hallo meiden! Ik mag me hier ook gaan melden! Veeel te vroeg getest, maar de digitale zegt het ECHT: ZWANGER! Oh, voor wie me nog niet kent: Ik ben Tezzz en ben al mamma van een dochter van 6 en een zoon van 4. Van hun was ik direct de eerste ronde zwanger! Maar deze keer liep het allemaal wat anders. Na een jaar ploeteren en bij de gyn terecht te zijn gekomen (ik blijk dus pco te hebben) zijn we dus superblij dat het eindelijk raak is! Oja, ben zo'n beetje rond 7 maart uitgerekend. Ik hoop dat iedereen hier een heerlijke zwangerschap heeft! @Mirjanne: wat vreselijk voor je Heel veel sterkte meis!
Hoi Tezzz nou gefeliciteerd meid! Zwanger is zwanger hoor of je nu te vroeg test of niet. Wat is PCO? Lijkt me wel heel vreemd als opeens bij de 3e het niet zo snel gaat. Gelukkig toch gelukt nu! bij mij was het dus ook deze keer de 1e ronde raak (bij mn zoon toen ook). Vind het wel fijn hoor, maar we waren ook wel een beetje beduusd ervan. Ik ben eind mei nog geopereerd aan mn schildklier mocht voor die tijd absoluut niet zwanger worden en 3 weken later was ik al zwanger. Meiden ik heb trouwens al wel veel 'last' van zwanger zijn hoor. Ik heb al anderehalve week last van misselijkheid, vooral 's avonds, heb ik mn vorige zwangerschap helemaal niet gehad. en verder krijg ik nu al mn broeken minder goed dicht bizar snel! Borsten en zo helemaal geen last van. Mn zusje gokt nu al op een tweeling, zou kunnen qua leeftijd en erfelijkheid maar dat hoop ik toch echt niet! Hartstikke leuk een baby maar wel graag 1 tegelijk Goed dinsdag naar de internist (ivm schildklier) kan ik meteen een doorverwijzing vragen naar de gynacoloog want de verloskundige zit er deze keer niet in.
@Melisar: Dank je wel! Ik heb ook al zo veel symptomen. Da's ook de reden dat ik veel eerder getest heb. Ik had zoiets van: 'Als je zo veel symptomen hebt, moet het hcg toch ook al wel aantoonbaar zijn?' Ik heb trouwens dezelfde dingen als jij! Mijn darmen gingen zo raar doen opeens vorige week. Heb ik in mijn vorige zwangerschappen nooit gehad. Voel me erg opgeblazen. Als het goed is zakt dat ook wel weer af. Schijnt door de progesterontoename te komen. Bij mijn tweede had ik ook die 'middag-misselijkheid' en nu dus weer. PCO betekent trouwens 'poly cystueus ovarium', oftewel: i.p.v. een paar eitjes per keer maakte ik er een stuk of 15 aan tegelijk. Daardoor kon er niet eentje het voortouw nemen en was ik dus altijd zeer onregelmatig. Van november tot en met maart ben ik zelfs helemaal niet ongi geworden! Toen ben ik gelukkig direct doorverwezen naar de gyn. En heb mbv hormoonpilletjes weer een eisprong gekregen. En nu is het dus in de derde ronde met Clomid (de pilletjes) eindelijk raak! Overigens is bij gebruik van Clomid de kans op een meerling iets groter. Ik slikte wel de laagste dosering, maar er is nu wel een heeeel klein kansje dat het er 2 zouden kunnen zijn Kunnen ze maar beter van hetzelfde geslacht zijn dan, want we hebben nog maar 1 grote slaapkamer over! Succes bij de internist en de gyn! @Twigger: heee, da's toevallig! Ja, jij hebt natuurlijk wat kortere cycli dan ik! Dan komen we op dezelfde dag uit he! Van mijn dochter ben ik op de uitgerekende datum bevallen. Mijn zoon was 4 dagen voor de datum er al. Hoop niet dat dat deze keer ook gebeurd, want...mijn vader is op 3 maart jarig! Alhoewel...is natuurlijk ook wel weer een mooi verjaardagscadeautje voor opa he?
heyyyyyyy tezz gefeliciteerdddddd alle andere ook natuurlijk hihi. maar ik ben zelf ook met de clomid zwanger geraakt en las altijd in het topic hoe het ging met de andere clomid gebruikers super tezz
Dag dames, ik mag me ook aanmelden, ik ben ook zwanger! straks een digitale an CB gedaan en er staat echt ZWANGER! Veel liefs Amanda P.S. Alle medezwangeren ook gefeliciteerd!
Amanda en Tezzz, welkom hier! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Hoe voelen jullie je vandaag? Hoe is het met de andere meiden? Hier alles hetzelfde. Voel me prima! Liefs, Klavertje.
Amanda en Tezz gefeliciteerd meiden super hoor. Ik zag dat ik nog niet in de lijst sta wil iemand mij toevoegen ik ben er nl niet echt handig in Volgens mij is mijn uitgerekende datum 5 maart. Heb mijn eerste echo al in week 7 van een vriendin begreep ik dat dat heel vroeg is zijn er hier nog meer die dan al een echo krijgen? liefs morgaantje
@Morgaantje: Welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap. Wij krijgen in week 8 de 1e echo. Enne 7 weken is niet TE vroeg hoor! Er zijn zelfs mensen die hem met 6 weken al krijgen. Hoe eerder hoe beter toch? Kan mijn nieuwschierigheid niet langer bedwingen hoor!
hoi klavertje, Vind het ook heel erg leuk hoor maar vroeg me alleen af waarom ik dan in week 7 en sommige pas in week 9 mogen, zal het er mee te maken hebben dat ik al in het ziekenhuis liep voor het zwanger worden?
@ tezz ja ja ik heb maandag 23 juni mijn echo gehad. We hebben het hartje gehoord en geluisterd echt zooooo super ik ben echt mega blij voor je
@morgaantje: dat weet ik wel zeker. Daarom gaan wij ook al op tijd! Ze willen alles toch een beetje beter in de gaten houden. Nou voor mij geen probleem.
Dag dames, Vannacht veel last gehad, het lijkt wel alsof iemand een band om mijn onderbuik had aangetrokken! Verder erg moe en sloom, lam gevoel in alle ledematen, hehe.... Maar ik heb het er allemaal voor over! Veel liefs Amanda P.S. Hoe gaat het met jullie allemaal?
hey Amanda volgens mij kan je gewoon een oud berichtje van jezelf opzoeken hoor om naar je banner te kijken. Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens!
volgens mij staat mijn banner ook niet helemaal goed. Maar die pas ik wel aan na de echo Ik hoop dat ik hier ook een echo mag met 7 weken. Vanaf 7 weken schijn je een hartje te kunnen zien namelijk. Ik voel me al een ruime week ronduit belabberd. Ik heb pap in de benen en mijn darmen doen zo raar. Nooit eerder gehad. En sinds een dag of 5 ben ik weer na-middag-misselijk. Had ik bij mijn zoontje ook. Misselijk vanaf zo'n beetje 16.30, precies de tijd dat je eten moet gaan koken Maar het is wel een goed symptoom dat ik werkelijk waar zwanger ben! Het begint zo langzamerhand wel redelijk door te dringen dus Nou hopen dat die darmen gauw weer normaal gaan doen Laterrrr! Liefs Tezzz
Hey Tezzzzz, wat zie ik nu.... meid van harte gefeliciteerd zeg! Wat super voor jullie. (tijdje geleden dat ik je bij 30+ heb gezien) Ik ben een februari mama Verder alle andere maart mama's ook super gefeliciteerd!