! Ik barst van de honger en mijn vriend komt pas 18:30 thuis en we gaan pas eten als de kleine meid op bed ligt (die mag vanaaf om 19:00 haha) want we gaan lekker saampies gourmetten!

I'M HUNGRY! ;)

12. Gezond

Gezond Niet meer actief

@Kitty - meid wat doe je jezelf aan!? hihiihih

Ik heb net nog maar even het kraampakket aangevraagd... dat gaat dus niet vanzelf.. Moet je apart doen bij onze zorgverzekeraar... Prettig dat dat ook zo duidelijk is...
    ;)

13. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Trouwens, toen ik pas bij de vk was, zei ze tegen me dat ik...

a) weer kans heb op een grote baby (dochter was 4400gr en 51 cm lang) en....
    b) weer kans heb op een heftige bevalling (toen weeenstorm van 9 uur!)

Nu zit ik me toch weer zorgen te maken. Ik wil niet weer zoveel pijn hebben! :(
    Zit steeds te denken aan ziekenhuisbevalling met ruggenprik! Heb de gyn in ziekenhuis waar ik dan zou bevallen al mail gestuurd (ja dat kan hier haha) van hoe ik me voel enzo en hoop dat ik snel een antwoord terug heb.......
    Maak me er steeds meer zorgen om!

14. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    hihi weet ik zelf ook nie, half uur geleden nog 2 kaas-ui bollen gegeten maar nu alweer honger...grrrrrrrr
    Ja die vent van me moet zo nodig gourmetten :evil: ;) :) *vind ik niet erg hoor*

Ja kraampakket moest ik idd ook zelf aanvragen..

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Mamakitty: misschien tóch maar een boterhammetje? Want nog tot 19.00 uur moeten wachten is wel errug lang hoor! :confused:

16. Gezond

Gezond Niet meer actief

@Kitty - Heee goed van je... Hoop voor je dat je snel antwoord krijgt..

Jongens zijn vaak zwaarder dan meisjes zegt mijn gyn hier...
    en mijn moeder zegt het ook

Tja... aangezien wij beiden mennekes krijgen.. ist wel goed van je om het in ieder geval aan te geven...
    Nooit verkeerd!

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    hmmm :rolleyes: niks gehoord over kraampakket aanvragen...voor de zekerheid tóch maar ff checken op de site ;)

18. Gezond

Gezond Niet meer actief

Goed idee Tezzz... tot 1900 uur is te lang voor Kitty...

Aan de bammekes dan maar...

Gourmetten is nooit verkeerd ;)

19. Gezond

Gezond Niet meer actief

@Tezzz - idd... ff checken...
    Ik moest em dus apart aanvragen...

20. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    net al 2 kaas-ui bollen op ;) pak zo wel een appel...

Deel Deze Pagina